Η Volkswagen παρουσίασε την 7η γενιά του επαγγελματικού Van της που ακούει στο όνομα Transporter. Για την δημιουργία του, η γερμανική εταιρεία απευθύνθηκε στην Ford, η οποία παρείχε και την πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το νέο Transporter.

Το νέο μοντέλο έχει θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικά μήκη και ύψη αμαξώματος. Η βασική έκδοση έχει μήκος 5.050 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.100 χιλιοστά, το οποίο είναι αυξημένο κατά 146 χιλιοστά και 97 χιλιοστά αντίστοιχα σε σχέση με τον προκάτοχό της.

Για να μεταφέρει ευρωπαλέτες με μεγαλύτερη ευκολία, η Volkswagen αύξησε και το μετατρόχιο, στα 1.392 χιλιοστά.

Όλα αυτά μεταφράζονται σε 5,8 κυβικά μέτρα χώρου φορτοεκφόρτωσης στην βασική έκδοση. Οι εκδόσεις με το μακρύ μεταξόνιο και την υψηλή οροφή μπορούν να μεταφέρουν έως και 9 κυβικά μέτρα.


Στην γκάμα θα προστεθεί και η έκδοση Kombi με δύο σειρές καθισμάτων, ενώ θα υπάρχει και μια ελαφρώς πιο «σκληροπυρηνική» έκδοση «PanAmericana», η οποία διαθέτει στάνταρ μαύρες επενδύσεις και προφυλακτήρες, υφασμάτινα καθίσματα και ένα σετ ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών.

Στην καμπίνα υπάρχει πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 13 ιντσών. Και οι δύο οθόνες είναι στον βασικό εξοπλισμό όλης της γκάμας, μαζί με την ασύρματη συνδεσιμότητα smartphone Apple CarPlay και Android Auto, τους προβολείς LED, το σύστημα εκκίνησης keyless και διάφορα συστήματα ασφαλείας. Μεταξύ αυτών είναι η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης και η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας. Το χειροκίνητο χειρόφρενο έδωσε την θέση του σε έναν ηλεκτρονικό διακόπτη, ο οποίος ελευθερώνει χώρο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.

Όσον αφορά την γκάμα κινητήρων, θα υπάρχουν τρεις πετρελαιοκινητήρες, με 110, 150 και 170 ίππους. Οι δύο πιο ισχυρές εκδόσεις θα έχουν και τετρακίνηση. Στην γκάμα υπάρχει και ένα υβριδικό σύστημα κίνησης Ρlug-Ιn που αποδίδει 232 ίππους. Για πρώτη φορά προστίθενται και τρεις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, που αποδίδουν 136, 218 και 286 ίππους. Όλες χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των πίσω τροχών και τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 64 kWh, η οποία θα παρέχει αυτονομία περίπου 320 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.

Το Van θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο, ενώ τα πρώτα μοντέλα θα φτάσουν στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες μέσα στο 2025.