Η Hyundai επανεξετάζει τη συνεργασία της με την Apple
Τα στελέχη της Hyundai επανεξετάζουν την πιθανή συνεργασία με την Apple. Οι ανησυχίες τους σχετικά με το να γίνουν κατασκευαστές αυτοκινήτων που θα ανήκουν στην Apple, μειώνουν τις προοπτικές για μια συμφωνία.
Η Hyundai δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι ήταν σε προκαταρκτικές συνομιλίες με την Apple, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες. Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι οι εταιρείες συζητούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μια δέσμευση μπαταριών, αναφέρει το Reuters.
Η Apple δεν αναγνώρισε ποτέ συνομιλίες με την αυτοκινητοβιομηχανία για την κατασκευή οχημάτων και δεν ήταν σαφές, εάν τέτοιες συνομιλίες εξακολουθούν να είναι ενεργές. Ο κατασκευαστής των iPhone συνήθως επιμένει στο αυστηρό απόρρητο από τους πιθανούς συνεργάτες και τους προμηθευτές του για μελλοντικά σχέδια ή προϊόντα που δεν έχουν κυκλοφορήσει.
«Είμαστε ενοχλημένοι και σκεφτόμαστε, αν είναι καλό να το κάνουμε ή όχι», δήλωσε ένα στέλεχος της Hyundai που γνωρίζει τις εσωτερικές συζητήσεις για τη συνεργασία με την Apple. «Δεν είμαστε εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα για άλλους. Δεν είναι σίγουρο ότι η συνεργασία με την Apple θα είχε πάντα εξαιρετικά αποτελέσματα».
Λίγες λεπτομέρειες είναι γνωστές για τις συνομιλίες μεταξύ των δύο εταιρειών. Ωστόσο, οι άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στις συζητήσεις λένε ότι οι επιλογές που εξετάστηκαν περιελάμβαναν τη Hyundai ή την Kia ως κατασκευαστή οχημάτων σχεδιασμένων από την Apple, αυτοκινήτων τα οποία θα πωληθούν με την ισχυρή, πανταχού παρουσία του αμερικανικού κολοσσού.
Η Hyundai είναι παραδοσιακά γνωστή για την απροθυμία της να συνεργαστεί με εξωτερικούς συνεργάτες, κατασκευάζοντας κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και όλα τα τμήματα από τον δικό της χάλυβα ενώ ακόμη και το εσωτερικό των αυτοκινήτων της κατασκευάζεται από την εταιρεία. Διαθέτει μια κάθετα ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού και ειναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος της Νότιας Κορέας. Αν και οι μετοχές της Kia και της Hyundai έχουν αυξηθεί λόγω των συνομιλιών, υπάρχει μεγάλη αντίθεση να γίνει κατασκευαστής συμβολαίων της Apple, ο οποίος και θα μπορούσε να διατηρήσει οποιαδήποτε συμφωνία με τον αμερικανικό γίγαντα, ανέφεραν στελέχη.
Η Apple και η Hyundai ξεκίνησαν για πρώτη φορά συνομιλίες για μια εταιρική σχέση αυτοκινήτου το 2018 σχετικά με την προσπάθεια της Apple, γνωστή ως «Project Titan», με επικεφαλής τον Alexander Hitzinger, ο οποίος είναι τώρα στέλεχος της Volkswagen. Ωστόσο, η πρόοδος παρεμποδίστηκε από την απροθυμία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Νότιας Κορέας να συνεργαστεί με τρίτους.
O Alexander Hitzinger, Γερμανός μηχανικός, από τον Νοέμβριο του 2020 ειναι Διευθύνων Σύμβουλος της ARTEMIS GmbH, μιας τεχνολογικής εταιρείας που συνδυάζει το πνεύμα μιας νεοσύστατης επιχείρησης με τους πόρους της Volkswagen.
Η Hyundai δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι ήταν σε προκαταρκτικές συνομιλίες με την Apple, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες. Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι οι εταιρείες συζητούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μια δέσμευση μπαταριών, αναφέρει το Reuters.
Η Apple δεν αναγνώρισε ποτέ συνομιλίες με την αυτοκινητοβιομηχανία για την κατασκευή οχημάτων και δεν ήταν σαφές, εάν τέτοιες συνομιλίες εξακολουθούν να είναι ενεργές. Ο κατασκευαστής των iPhone συνήθως επιμένει στο αυστηρό απόρρητο από τους πιθανούς συνεργάτες και τους προμηθευτές του για μελλοντικά σχέδια ή προϊόντα που δεν έχουν κυκλοφορήσει.
«Είμαστε ενοχλημένοι και σκεφτόμαστε, αν είναι καλό να το κάνουμε ή όχι», δήλωσε ένα στέλεχος της Hyundai που γνωρίζει τις εσωτερικές συζητήσεις για τη συνεργασία με την Apple. «Δεν είμαστε εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα για άλλους. Δεν είναι σίγουρο ότι η συνεργασία με την Apple θα είχε πάντα εξαιρετικά αποτελέσματα».
Λίγες λεπτομέρειες είναι γνωστές για τις συνομιλίες μεταξύ των δύο εταιρειών. Ωστόσο, οι άνθρωποι που βρίσκονται κοντά στις συζητήσεις λένε ότι οι επιλογές που εξετάστηκαν περιελάμβαναν τη Hyundai ή την Kia ως κατασκευαστή οχημάτων σχεδιασμένων από την Apple, αυτοκινήτων τα οποία θα πωληθούν με την ισχυρή, πανταχού παρουσία του αμερικανικού κολοσσού.
Η Hyundai είναι παραδοσιακά γνωστή για την απροθυμία της να συνεργαστεί με εξωτερικούς συνεργάτες, κατασκευάζοντας κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και όλα τα τμήματα από τον δικό της χάλυβα ενώ ακόμη και το εσωτερικό των αυτοκινήτων της κατασκευάζεται από την εταιρεία. Διαθέτει μια κάθετα ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού και ειναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος της Νότιας Κορέας. Αν και οι μετοχές της Kia και της Hyundai έχουν αυξηθεί λόγω των συνομιλιών, υπάρχει μεγάλη αντίθεση να γίνει κατασκευαστής συμβολαίων της Apple, ο οποίος και θα μπορούσε να διατηρήσει οποιαδήποτε συμφωνία με τον αμερικανικό γίγαντα, ανέφεραν στελέχη.
Η Apple και η Hyundai ξεκίνησαν για πρώτη φορά συνομιλίες για μια εταιρική σχέση αυτοκινήτου το 2018 σχετικά με την προσπάθεια της Apple, γνωστή ως «Project Titan», με επικεφαλής τον Alexander Hitzinger, ο οποίος είναι τώρα στέλεχος της Volkswagen. Ωστόσο, η πρόοδος παρεμποδίστηκε από την απροθυμία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Νότιας Κορέας να συνεργαστεί με τρίτους.
O Alexander Hitzinger, Γερμανός μηχανικός, από τον Νοέμβριο του 2020 ειναι Διευθύνων Σύμβουλος της ARTEMIS GmbH, μιας τεχνολογικής εταιρείας που συνδυάζει το πνεύμα μιας νεοσύστατης επιχείρησης με τους πόρους της Volkswagen.