To νέο Jeep Wrangler Rubicon Concept προσφέρει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες
Έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια από τότε που το πιο αναγνωρίσιμο εκτός δρόμου όχημα στον κόσμο εφοδιάστηκε για τελευταία φορά με έναν V8 κινητήρα. Το 1981, το Jeep CJ φιλοξενούσε έναν 5λιτρο V8 απόδοσης 125 ίππων. Οι φίλοι της Jeep τα τελευταία χρόνια ζητήσουν επιτακτικά την αναβίωση αυτής της ιδέας και το νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept αποτελεί την ένδειξη ότι η επιθυμία τους ίσως σύντομα να γίνει πραγματικότητα.
Έτσι η θρυλική μάρκα αποφάσισε να παρουσιάζει το Wrangler Rubicon 392 Concept, όπου κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας κινητήρας V8 6,4 λίτρων με απόδοση 450 ίππους ισχύ και 610 Nm ροπή. Η ισχύς του συνόλου επιτρέπει η νέα έκδοση του Wrangler να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα το μοντέλο εφοδιάζεται με άξονες Dana 44, κιβώτιο με σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, διαφορικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα, αλλά και κιτ αύξησης της απόστασης από το έδαφος της Mopar. Το αυτόματο κιβώτιο είναι 8 σχέσεων και σε συνδυασμό με τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν ένα Jeep Wrangler με κορυφαίες επιδόσεις σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι στο μοντέλο χρησιμοποιήθηκαν αλουμινένια αμορτισέρ της Fox, ενώ το σύστημα εξαγωγής απέκτησε δύο απολήξεις και ενεργές βαλβίδες που αλλάζουν το ήχο του κινητήρα, εφόσον το επιλέξει ο οδηγός.
Έτσι η θρυλική μάρκα αποφάσισε να παρουσιάζει το Wrangler Rubicon 392 Concept, όπου κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας κινητήρας V8 6,4 λίτρων με απόδοση 450 ίππους ισχύ και 610 Nm ροπή. Η ισχύς του συνόλου επιτρέπει η νέα έκδοση του Wrangler να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Παράλληλα το μοντέλο εφοδιάζεται με άξονες Dana 44, κιβώτιο με σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, διαφορικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα, αλλά και κιτ αύξησης της απόστασης από το έδαφος της Mopar. Το αυτόματο κιβώτιο είναι 8 σχέσεων και σε συνδυασμό με τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν ένα Jeep Wrangler με κορυφαίες επιδόσεις σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι στο μοντέλο χρησιμοποιήθηκαν αλουμινένια αμορτισέρ της Fox, ενώ το σύστημα εξαγωγής απέκτησε δύο απολήξεις και ενεργές βαλβίδες που αλλάζουν το ήχο του κινητήρα, εφόσον το επιλέξει ο οδηγός.