Η νέα Aston Martin Valiant είναι σχεδιασμένη για να διαπρέπει στο δρόμο και στην πίστα. Η παραγωγή της θα περιοριστεί σε μόλις 38 μονάδες και θα ξεκινήσει αργότερα φέτος, με τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στους πελάτες μέχρι το τέλος του 2024.

Παρόμοιο σε στυλ και εκτέλεση με τη Valour των 110 μονάδων, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή, η νέα Valiant έχει πιο δραματικό, εστιασμένο στην πίστα στυλ, με ρετρό επιρροές και ένα επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο.

Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο ρύγχος με γρίλια πλήρους πλάτους και ένα εμπνευσμένο από τη Formula 1 αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από ένα μεγαλύτερο εμπρός splitter, έναν πίσω διαχύτη και πλαϊνά άκρα δαπέδου που διαθέτουν αεροδυναμικά στοιχεία παρόμοια με τις γεννήτριες στροβίλων (vortex generators) που θα βρείτε μπροστά από τους πίσω τροχούς του μονοθεσίου F1 της Aston Martin.  

H Valiant μοιράζεται κάποια τμήματα του αμαξώματος με τη Valour, αλλά στο πίσω μέρος κυριαρχεί μια νέα στατική πίσω αεροτομή. Αυτή βρίσκεται πάνω από μια ουρά «Kamm» και τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης τιτανίου.

Οι νέοι τροχοί 21 ιντσών είναι κατασκευασμένοι από μαγνήσιο και μειώνουν το συνολικό βάρος σε σύγκριση με τις ζάντες αλουμινίου της Valour κατά 14 κιλά. Διαθέτουν επίσης καλύμματα τύπου F1, τα οποία βοηθούν την αεροδυναμική, ενώ παράλληλα επιτρέπει την ψύξη του των μεγάλων κεραμικών φρένων.

Πολλή δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση, με την υιοθέτηση ενός πολύπλοκου σετ από αμορτισέρ Multimatic ASV (adaptive spool valve) που συνεργάζονται με ρυθμισμένα εκ νέου ηλεκτρονικά συστήματα για να δώσουν στη Valiant ένα ευρύτερο φάσμα στην οδήγηση και στο χειρισμό. Αυτή η πρόσθετη μεταβλητότητα είναι ενσωματωμένη στις νέες λειτουργίες οδήγησης που αφορούν μόνο αυτό το μοντέλο.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός twin-turbo V12 κινητήρας των 5,2 λίτρων της Aston Martin, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 745 ίππους, με τη ροπή να περιορίζεται στα 753 Nm, δηλαδή λιγότερο από την DBS 770 Ultimate, λόγω της χαμηλότερης μέγιστης ροπής του μηχανικού κιβωτίου.

Παρά την εστίαση στην πίστα, η Aston έχει διατηρήσει μια εξαιρετικά εξοπλισμένη καμπίνα με εκτεταμένη χρήση δέρματος ημι-ανιλίνης, Alcantara και αλουμινίου. Όπως και στη Valour, είναι εκτεθειμένος ο σύνδεσμος του επιλογέα ταχυτήτων από αλουμίνιο. Ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται εκτενώς σε διακοσμητικές και σε δομικές περιοχές εντός της καμπίνας, συμπεριλαμβανομένων των καθισμάτων που συναντώνται σε άλλα υψηλής ποιότητας αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής της Aston Martin.