Πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 150 ίππων στην Ελλάδα
Ένα οδοιπορικό σε μερικά από τα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας, διοργάνωσε η Kosmocar για να παρουσιάσει τη νέα γενιά του VW Golf. Η δημοσιογραφική αποστολή ξεκίνησε από την Αθήνα, ενδιάμεσες σταθμός ήταν το Μέτσοβο και ο τελικός προορισμός του πρώτου σκέλους τα Ιωάννινα.
Το VW Golf, είναι το best seller μικρομεσαίας κατηγορίας, με πάνω πάνω από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Στην όγδοη γενιά, διατηρήθηκαν οι συμπαγείς διαστάσεις, μήκος 4.284 χιλ., πλάτος 1.789 χιλ. και ύψος 1.456 χιλ.. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.636 χιλ.
Όπως διαπιστώθηκε, προσφέρει άφθονο χώρο για τέσσερα άτομα ενώ με κάποιες υποχωρήσεις φιλοξενείται και ο πέμπτος επιβάτης. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 380 λίτρα. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στα 1.237 λίτρα.
Διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται απο 110 ίππους και ξεπερνούν τους 300 ίππους.
Ένα νέο, χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση συμβάλλοντας στη προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.
Βενζινοκινητήρες (TSI). Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110, 130 και 150 ίππους. Ο κινητήρας που παράγει 110 ίππους είναι τρικύλινδρος 1.0 που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 και 150 ίππους είναι κινητήρες 1.5 με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την Ενεργή Διαχείριση Κυλίνδρων (ACT - Active Cylinder Management). Όλα τα αυτοκίνητα με ισχύ έως 130 ίππους διαθέτουν την αποτελεσματική διαδικασία του κύκλου καύσης TSI Miller και έναν turbocharger με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG).
Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 ίππων, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως mild hybrid μονάδες (eTSI) με σύστημα 48V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0 για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1.5 κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Mild Hybrid (eTSI). Οι τρεις eTSI mild hybrid εκδόσεις αποτελούν παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι mild hybrid κινητήρες θα διατίθενται με 110, 130 και 150 ίππους. Όλα τα μοντέλα eTSI διαθέτουν ισχυρή λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πέδησης.
Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V. Τα μοντέλα eTSI προσφέρουν επιπλέον εξαιρετικές επιταχύνσεις κατά την κίνηση χάρη στις ηλεκτρικές power boosts (περίσσειες ισχύος για σύντομο διάστημα) που προσφέρουν.
48 V mild hybrid: το σύστημα 48 V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του συστήματος 12 V. Παρά τις σχετικά μικρές διαμέτρους του καλωδίου και συνεπώς το χαμηλό βάρος της πλεξούδας καλωδίων, επιτρέπει τη μετάδοση υψηλής ηλεκτρικής ισχύος. Αυτό οδηγεί σε ανασύσταση σημαντικά περισσότερης ενέργειας κατά την πέδηση. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα 12 V του οχήματος και οδηγεί τη γεννήτρια μίζας 48 V. Αυτή η γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα αναλαμβάνει το ρόλο τόσο του εναλλάκτη όσο και της μίζας ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη ροπή κίνησης κατά την επιτάχυνση. Η έξοδος της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινά επίσης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης - ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος - με ελάχιστα αισθητό τρόπο.
Plug-in hybrid. Η σειρά υβριδικών plug-in θα χωριστεί σε μια έκδοση με μέγιστη εμβέλεια, η οποία θα παράγει 204 ίππους, και μια έκδοση GTE σχεδιασμένη για επιδόσεις, που παράγει 245 ίππους. Το plug-in hybrid κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει έναν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα και το DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλες οι καθημερινές διαδρομές εντός αστικού περιβάλλοντος μπορούν να καλυφθούν χωρίς να δημιουργηθούν εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.
Πετρελαιοκινητήρας (TDI). Η Volkswagen ανέπτυξε τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά Golf από την αρχή. Ο κινητήρας TDI 2.0 παράγει 150 ίππους. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 ενώ διακρίνεται και από καλύτερη απόκριση.
Ένα νέο σύστημα SCR με διπλή δοσολογία, το οποίο διαθέτει διπλό ψεκασμό AdBlue, μειώνει επιπλέον τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 80% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο τελευταίο και πιο πρόσφατο στάδιο εξέλιξης αυτού του συστήματος SCR καταλυτικού μετατροπέα, ο ψεκασμός του AdBlue γίνεται προς δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR διατεταγμένους εν σειρά. Κατά συνέπεια, ο νέος κινητήρας TDI είναι μεταξύ των καθαρότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία κατά το λανσάρισμα.
Όπως και ο βενζινοκινητήρας GTI, ο κινητήρας TDI επιδόσεων του νέου Golf GTD θα λανσαριστεί το επόμενο έτος.
Η βασική έκδοση Life περιλαμβάνει, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό Climatronic, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED και πίσω φώτα LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED.
Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.
Το νέο Golf είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει συνδυασμό Innovision Cockpit και σύστημα Infotainment MIB3, στο βασικό εξοπλισμό. Το όχημα συγχωνεύει πίνακα οργάνων και σύστημα Infotainment στον ίδιο οπτικό άξονα δημιουργώντας ένα περιβάλλον ψηφιακής απεικόνισης. Παρά το σημαντικά ευρύ λειτουργικό πεδίο των συστημάτων αυτών, τα στοιχεία απεικόνισης και τα χειριστήρια λειτουργούν διαισθητικά.
Οι λειτουργίες φωτισμού καθώς και η κονσόλα οροφής και τα στοιχεία του συστήματος Infotainment λειτουργούν ψηφιακά, χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής, συρόμενους διακόπτες (slider) αφής ή τα κουμπιά άμεσης πρόσβασης ανάλογα με τη λειτουργία τους.
Για παράδειγμα, για το σύστημα κλιματισμού και το σύστημα Infotainment, υπάρχει κεντρικός συρόμενος διακόπτης (slider) αφής στην κεντρική κονσόλα, εμπρός και κάτω από την οθόνη του συστήματος Infotainment και χωρίζεται σε τρία τμήματα: αριστερό, μεσαίο και δεξιό. Ο οδηγός ή ο συνοδηγός σπρώχνει ή ολισθαίνει με ένα δάχτυλο πάνω από τα δύο εξωτερικά τμήματα για να ρυθμίσει διαισθητικά τη θερμοκρασία εσωτερικού χώρου. Η ίδια ενέργεια στο μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη (slider) αφής αλλάζει διαισθητικά την ένταση του ηχητικού συστήματος.
Στη λειτουργία Πλοήγηση, αλλάζει η μεγέθυνση του χάρτη, μετακινώντας το μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη (slider) αφής με δύο δάχτυλα - όπως γίνεται και με τον έλεγχο μιας διεπαφής smartphone.
Στην κονσόλα οροφής, η μετακίνηση ενός δάχτυλου προς τα εμπρός ή προς τα πίσω πάνω στο συρόμενο διακόπτη (slider) αφής ανοίγει ή κλείνει τη συρόμενη οροφή - δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο και εντυπωσιακό.
Η διαισθητική λειτουργία μπορεί επίσης να υποστηριχθεί με νέο, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται λέγοντας "Hello Volkswagen" ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Για παράδειγμα, το Golf αντιδρά τώρα με "Yes Please?" και "What would you like to do?" και αντιδρά σε διαισθητικές φωνητικές εντολές, για πλοήγηση ή ρύθμιση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού.
Τα νέα ψηφιακά μικρόφωνα εξασφαλίζουν όχι μόνο την αναγνώριση φωνής και την ποιότητα της φωνής (για τηλεφωνικές κλήσεις), αλλά και αναγνώριση του ποιος μιλάει (οδηγός ή συνοδηγός). Μπορείτε, για παράδειγμα, να ελέγξετε το σύστημα πλοήγησης, το σύστημα κλιματισμού, το τηλέφωνο και το Infotainment με φωνητικές εντολές. Η ενσωμάτωση της προαιρετικής εφαρμογής Alexa web θα είναι σύντομα διαθέσιμη.
Ο μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) ελέγχεται επίσης πλήρως ηλεκτρονικά: το σύστημα λειτουργεί με υλοποίηση shift-by-wire. Χάρη σε αυτές τις ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενες αλλαγές ταχυτήτων, ο επιλογέας ταχυτήτων αρχικά είναι πολύ μικρότερος για να εξοικονομηθεί χώρος ενώ παράλληλα ενισχύεται η άνεση του κιβωτίου ταχυτήτων. Για παράδειγμα, χάρη στην shift-by-wire μετάδοση, στο όχημα μπορεί ήδη να εμπλέκεται η όπισθεν ενώ ακόμα ταξιδεύει προς τα εμπρός σε χαμηλές ταχύτητες, για να διευκολυνθούν οι ελιγμοί. Το Golf δεν κάνει την εμπλοκή στο "R" έως ότου η ταχύτητα είναι σωστή. Επομένως, το ηλεκτρονικό σύστημα αποτρέπει την εσφαλμένη λειτουργία.
Ο προαιρετικός τριζωνικός αυτόματος κλιματισμός ελέγχεται επίσης από έξυπνη τεχνολογία.
Όπως διαπιστώθηκε στη πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 1.5 e TSI 150 ίππων DSG, η τεχνολογία mild Hybrid 48V, έχει βελτιώσει την απόδοση και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Η υψηλή ισχύς και η μεγάλη ποσότητα ροπής εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις και υψηλές τελικές ταχύτητες, χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα ο κινητήρας.
Αξίζει να τονισθεί η αποτελεσματική απόδοση της ηχομόνωσης. Σε ταχύτητες μέχρι και 140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο το επίπεδο θορύβου παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα.
Η βελτίωση της αεροδυναμικής έχει μειώσει αισθητά τους αεροδυναμικούς θορύβους κατά την διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου.
Η ποιότητα κύλισης είναι σε υψηλό επίπεδο και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κύλισης αποτελεί βασικό κριτήριο στην επιλογή του αυτοκινήτου από τους υποψήφιους αγοραστές.
Στο ταξίδι μέχρι τα Ιωάννινα, η μέση κατανάλωση ήταν 7,2 λίτρα/100χλμ. Τηρήθηκαν τα όρια ταχύτητας και αποφύγαμε τις άσκοπες επιταχύνσεις, που ανεβάζουν την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, διαπιστώθηκε ότι έχει γίνει πρόοδος και σε αυτόν τον τομέα. Οι νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, στο πλαίσιο και στο σύστημα διεύθυνσης, συμβάλουν στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών.
Στον αυτοκινητόδρομο εκτιμήθηκε η σταθερότητα του αυτοκινήτου, η άμεση αντίδραση του συστήματος διεύθυνσης και η πολύ καλή πληροφόρηση που δέχεται ο οδηγός κάθε στιγμή από την κίνηση του αυτοκινήτου.
Η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου διακρίνεται για την στιβαρή κατασκευή και την αίσθηση ασφάλειας που δίνει στον οδηγό και στους επιβάτες.
Θετικά σχόλια για τα νέα καλής ποιότητας υλικά καθώς και την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής που ξεπερνά τα όρια των συμβατικών μοντέλων. Πλησιάζει τα όρια των πολυτελών αυτοκινήτων, που όμως έχουν υψηλότερη τιμή και απευθύνονται σε άλλη κατηγορία αγοραστών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Το VW Golf, είναι το best seller μικρομεσαίας κατηγορίας, με πάνω πάνω από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Στην όγδοη γενιά, διατηρήθηκαν οι συμπαγείς διαστάσεις, μήκος 4.284 χιλ., πλάτος 1.789 χιλ. και ύψος 1.456 χιλ.. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.636 χιλ.
Όπως διαπιστώθηκε, προσφέρει άφθονο χώρο για τέσσερα άτομα ενώ με κάποιες υποχωρήσεις φιλοξενείται και ο πέμπτος επιβάτης. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 380 λίτρα. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στα 1.237 λίτρα.
Διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται απο 110 ίππους και ξεπερνούν τους 300 ίππους.
Ένα νέο, χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση συμβάλλοντας στη προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.
Βενζινοκινητήρες (TSI). Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110, 130 και 150 ίππους. Ο κινητήρας που παράγει 110 ίππους είναι τρικύλινδρος 1.0 που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 και 150 ίππους είναι κινητήρες 1.5 με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την Ενεργή Διαχείριση Κυλίνδρων (ACT - Active Cylinder Management). Όλα τα αυτοκίνητα με ισχύ έως 130 ίππους διαθέτουν την αποτελεσματική διαδικασία του κύκλου καύσης TSI Miller και έναν turbocharger με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG).
Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 ίππων, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως mild hybrid μονάδες (eTSI) με σύστημα 48V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0 για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1.5 κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Mild Hybrid (eTSI). Οι τρεις eTSI mild hybrid εκδόσεις αποτελούν παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι mild hybrid κινητήρες θα διατίθενται με 110, 130 και 150 ίππους. Όλα τα μοντέλα eTSI διαθέτουν ισχυρή λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πέδησης.
Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V. Τα μοντέλα eTSI προσφέρουν επιπλέον εξαιρετικές επιταχύνσεις κατά την κίνηση χάρη στις ηλεκτρικές power boosts (περίσσειες ισχύος για σύντομο διάστημα) που προσφέρουν.
48 V mild hybrid: το σύστημα 48 V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του συστήματος 12 V. Παρά τις σχετικά μικρές διαμέτρους του καλωδίου και συνεπώς το χαμηλό βάρος της πλεξούδας καλωδίων, επιτρέπει τη μετάδοση υψηλής ηλεκτρικής ισχύος. Αυτό οδηγεί σε ανασύσταση σημαντικά περισσότερης ενέργειας κατά την πέδηση. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα 12 V του οχήματος και οδηγεί τη γεννήτρια μίζας 48 V. Αυτή η γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα αναλαμβάνει το ρόλο τόσο του εναλλάκτη όσο και της μίζας ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη ροπή κίνησης κατά την επιτάχυνση. Η έξοδος της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινά επίσης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης - ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος - με ελάχιστα αισθητό τρόπο.
Plug-in hybrid. Η σειρά υβριδικών plug-in θα χωριστεί σε μια έκδοση με μέγιστη εμβέλεια, η οποία θα παράγει 204 ίππους, και μια έκδοση GTE σχεδιασμένη για επιδόσεις, που παράγει 245 ίππους. Το plug-in hybrid κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει έναν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα και το DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλες οι καθημερινές διαδρομές εντός αστικού περιβάλλοντος μπορούν να καλυφθούν χωρίς να δημιουργηθούν εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.
Πετρελαιοκινητήρας (TDI). Η Volkswagen ανέπτυξε τον κινητήρα άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά Golf από την αρχή. Ο κινητήρας TDI 2.0 παράγει 150 ίππους. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 ενώ διακρίνεται και από καλύτερη απόκριση.
Ένα νέο σύστημα SCR με διπλή δοσολογία, το οποίο διαθέτει διπλό ψεκασμό AdBlue, μειώνει επιπλέον τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 80% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο τελευταίο και πιο πρόσφατο στάδιο εξέλιξης αυτού του συστήματος SCR καταλυτικού μετατροπέα, ο ψεκασμός του AdBlue γίνεται προς δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR διατεταγμένους εν σειρά. Κατά συνέπεια, ο νέος κινητήρας TDI είναι μεταξύ των καθαρότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία κατά το λανσάρισμα.
Όπως και ο βενζινοκινητήρας GTI, ο κινητήρας TDI επιδόσεων του νέου Golf GTD θα λανσαριστεί το επόμενο έτος.
Η βασική έκδοση Life περιλαμβάνει, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό Climatronic, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED και πίσω φώτα LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED.
Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.
Το νέο Golf είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει συνδυασμό Innovision Cockpit και σύστημα Infotainment MIB3, στο βασικό εξοπλισμό. Το όχημα συγχωνεύει πίνακα οργάνων και σύστημα Infotainment στον ίδιο οπτικό άξονα δημιουργώντας ένα περιβάλλον ψηφιακής απεικόνισης. Παρά το σημαντικά ευρύ λειτουργικό πεδίο των συστημάτων αυτών, τα στοιχεία απεικόνισης και τα χειριστήρια λειτουργούν διαισθητικά.
Οι λειτουργίες φωτισμού καθώς και η κονσόλα οροφής και τα στοιχεία του συστήματος Infotainment λειτουργούν ψηφιακά, χρησιμοποιώντας την οθόνη αφής, συρόμενους διακόπτες (slider) αφής ή τα κουμπιά άμεσης πρόσβασης ανάλογα με τη λειτουργία τους.
Για παράδειγμα, για το σύστημα κλιματισμού και το σύστημα Infotainment, υπάρχει κεντρικός συρόμενος διακόπτης (slider) αφής στην κεντρική κονσόλα, εμπρός και κάτω από την οθόνη του συστήματος Infotainment και χωρίζεται σε τρία τμήματα: αριστερό, μεσαίο και δεξιό. Ο οδηγός ή ο συνοδηγός σπρώχνει ή ολισθαίνει με ένα δάχτυλο πάνω από τα δύο εξωτερικά τμήματα για να ρυθμίσει διαισθητικά τη θερμοκρασία εσωτερικού χώρου. Η ίδια ενέργεια στο μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη (slider) αφής αλλάζει διαισθητικά την ένταση του ηχητικού συστήματος.
Στη λειτουργία Πλοήγηση, αλλάζει η μεγέθυνση του χάρτη, μετακινώντας το μεσαίο τμήμα του συρόμενου διακόπτη (slider) αφής με δύο δάχτυλα - όπως γίνεται και με τον έλεγχο μιας διεπαφής smartphone.
Στην κονσόλα οροφής, η μετακίνηση ενός δάχτυλου προς τα εμπρός ή προς τα πίσω πάνω στο συρόμενο διακόπτη (slider) αφής ανοίγει ή κλείνει τη συρόμενη οροφή - δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο και εντυπωσιακό.
Η διαισθητική λειτουργία μπορεί επίσης να υποστηριχθεί με νέο, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται λέγοντας "Hello Volkswagen" ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Για παράδειγμα, το Golf αντιδρά τώρα με "Yes Please?" και "What would you like to do?" και αντιδρά σε διαισθητικές φωνητικές εντολές, για πλοήγηση ή ρύθμιση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού.
Τα νέα ψηφιακά μικρόφωνα εξασφαλίζουν όχι μόνο την αναγνώριση φωνής και την ποιότητα της φωνής (για τηλεφωνικές κλήσεις), αλλά και αναγνώριση του ποιος μιλάει (οδηγός ή συνοδηγός). Μπορείτε, για παράδειγμα, να ελέγξετε το σύστημα πλοήγησης, το σύστημα κλιματισμού, το τηλέφωνο και το Infotainment με φωνητικές εντολές. Η ενσωμάτωση της προαιρετικής εφαρμογής Alexa web θα είναι σύντομα διαθέσιμη.
Ο μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) ελέγχεται επίσης πλήρως ηλεκτρονικά: το σύστημα λειτουργεί με υλοποίηση shift-by-wire. Χάρη σε αυτές τις ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενες αλλαγές ταχυτήτων, ο επιλογέας ταχυτήτων αρχικά είναι πολύ μικρότερος για να εξοικονομηθεί χώρος ενώ παράλληλα ενισχύεται η άνεση του κιβωτίου ταχυτήτων. Για παράδειγμα, χάρη στην shift-by-wire μετάδοση, στο όχημα μπορεί ήδη να εμπλέκεται η όπισθεν ενώ ακόμα ταξιδεύει προς τα εμπρός σε χαμηλές ταχύτητες, για να διευκολυνθούν οι ελιγμοί. Το Golf δεν κάνει την εμπλοκή στο "R" έως ότου η ταχύτητα είναι σωστή. Επομένως, το ηλεκτρονικό σύστημα αποτρέπει την εσφαλμένη λειτουργία.
Ο προαιρετικός τριζωνικός αυτόματος κλιματισμός ελέγχεται επίσης από έξυπνη τεχνολογία.
Όπως διαπιστώθηκε στη πρώτη δοκιμή του νέου VW Golf 1.5 e TSI 150 ίππων DSG, η τεχνολογία mild Hybrid 48V, έχει βελτιώσει την απόδοση και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
Η υψηλή ισχύς και η μεγάλη ποσότητα ροπής εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις και υψηλές τελικές ταχύτητες, χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα ο κινητήρας.
Αξίζει να τονισθεί η αποτελεσματική απόδοση της ηχομόνωσης. Σε ταχύτητες μέχρι και 140 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο το επίπεδο θορύβου παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα.
Η βελτίωση της αεροδυναμικής έχει μειώσει αισθητά τους αεροδυναμικούς θορύβους κατά την διάρκεια της κίνησης του αυτοκινήτου.
Η ποιότητα κύλισης είναι σε υψηλό επίπεδο και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κύλισης αποτελεί βασικό κριτήριο στην επιλογή του αυτοκινήτου από τους υποψήφιους αγοραστές.
Στο ταξίδι μέχρι τα Ιωάννινα, η μέση κατανάλωση ήταν 7,2 λίτρα/100χλμ. Τηρήθηκαν τα όρια ταχύτητας και αποφύγαμε τις άσκοπες επιταχύνσεις, που ανεβάζουν την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, διαπιστώθηκε ότι έχει γίνει πρόοδος και σε αυτόν τον τομέα. Οι νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, στο πλαίσιο και στο σύστημα διεύθυνσης, συμβάλουν στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών.
Στον αυτοκινητόδρομο εκτιμήθηκε η σταθερότητα του αυτοκινήτου, η άμεση αντίδραση του συστήματος διεύθυνσης και η πολύ καλή πληροφόρηση που δέχεται ο οδηγός κάθε στιγμή από την κίνηση του αυτοκινήτου.
Η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου διακρίνεται για την στιβαρή κατασκευή και την αίσθηση ασφάλειας που δίνει στον οδηγό και στους επιβάτες.
Θετικά σχόλια για τα νέα καλής ποιότητας υλικά καθώς και την αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής που ξεπερνά τα όρια των συμβατικών μοντέλων. Πλησιάζει τα όρια των πολυτελών αυτοκινήτων, που όμως έχουν υψηλότερη τιμή και απευθύνονται σε άλλη κατηγορία αγοραστών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ