H Mitsubishi στοχεύει σε νέα στρατηγική στα SUV
Η απόσταση μεταξύ των μοντέλων θα στοιχειοθετείται τόσο από την διαφορά μήκους όσο και από την τιμή πώλησης
Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πολύ καλά πως η ευρωπαϊκή αγορά χτίζεται γύρω από τα SUV και τα απαραίτητα ηλεκτροϋβριδικά μοντέλα. Κάπως έτσι η νέα της γκάμα στα SUV θα βασιστεί γύρω από τρία υπάρχοντα μοντέλα: τα ASC, Outlander και Eclipse Cross. Μόνο που αυτά θα έχουν από το 2020 μια ξεκάθαρη απόσταση μεταξύ τους και θα βασίζονται σε πλατφόρμες και μηχανικά μέρη των δύο συμμάχων (Renault και Nissan).
Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr