Ταξιδεύουμε στο μέλλον της αυτοκίνησης και απαντάμε σε 21 κρίσιμα ερωτήματα
Με τη χώρα μας να προετοιμάζεται για τον εορτασμό των 200 χρόνων από το 1821, αναρωτιόμαστε εάν στον χώρο του αυτοκινήτου πραγματοποιούνται ακόμη επαναστάσεις και πώς θα είναι τα πράγματα στο άμεσο μέλλον. Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, 21 απαντήσεις σε ισάριθμα ερωτήματα.
1. Πόσο πιο γρήγορα θα γίνουν τα αυτοκίνητα;
Τη δεκαετία του ’80 η Ferrari F40 επιτάχυνε από στάση στα 100 km/h σε 4,7 sec. Όσο περίπου θέλει στις μέρες μας το VW Golf R… Και αυτά τα νούμερα, βέβαια, είναι αστεία για ένα οικογενειακό Tesla, που χρειάζεται κάτι λιγότερο από 2,5 sec για την ίδια δοκιμασία. Να υποθέσουμε ότι με την εξέλιξη των ηλεκτρικών θα δούμε ακόμη χαμηλότερες τιμές; Χμμμ, όχι άμεσα.
Η ισχύς υπάρχει μεν, το θέμα όμως είναι να μπορεί να περάσει και στον δρόμο. Για να επιτευχθεί επιτάχυνση 0-100 στο 1,5 sec (χοντρικά 1,82g επιτάχυνσης), τα ελαστικά του υποθετικού αυτοκινήτου θα έπρεπε να έχουν 50% περισσότερη πρόσφυση από τα σημερινά και ο οδηγός την ανάλογη εκγύμναση. Ως εκ τούτου, θα ξέρετε ότι… ξύνουμε τον πάτο, όταν αρχίσουμε να συγκρίνουμε την επιτάχυνση σε εκατοστά του δευτερολέπτου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο caranddriver.gr
1. Πόσο πιο γρήγορα θα γίνουν τα αυτοκίνητα;
Τη δεκαετία του ’80 η Ferrari F40 επιτάχυνε από στάση στα 100 km/h σε 4,7 sec. Όσο περίπου θέλει στις μέρες μας το VW Golf R… Και αυτά τα νούμερα, βέβαια, είναι αστεία για ένα οικογενειακό Tesla, που χρειάζεται κάτι λιγότερο από 2,5 sec για την ίδια δοκιμασία. Να υποθέσουμε ότι με την εξέλιξη των ηλεκτρικών θα δούμε ακόμη χαμηλότερες τιμές; Χμμμ, όχι άμεσα.
Η ισχύς υπάρχει μεν, το θέμα όμως είναι να μπορεί να περάσει και στον δρόμο. Για να επιτευχθεί επιτάχυνση 0-100 στο 1,5 sec (χοντρικά 1,82g επιτάχυνσης), τα ελαστικά του υποθετικού αυτοκινήτου θα έπρεπε να έχουν 50% περισσότερη πρόσφυση από τα σημερινά και ο οδηγός την ανάλογη εκγύμναση. Ως εκ τούτου, θα ξέρετε ότι… ξύνουμε τον πάτο, όταν αρχίσουμε να συγκρίνουμε την επιτάχυνση σε εκατοστά του δευτερολέπτου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο caranddriver.gr