Η Fiat προσπαθεί να πουλήσει μέσω Google Hangouts
Για όσους δεν χρησιμοποιείτε και δεν γνωρίζετε τι είναι το Google Hangouts, σκεφτείτε το ως το αντίστοιχο messenger του Facebook, μία πλατφόρμα επικοινωνίας. Σε αυτή στράφηκε η Fiat Ιταλίας, ώστε να ανοίξει ένα δεύτερο «μέτωπο», στο πόλεμο της πανδημίας του Κορωνοϊού.
Προφανώς το κύριο μέλημα της εταιρίας είναι η προστασία των υπαλλήλων και πελατών της, καθώς επίσης η ενίσχυση της Ιταλικής κυβέρνησης, ώστε να αντιμετωπίσει τις πρωτόγνωρες, για ειρηνική περίοδο, καταστάσεις που ζουν οι Ιταλοί.
Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr
Προφανώς το κύριο μέλημα της εταιρίας είναι η προστασία των υπαλλήλων και πελατών της, καθώς επίσης η ενίσχυση της Ιταλικής κυβέρνησης, ώστε να αντιμετωπίσει τις πρωτόγνωρες, για ειρηνική περίοδο, καταστάσεις που ζουν οι Ιταλοί.
Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr