Ζημιές - Ρεκόρ ύψους 7,3 δις ευρώ κατέγραψε η Renault
Τις μεγαλύτερες ζημιές στην ιστορία της κατέγραψε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault το πρώτο εξάμηνο του 2020. Όπως ανακοινώθηκε, οι ζημιές ανήλθαν σε 7,292 δις ευρώ, γεγονός που αποδίδεται αφενός στην κρίση που διέρχεται η Nissan – εταίρος της Renault – αφετέρου στην επιδημία του κορονοϊού.
Οι λειτουργικές ζημιές του Ομίλου ανήλθαν σε 2 δις ευρώ, ενώ οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 34,9% κάτι που αποδίδεται στις επιπτώσεις που έχει προκαλέσει η κρίση του κορονοϊού.
Στα τέλη Μαΐου, ο Γάλλος πρόεδρος Εμμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο στήριξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ύψους 8 δισ. ευρώ που έχει ως βασικό στόχο να καταστήσει τη χώρα τον μεγαλύτερο παραγωγό "καθαρών" οχημάτων στην Ευρώπη. Μεγάλο μέρος του πακέτου στήριξης που ανακοινώθηκε, θα λάβει η αυτοκινητοβιομηχανία Renault, η οποία όπως είχε πει πρόσφατα ο Υπουργός Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ "Κινδυνεύει με εξαφάνιση".
Το σχέδιο εξυγίανσης της, αποσκοπεί να την ελαττώσει από τα 4 εκατομμύρια οχήματα σήμερα στα 3,3 εκατ. οχήματα έως το 2024. Υπό το πρίσμα αυτό, θα επικεντρωθεί στα πιο κερδοφόρα μοντέλα της και στην ηλεκτροκίνηση. Τέλος, αποσύρεται από την αγορά της Κίνας, δίνοντας προβάδισμα στη Nissan.
Οι πιέσεις για αλλαγές προϋπήρχαν της πανδημίας, εφόσον η Renault πέρυσι είχε παρουσιάσει, πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία, ζημίες από τις δραστηριότητές της.
Οι λειτουργικές ζημιές του Ομίλου ανήλθαν σε 2 δις ευρώ, ενώ οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 34,9% κάτι που αποδίδεται στις επιπτώσεις που έχει προκαλέσει η κρίση του κορονοϊού.
Στα τέλη Μαΐου, ο Γάλλος πρόεδρος Εμμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο σχέδιο στήριξης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ύψους 8 δισ. ευρώ που έχει ως βασικό στόχο να καταστήσει τη χώρα τον μεγαλύτερο παραγωγό "καθαρών" οχημάτων στην Ευρώπη. Μεγάλο μέρος του πακέτου στήριξης που ανακοινώθηκε, θα λάβει η αυτοκινητοβιομηχανία Renault, η οποία όπως είχε πει πρόσφατα ο Υπουργός Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ "Κινδυνεύει με εξαφάνιση".
Το σχέδιο εξυγίανσης της, αποσκοπεί να την ελαττώσει από τα 4 εκατομμύρια οχήματα σήμερα στα 3,3 εκατ. οχήματα έως το 2024. Υπό το πρίσμα αυτό, θα επικεντρωθεί στα πιο κερδοφόρα μοντέλα της και στην ηλεκτροκίνηση. Τέλος, αποσύρεται από την αγορά της Κίνας, δίνοντας προβάδισμα στη Nissan.
Οι πιέσεις για αλλαγές προϋπήρχαν της πανδημίας, εφόσον η Renault πέρυσι είχε παρουσιάσει, πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία, ζημίες από τις δραστηριότητές της.