Διαβάστε στο motorone.gr: Lamborghini Huracan STO - Η αεροδυναμική κάνει τη διαφορά
Το supercar των 640 ίππων δανείζεται τεχνολογία από τις πίστες, όμως έχει άδεια κυκλοφορίας στους δημόσιους δρόμους
Αντλώντας τεχνογνωσία από τις αγωνιστικές Huracan Super Trofeo EVO και GT3 EVO, οι μηχανολόγοι της Lamborghini δημιούργησαν την Huracan STO. Πρόκειται για τη σκληροπυρηνική έκδοση του supercar της ιταλικής μάρκας, με τα αρχικά να σημαίνουν Super Trofeo Omologata.
Η Huracan STO είναι πιο ελαφριά από την απλή έκδοση και φέρει αεροδυναμικό πακέτο που ανεβάζει σε νέα επίπεδα τη συμπεριφορά της μέσα στην πίστα, κάτι στο οποίο αναφέρεται ο δημοσιογράφος Dan Trent στην πίστα της Vallelunga, βόρεια της Ρώμης.
Με 640 ίππους και 565 Nm ροπής από τον ατμοσφαιρικό V10, καθώς και αναλογία κιλών/ίππων μόλις 2,09 η Huracan STO χρειάζεται μόλις 3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα.
Το ίδιο γρήγορα όμως επιβραδύνει το ιταλικό supercar: από τα 100 χλμ/ώρα σε 30 μέτρα και από τα 200 χλμ/ώρα στα 110 μέτρα.
Η Huracan STO είναι πιο ελαφριά από την απλή έκδοση και φέρει αεροδυναμικό πακέτο που ανεβάζει σε νέα επίπεδα τη συμπεριφορά της μέσα στην πίστα, κάτι στο οποίο αναφέρεται ο δημοσιογράφος Dan Trent στην πίστα της Vallelunga, βόρεια της Ρώμης.
Με 640 ίππους και 565 Nm ροπής από τον ατμοσφαιρικό V10, καθώς και αναλογία κιλών/ίππων μόλις 2,09 η Huracan STO χρειάζεται μόλις 3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα.
Το ίδιο γρήγορα όμως επιβραδύνει το ιταλικό supercar: από τα 100 χλμ/ώρα σε 30 μέτρα και από τα 200 χλμ/ώρα στα 110 μέτρα.