To ανανεωμένο Ford Puma έχει νέα καμπίνα με ενισχυμένα στοιχεία άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας
Το Puma είναι η πρόταση της Ford στα συμπαγή crossover και ταυτόχρονα αποτελεί μια εξέλιξη της τεχνολογίας του πιο δημοφιλούς επιβατικού οχήματος της μάρκας στην Ευρώπη.
Στην αναβαθμισμένη σε σχεδίαση καμπίνα του νέου Ford Puma βρίσκονται δυο νέες ψηφιακές οθόνες. Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, ο οποίος προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής όσον αφορά την απεικόνιση των ενδείξεων, ώστε κάθε φορά να προβάλλονται με ευκρινή γραφικά οι πληροφορίες που οι οδηγοί θεωρούν πιο χρήσιμες.
Η κεντρική οθόνη αφής με διαγώνιο 12 ίντσες διαθέτει οριζόντιο προσανατολισμό και είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα δίνοντας την αίσθηση ότι «αιωρείται». Αυτή έχει κλίση προς τη μεριά του οδηγού ώστε να διευκολύνει την αλληλεπίδραση και να ενισχύει την σπορ αίσθηση του cockpit.
Το ανανεωμένο Ford Puma αναβαθμίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας τελευταίας γενιάς SYNC 4. Πλέον, η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενσωματώνει τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού και τη θέρμανση των καθισμάτων στις εκδόσεις που είναι διαθέσιμη, μειώνοντας στο ελάχιστο τον αριθμό των φυσικών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα και απλοποιώντας την εμπειρία χρήστη. Διαθέτει διπλάσια υπολογιστική ισχύ σε σύγκριση με την απερχόμενη έκδοση και μπορεί να χρησιμοποιεί έναν πολύπλοκο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει από τις εντολές του οδηγού με την πάροδο του χρόνου έτσι ώστε να προσφέρει ακόμα πιο ακριβείς προτάσεις και ταχύτερες απαντήσεις.
Οι ιδιοκτήτες του νέου Ford Puma μπορούν να χρησιμοποιούν επίσης φυσικές εντολές ομιλίας για hands-free πρόσβαση στις λειτουργίες ψυχαγωγίας, καιρού και κλιματισμού. Τα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto επιτρέπουν την ενσωμάτωση smartphone χωρίς καλώδια για μεγαλύτερη τάξη στην καμπίνα, ενώ το στάνταρ μόντεμ 5G προσφέρει σε όλους τους επιβάτες του νέου Ford Puma ταχύτατη συνδεσιμότητα εν κινήσει.
Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται το σύστημα Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go, το οποίο επωφελείται από την ομαλότερη πέδηση και επιτάχυνση αλλά και από τα Lane Centring και Predictive Speed Assist, ρυθμίζοντας προληπτικά την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές του δρόμου, στους κυκλικούς κόμβους και κατά την είσοδο ή έξοδο από αυτοκινητόδρομους.
Το σύστημα Intersection Assist παρακολουθεί το δρόμο μπροστά για πιθανές συγκρούσεις με επερχόμενα οχήματα σε παράλληλες λωρίδες – και πεζούς και ποδηλάτες που διασχίζουν το δρόμο στον οποίο στρίβει ο οδηγός – και μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης.
Ένα ακόμα σύστημα υποβοήθησης τα οποίο διαθέτει το νέο Ford Puma είναι το Reverse Brake Assist. Όταν το όχημα ανιχνεύσει ακίνητα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδήλατα, κολωνάκια ή άλλα οχήματα, θα προειδοποιήσει τον οδηγό και μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα ώστε να αποτρέψει ή να μετριάσει τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Ομοίως, το Rear Cross Traffic Braking φρενάρει το όχημα, εφόσον είναι απαραίτητο, όταν ανιχνεύσει κινούμενα αντικείμενα, όπως πεζούς, ποδηλάτες ή οχήματα.
Το προαιρετικό σύστημα κάμερας surround-view 360 μοιρών εμφανίζει στην κεντρική οθόνη του νέου Ford Puma μια «αιωρούμενη» εικόνα από πάνω που επιτρέπει σε όλους τους οδηγούς να βλέπουν αντικείμενα και εμπόδια τα οποία δεν είναι ορατά από το εσωτερικό του οχήματος – διευκολύνοντας το παρκάρισμα και τους ελιγμούς σε στενούς χώρους.
Επίσης, οι διαθέσιμοι προβολείς Dynamic Matrix LED προσφέρουν βελτιωμένη ορατότητα και βοηθούν στην προστασία και των άλλων χρηστών του δρόμου. Η λειτουργία Glare Free High Beam χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα του αυτοκινήτου για να ανιχνεύσει την κυκλοφορία από την αντίθετη κατεύθυνση, δημιουργώντας μια glare-free περιοχή φωτός που δεν τυφλώνει τους απέναντι. Για να αυξηθεί το οπτικό πεδίο του οδηγού, το Predictive Dynamic Bending Light παρακολουθεί τον δρόμο μπροστά ώστε να φωτίζει καλύτερα τις στροφές.