F1-GP Ουγγαρίας: Δραματική η 1η νίκη του Oscar Piastri
Η μεγαλύτερη επιτυχία της McLaren από το GP Ιταλίας του 2021, καθώς πέτυχε το «1-2» και η πρώτη νίκη του Oscar Piastri στη Formula 1 θα μπορούσαν να έχουν πιο γλυκιά γεύση για τη βρετανική ομάδα, αν δεν είχαν μετατραπεί σε θρίλερ έως τους δύο τελευταίους γύρους, για το αν θα παραχωρούσε τη θέση του ο Lando Norris, που είχε τοποθετηθεί επικεφαλής μέσω στρατηγικής.
Ο Piastri έγινε ο 7ος διαφορετικός νικητής στη φετινή σεζόν, σε μία πίστα που έχουν κατακτήσει πολλοί οδηγοί την πρώτη τους νίκη: Damon Hill (1993), Fernando Alonso (2003), Jenson Button (2006), Heikki Kovalainen (2008) και Esteban Ocon (2021). Έγινε ο 115ος νικητής στην ιστορία της Formula 1 και o 5ος Αυστραλός που ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ενός Grand Prix. Η εκπληκτική του εκκίνηση και η βουτιά στην εσωτερική της 1ης στροφής ήταν καθοριστικά για τη νίκη αυτή.
Ένα λάθος όμως, μια έξοδος από την πίστα, τον έφερε σε εμβέλεια undercut από τον Norris και αυτό μπέρδεψε τα πράγματα. Καθώς η McLaren προσπαθούσε να προστατεύσει το «1-2», κάλεσε για το δεύτερο pit stop πρώτα τον Norris, γεγονός που τον έφερε επικεφαλής στο τελικό stint. H McLaren σκόπευε να ανταλλάξει τις θέσεις μεταξύ των οδηγών της, αλλά ο Norris δεν ήταν πολύ πρόθυμος να το κάνει, προσπαθώντας να αποδείξει ότι είναι ταχύτερος και ότι η McLaren θα έπρεπε να τον υποστηρίξει στη μάχη του τίτλου.
Ο Piastri έγινε ο 7ος διαφορετικός νικητής στη φετινή σεζόν, σε μία πίστα που έχουν κατακτήσει πολλοί οδηγοί την πρώτη τους νίκη: Damon Hill (1993), Fernando Alonso (2003), Jenson Button (2006), Heikki Kovalainen (2008) και Esteban Ocon (2021). Έγινε ο 115ος νικητής στην ιστορία της Formula 1 και o 5ος Αυστραλός που ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ενός Grand Prix. Η εκπληκτική του εκκίνηση και η βουτιά στην εσωτερική της 1ης στροφής ήταν καθοριστικά για τη νίκη αυτή.
Ένα λάθος όμως, μια έξοδος από την πίστα, τον έφερε σε εμβέλεια undercut από τον Norris και αυτό μπέρδεψε τα πράγματα. Καθώς η McLaren προσπαθούσε να προστατεύσει το «1-2», κάλεσε για το δεύτερο pit stop πρώτα τον Norris, γεγονός που τον έφερε επικεφαλής στο τελικό stint. H McLaren σκόπευε να ανταλλάξει τις θέσεις μεταξύ των οδηγών της, αλλά ο Norris δεν ήταν πολύ πρόθυμος να το κάνει, προσπαθώντας να αποδείξει ότι είναι ταχύτερος και ότι η McLaren θα έπρεπε να τον υποστηρίξει στη μάχη του τίτλου.