Διαβάστε στο motorone.gr: F1 - GP Μπαχρέιν FP2 - O Max Verstappen ταχύτερος σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες
O Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του εναρκτήριου αγώνα της φετινής σεζόν, στο Μπαχρέιν, εμπρός από τους οδηγούς της Ferrari
Η διαφορά του Ολλανδού πρωταθλητή από τον 2o, Charles Leclerc, ήταν μόλις 87 χλστ. του δλ. στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών που πραγματοποιούνται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες πίστας, αντίστοιχες με αυτές που θα επικρατούν στις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Πρόκειται για ένα πολύ καλό δείγμα για τους οδηγούς που περιμένουμε να δούμε να μάχονται για την pole position.
Μάλιστα, ο Max Verstappen έκανε επίσης μια πολύ γρήγορη προσομοίωση αγώνα, κινούμενος σταθερά 1 δλ. ταχύτερα τους οδηγούς της Mercedes. Οι οδηγοί της Ferrari δεν έκαναν αντιπροσωπευτικές προσομοιώσεις αγώνα. Ο Carlos Sainz δεν ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του, και ανέφερε στον ασύρματο ότι έκανε πολλά λάθη στον ταχύτερο γύρο του. Ο Ισπανός είπε επίσης στον ασύρματο «κάτι δεν κάνουμε καλά» και προτίμησε να παραμείνει στο γκαράζ στο δεύτερο μισό του FP2 για να βρει με λύσεις με τους μηχανικούς του. Παράλληλα, ούτε ο Leclerc έκανε ουσιαστική προσομοίωση.
Η Ferrari παρουσίασε μερικές ταλαντώσεις στις ευθείες, αλλά αυτό δε φαίνεται να επηρεάζει αρνητικά τους χρόνους της, σε αντίθεση με τις Mercedes. Παρότι ο George Russell σημείωσε τον 4ο χρόνο της διαδικασίας και ήταν μόλις 9 χλστ. του δλ. από τον Sainz, απείχε 0,6 δλ. από την κορυφή. Ο Lewis Hamilton είχε παράπονα ότι στα φρένα, το μονοθέσιο έκλιναν προς τη μία πλευρά και κατέληξε στην 9η θέση, 1,2 δλ. πίσω από τον Verstappen. Ο Βρετανός χρησιμοποιούσε πάλι το παλιό δάπεδο της Mercedes, έχοντας δοκιμάσει στο FP1 ένα καινούργιων προδιαγραφών.
Ο Hamilton δήλωσε ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Mercedes είναι πολύ μεγαλύτερα από οτιδήποτε αντίστοιχο στο παρελθόν και φαίνεται ότι θα πάρει στην ομάδα αρκετό καιρό να τα επιλύσει, καθώς τίποτα από αυτά που έχει δοκιμάσει προς το παρόν δεν έχει λειτουργήσει. Ο Russell δήλωσε ότι η Mercedes υστερούσε σε ρυθμό αγώνα ακόμα και από ομάδες όπως η AlphaTauri και η Alfa Romeo.
Ο Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull βρέθηκε στην 7η θέση, 1 δλ. Πίσω από τον team-mate του, ωστόσο ο διευθυντής της ομάδας, Christian Horner δήλωσε ότι ο Μεξικανός δοκίμαζε διαφορετικά πράγματα από τον Verstappen. O Perez βρέθηκε πίσω από τον Fernando Alonso (5ος) και τον Valtteri Bottas (6ος) του οποίου οι μηχανικοί αντικατέστησαν την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα του. Κάθε οδηγός έχει μόνο δύο μονάδες ελέγχου στη διάθεσή του για ολόκληρη τη σεζόν.
Δείγμα ίσως όμως ότι η Ferrari διαθέτει μια πολύ δυνατή μονάδα ισχύος είναι το γεγονός ότι 5 από τα πρώτα 10 μονοθέσια χρησιμοποιούν τον υβριδικό V6 του Maranello, καθώς αμφότερες οι Haas βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα. Ο Mick Schumacher σημείωσε τον 8ο χρόνο και ο Kevin Magnussen τον 10ο, σε μια πολύ καλή εμφάνιση από την αμερικανική ομάδα, την οποία είχαμε συνηθίσει πέρυσι στις δύο τελευταίες θέσεις.
Ο Lando Norris με τη McLaren βρέθηκε στην 11η θέση, εμπρός από τον Esteban Ocon, που αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τον παλιό σχεδιασμό καλυμμάτων ψυγείων στο FP2, αφού η Alpine δεν είχε ανταλλακτικά έπειτα από την καταστροφή τους στο μονοθέσιο του Γάλλου στα αρχικά στάδια του FP1.
Ο πρωτοπόρος του FP1, Pierre Gasly βρέθηκε στη 13η θέση, ακολουθούμενος από τον team mate του Yuki Tsunoda. O Γάλλος δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του. Παράλληλα, ο Ιάπωνας παρεμπόδισε τον Leclerc, ενώ είχε μια μικρή επαφή με την Aston Martin του Lance Stroll… Οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα εξετάσουν και τα δύο περιστατικά, στα οποία ευθύνη φαίνεται να είχε ο Tsunoda.
H McLaren του Daniel Ricciardo παρουσίασε διαρροή νερού και ο Αυστραλός έχασε το δεύτερο μισό της διαδικασίας. Δεν ήταν αυτό που χρειαζόταν, αφότου έχασε το δεύτερο τεστ χειμερινών δοκιμών λόγω Covid-19.
Μάλιστα, ο Max Verstappen έκανε επίσης μια πολύ γρήγορη προσομοίωση αγώνα, κινούμενος σταθερά 1 δλ. ταχύτερα τους οδηγούς της Mercedes. Οι οδηγοί της Ferrari δεν έκαναν αντιπροσωπευτικές προσομοιώσεις αγώνα. Ο Carlos Sainz δεν ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του, και ανέφερε στον ασύρματο ότι έκανε πολλά λάθη στον ταχύτερο γύρο του. Ο Ισπανός είπε επίσης στον ασύρματο «κάτι δεν κάνουμε καλά» και προτίμησε να παραμείνει στο γκαράζ στο δεύτερο μισό του FP2 για να βρει με λύσεις με τους μηχανικούς του. Παράλληλα, ούτε ο Leclerc έκανε ουσιαστική προσομοίωση.
Η Ferrari παρουσίασε μερικές ταλαντώσεις στις ευθείες, αλλά αυτό δε φαίνεται να επηρεάζει αρνητικά τους χρόνους της, σε αντίθεση με τις Mercedes. Παρότι ο George Russell σημείωσε τον 4ο χρόνο της διαδικασίας και ήταν μόλις 9 χλστ. του δλ. από τον Sainz, απείχε 0,6 δλ. από την κορυφή. Ο Lewis Hamilton είχε παράπονα ότι στα φρένα, το μονοθέσιο έκλιναν προς τη μία πλευρά και κατέληξε στην 9η θέση, 1,2 δλ. πίσω από τον Verstappen. Ο Βρετανός χρησιμοποιούσε πάλι το παλιό δάπεδο της Mercedes, έχοντας δοκιμάσει στο FP1 ένα καινούργιων προδιαγραφών.
Ο Hamilton δήλωσε ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Mercedes είναι πολύ μεγαλύτερα από οτιδήποτε αντίστοιχο στο παρελθόν και φαίνεται ότι θα πάρει στην ομάδα αρκετό καιρό να τα επιλύσει, καθώς τίποτα από αυτά που έχει δοκιμάσει προς το παρόν δεν έχει λειτουργήσει. Ο Russell δήλωσε ότι η Mercedes υστερούσε σε ρυθμό αγώνα ακόμα και από ομάδες όπως η AlphaTauri και η Alfa Romeo.
Ο Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull βρέθηκε στην 7η θέση, 1 δλ. Πίσω από τον team-mate του, ωστόσο ο διευθυντής της ομάδας, Christian Horner δήλωσε ότι ο Μεξικανός δοκίμαζε διαφορετικά πράγματα από τον Verstappen. O Perez βρέθηκε πίσω από τον Fernando Alonso (5ος) και τον Valtteri Bottas (6ος) του οποίου οι μηχανικοί αντικατέστησαν την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα του. Κάθε οδηγός έχει μόνο δύο μονάδες ελέγχου στη διάθεσή του για ολόκληρη τη σεζόν.
Δείγμα ίσως όμως ότι η Ferrari διαθέτει μια πολύ δυνατή μονάδα ισχύος είναι το γεγονός ότι 5 από τα πρώτα 10 μονοθέσια χρησιμοποιούν τον υβριδικό V6 του Maranello, καθώς αμφότερες οι Haas βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα. Ο Mick Schumacher σημείωσε τον 8ο χρόνο και ο Kevin Magnussen τον 10ο, σε μια πολύ καλή εμφάνιση από την αμερικανική ομάδα, την οποία είχαμε συνηθίσει πέρυσι στις δύο τελευταίες θέσεις.
Ο Lando Norris με τη McLaren βρέθηκε στην 11η θέση, εμπρός από τον Esteban Ocon, που αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τον παλιό σχεδιασμό καλυμμάτων ψυγείων στο FP2, αφού η Alpine δεν είχε ανταλλακτικά έπειτα από την καταστροφή τους στο μονοθέσιο του Γάλλου στα αρχικά στάδια του FP1.
Ο πρωτοπόρος του FP1, Pierre Gasly βρέθηκε στη 13η θέση, ακολουθούμενος από τον team mate του Yuki Tsunoda. O Γάλλος δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από το στήσιμο του μονοθεσίου του. Παράλληλα, ο Ιάπωνας παρεμπόδισε τον Leclerc, ενώ είχε μια μικρή επαφή με την Aston Martin του Lance Stroll… Οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα εξετάσουν και τα δύο περιστατικά, στα οποία ευθύνη φαίνεται να είχε ο Tsunoda.
H McLaren του Daniel Ricciardo παρουσίασε διαρροή νερού και ο Αυστραλός έχασε το δεύτερο μισό της διαδικασίας. Δεν ήταν αυτό που χρειαζόταν, αφότου έχασε το δεύτερο τεστ χειμερινών δοκιμών λόγω Covid-19.