Νέος ρόλος για το Ford Mondeo
Μπορεί ο όρος μετάλλαξη στις μέρες μας να μην έχει θετικές υποδηλώσεις ωστόσο, αυτή είναι μάλλον η καταλληλότερη λέξη για να περιγράψει κανείς τις αλλαγές που φέρεται να δρομολογεί η Ford για τη νέα γενιά του Mondeo που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης επιχειρώντας να κρύψει την νέα του ταυτότητα κάτω από «τόνους» πλαστικού.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς από τους ακανόνιστους όγκους που περιβάλλουν το δοκιμαστικό πρωτότυπο, τους μεγάλους τροχούς και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αυτή η νέα ταυτότητα ενέχει έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα που ομολογουμένως αποτελεί την δραστικότερη αλλαγή που έχει υποστεί το Mondeo στην 30χρονη ιστορία του.
Πλην των όσων μπορεί να συμπεράνει από όσα φαίνονται στις λήψεις του φωτογραφικού φακού, σύμφωνα με πληροφορίες το νέο Mondeo θα επενδύσει σχεδιαστικά σε ένα σπορ δυναμικό χαρακτήρα ο οποίος δεν θα άπτεται τόσο στα παραδοσιακά τετραγωνισμένα SUV, όσο στα coupe SUV, υιοθετώντας μια ανάλογη χάραξη οροφής.
Η μεταβολή θα είναι τόσο δραστική που η «μπλε οβάλ» φίρμα φέρεται να έχει ήδη δρομολογήσει την αλλαγή της ονομασίας του σε Mondeo Evo την οποία έχει ήδη κατοχυρώσει από το 2020.
Επί του παρόντος οι πληροφορίες που αφορούν τα μηχανικά μέρη δεν είναι άφθονες ωστόσο αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η παρουσία υβριδικών και plug-in υβριδικών επιλογών στην γκάμα ενώ, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί αμιγώς ηλεκτρική έκδοση η οποία σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναμένεται σε δεύτερο χρόνο μιας και η Ford έχει ήδη δηλώσει ότι σε αυτήν την πρώτη φάση θα επικεντρωθεί στις υβριδικές εκδόσεις.
Στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί μια μετεξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας C2 που ήδη φιλοξενεί τα Focus και Kuga η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να υποστηρίζει διαφορετικούς τύπους και μεγέθη αμαξωμάτων συμπεριλαμβανομένων crossover. Εκτός από διαφορετικά μεγέθη η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί εξίσου να υποστηρίξει εναλλακτικές, ηλεκτροκίνητες τεχνολογίες κάθε είδους από ήπια υβριδικές εκδόσεις έως και plug-in υβριδικές. Αυτό που αμφίβολα θα επιβιώσει στη νέα γενιά του είναι οι εκδόσεις diesel αν και αυτό μένει να αποδειχθεί στην πράξη.
Σε κάθε περίπτωση το βάρος των συστάσεων της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας από πλευράς Mondeo θα αναλάβει να δώσει μια έκδοση με σύνολο ανάλογο του Κuga το οποίο θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες. Με δεδομένο το μεγαλύτερο μέγεθος του Mondeo αλλά και την εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών, η plug-in υβριδική έκδοση αναμένεται να προσφέρει περισσότερα από 50 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς από τους ακανόνιστους όγκους που περιβάλλουν το δοκιμαστικό πρωτότυπο, τους μεγάλους τροχούς και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αυτή η νέα ταυτότητα ενέχει έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα που ομολογουμένως αποτελεί την δραστικότερη αλλαγή που έχει υποστεί το Mondeo στην 30χρονη ιστορία του.
Πλην των όσων μπορεί να συμπεράνει από όσα φαίνονται στις λήψεις του φωτογραφικού φακού, σύμφωνα με πληροφορίες το νέο Mondeo θα επενδύσει σχεδιαστικά σε ένα σπορ δυναμικό χαρακτήρα ο οποίος δεν θα άπτεται τόσο στα παραδοσιακά τετραγωνισμένα SUV, όσο στα coupe SUV, υιοθετώντας μια ανάλογη χάραξη οροφής.
Η μεταβολή θα είναι τόσο δραστική που η «μπλε οβάλ» φίρμα φέρεται να έχει ήδη δρομολογήσει την αλλαγή της ονομασίας του σε Mondeo Evo την οποία έχει ήδη κατοχυρώσει από το 2020.
Επί του παρόντος οι πληροφορίες που αφορούν τα μηχανικά μέρη δεν είναι άφθονες ωστόσο αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η παρουσία υβριδικών και plug-in υβριδικών επιλογών στην γκάμα ενώ, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί αμιγώς ηλεκτρική έκδοση η οποία σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναμένεται σε δεύτερο χρόνο μιας και η Ford έχει ήδη δηλώσει ότι σε αυτήν την πρώτη φάση θα επικεντρωθεί στις υβριδικές εκδόσεις.
Στην αθέατη πλευρά του αναμένεται να βρεθεί μια μετεξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας C2 που ήδη φιλοξενεί τα Focus και Kuga η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να υποστηρίζει διαφορετικούς τύπους και μεγέθη αμαξωμάτων συμπεριλαμβανομένων crossover. Εκτός από διαφορετικά μεγέθη η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική μπορεί εξίσου να υποστηρίξει εναλλακτικές, ηλεκτροκίνητες τεχνολογίες κάθε είδους από ήπια υβριδικές εκδόσεις έως και plug-in υβριδικές. Αυτό που αμφίβολα θα επιβιώσει στη νέα γενιά του είναι οι εκδόσεις diesel αν και αυτό μένει να αποδειχθεί στην πράξη.
Σε κάθε περίπτωση το βάρος των συστάσεων της ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας από πλευράς Mondeo θα αναλάβει να δώσει μια έκδοση με σύνολο ανάλογο του Κuga το οποίο θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες. Με δεδομένο το μεγαλύτερο μέγεθος του Mondeo αλλά και την εξέλιξη στην τεχνολογία των μπαταριών, η plug-in υβριδική έκδοση αναμένεται να προσφέρει περισσότερα από 50 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.