Το νέο project της M-Sport, της εταιρείας που έχει αναλάβει την εργοστασιακή συμμετοχή της Ford στο WRC, περιλαμβάνει ένα… λιλιπούτειο Fiat Panda. Μετά από παραγγελία ενός πελάτη της, ανέλαβε να μεταμορφώσει το Panda 4×4 σε ένα αξιόμαχο rally car! Μετά από πολύμηνες επεμβάσεις στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη, το μίνι μοντέλο της Fiat έγινε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για ειδικές διαδρομές, στην άσφαλτο ή το χώμα.

Ως αναφορά, οι μηχανικοί της M-Sport χρησιμοποίησαν το Fiesta R5 Mk1, το οποίο είναι από το 2013 ένα από τα πιο δημοφιλή αγωνιστικά αυτοκίνητα για ιδιώτες. Η M-Sport έχει κατασκευάσει 294 Fiesta R5 Mk1, τα οποία έχουν πετύχει συνδυαστικά 953 νίκες σε αγώνες ράλλυ. Το αμάξωμα του Panda φάρδυνε κατά 36 εκατ. ώστε να χωρέσει το σασί του Fiesta. Τα φουσκωμένα φτερά του Panda 4×4 θυμίζουν κάτι από αγωνιστικά του Group B.

Κινητήρας του Panda 4×4 είναι ο αγωνιστικός 1.6 EcoBoost της Ford, αποδίδοντας για την περίσταση σχεδόν 300 ίππους και 450 Nm ροπής, η οποία περνά σε όλους τους τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 5 σχέσεων της Sadev και των δύο διαφορικών. Η καμπίνα του πληρώματος είναι εφοδιασμένη βεβαίως με roll-cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες έξι σημείων, αλλά και ταμπλό από τα πρώτα Panda.

«Το Panda από την M-Sport δεν είναι μόνο εντυπωσιακό στην όψη, αλλά και στην οδήγηση. Είμαστε πολύ περήφανοι για το αποτέλεσμα, καθώς επρόκειτο για ένα ενδιαφέρον project από μηχανολογικής πλευράς», δήλωσε ο Matthew Wilson, Διευθυντής της M-Sport. Όπως ανέφερε, η εταιρεία του θα ασχοληθεί πλέον και με το κομμάτι της δημιουργίας σπορ και αγωνιστικών αυτοκινήτων περιορισμένης παραγωγής, μετά από σχετικά αιτήματα πελατών της.