Η Ρωσία πατάει… γκάζι με την πολυτελή λιμουζίνα Aurus
Το αυτοκίνητο θεωρείται περισσότερο ως ένα έργο κύρους για το Κρεμλίνο
Η Ρωσία ξεκίνησε στην αρχή της εβδομάδας την παραγωγή του πολυτελούς αυτοκινήτου, μάρκας Aurus Senat, που προωθεί ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν. Το πολυτελές αυτοκίνητο θεωρείται πως προκαλεί και «χτυπά» ανταγωνιστικά τα μαργαριτάρια των μεγάλων καθιερωμένων εταιρειών Bentley και Rolls-Royce.
Στα 18 εκατομμύρια ρούβλια
Η Ρωσία είχε παρουσιάσει σχέδια για τη γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων μάρκας Aurus το 2013. Το αυτοκίνητο θεωρείται περισσότερο ως ένα έργο κύρους για το Κρεμλίνο, με τη βασική του έκδοση να βγαίνει προς πώληση στα 18 εκατομμύρια ρούβλια (200.846 ευρώ). Η ανάπτυξη των εξαρτημάτων πραγματοποιήθηκε με ευρεία διεθνή συνεργασία και τη συμμετοχή κορυφαίων ευρωπαϊκών και ασιατικών εταιρειών. Περισσότερες από 50 ρωσικές επιχειρήσεις συμμετέχουν στο έργο κατασκευής και μέχρι στιγμής έχουν παραχθεί 15 αυτοκίνητα και 2 μοτοσικλέτες. Η παραγωγή του πολυτελούς μοντέλου εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των επιδιώξεων της Ρωσίας να μειώσει την εξάρτησή της από τα εισαγόμενα αγαθά και την τεχνολογία, μετά τις κυρώσεις που της επέβαλε η Δύση το 2014, οπότε και επέσπευσε την ανάπτυξη της εσωτερικής της παραγωγής.
Ωστόσο, είναι απίθανο να έχει σημαντική επίδραση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ρωσίας στο εγγύς μέλλον, αφού, όπως διευκρίνισε ο υπουργός Βιομηχανίας Ντένις Μαντούροφ, έχει προγραμματιστεί η παραγωγή 200-300 αυτοκίνητων για το 2021. Ο Πούτιν συνέβαλε στην προώθηση της πολυτελούς αυτής λιμουζίνας, όταν την οδήγησε πηγαίνοντας στην τελετή ορκωμοσίας του το 2018, ως Πρόεδρος της Ρωσίας, για τη νέα εξαετή θητεία του.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time
Στα 18 εκατομμύρια ρούβλια
Η Ρωσία είχε παρουσιάσει σχέδια για τη γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων μάρκας Aurus το 2013. Το αυτοκίνητο θεωρείται περισσότερο ως ένα έργο κύρους για το Κρεμλίνο, με τη βασική του έκδοση να βγαίνει προς πώληση στα 18 εκατομμύρια ρούβλια (200.846 ευρώ). Η ανάπτυξη των εξαρτημάτων πραγματοποιήθηκε με ευρεία διεθνή συνεργασία και τη συμμετοχή κορυφαίων ευρωπαϊκών και ασιατικών εταιρειών. Περισσότερες από 50 ρωσικές επιχειρήσεις συμμετέχουν στο έργο κατασκευής και μέχρι στιγμής έχουν παραχθεί 15 αυτοκίνητα και 2 μοτοσικλέτες. Η παραγωγή του πολυτελούς μοντέλου εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των επιδιώξεων της Ρωσίας να μειώσει την εξάρτησή της από τα εισαγόμενα αγαθά και την τεχνολογία, μετά τις κυρώσεις που της επέβαλε η Δύση το 2014, οπότε και επέσπευσε την ανάπτυξη της εσωτερικής της παραγωγής. Ωστόσο, είναι απίθανο να έχει σημαντική επίδραση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ρωσίας στο εγγύς μέλλον, αφού, όπως διευκρίνισε ο υπουργός Βιομηχανίας Ντένις Μαντούροφ, έχει προγραμματιστεί η παραγωγή 200-300 αυτοκίνητων για το 2021. Ο Πούτιν συνέβαλε στην προώθηση της πολυτελούς αυτής λιμουζίνας, όταν την οδήγησε πηγαίνοντας στην τελετή ορκωμοσίας του το 2018, ως Πρόεδρος της Ρωσίας, για τη νέα εξαετή θητεία του.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time