Oscar Piastri. Αυτός θα είναι ο επόμενος Πρωταθλητής της McLaren στη Formula 1, αν είναι κάτι τέτοιο να συμβεί στο μέλλον. Έτσι τουλάχιστον έδειξε στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, όπου ο Αυστραλός κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στη Formula 1. O Piastri είχε βρεθεί 6 δλ. πίσω από τον Charles Leclerc πριν από το pit stop του. Ωστόσο, όντας 2 δλ. ταχύτερος από τον Leclerc (που επισκέφθηκε τα pits στον επόμενο γύρο) στους γύρους εισόδου και εξόδου από τα pits, βρέθηκε σε απόσταση βολής από τον Μονεγάσκο.

Στον 20ό γύρο, ο Piastri, σαν στυγνός εκτελεστής, πραγματοποίησε ένα εκπληκτικό προσπέρασμα -από πολύ πίσω- στα φρένα της 1ης στροφής, πιάνοντας στον ύπνο τον Leclerc, που παραδέχθηκε ότι θα έπρεπε να έχει υπερασπιστεί καλύτερα τη θέση του. Ο Piastri ανέφερε ότι ήταν 50-50 αν θα κατάφερνε να επιβραδύνει για τη στροφή, αλλά τα κατάφερε. Για τους επόμενους 35 γύρους, ο Piastri, με τη χαρακτηριστική του ψυχραιμία, είχε τον Leclerc να τον πιέζει σε απόσταση μικρότερη του 1 δλ., αλλά δεν έκανε το παραμικρό λάθος, καθώς υπερασπιζόταν πάντα σθεναρά αλλά δίκαια την πρωτοπορία του.

Μόλις 5 γύρους πριν από το τέλος, τα ελαστικά του Leclerc παρέδωσαν το πνεύμα, και η νίκη του Piastri επισφραγίστηκε. Αυτή είναι η δεύτερη νίκη του Piastri στην F1 έπειτα από το GP Ουγγαρίας και ήρθε στον αγώνα που η McLaren είχε αποφασίσει να ευνοήσει με τις αποφάσεις της τον Lando Norris για τη μάχη του τίτλου. Ωστόσο, o Βρετανός ήταν αυτός που βοήθησε τον Piastri, καθώς καθυστέρησε τον Sergio Perez μετά το pit stop του Μεξικανού, ώστε να προστατευθεί ο team-mate του από το undercut.

Παρότι το κακό ξεκίνημα του Piastri στη σεζόν και μερικές ατυχίες δεν του επιτρέπουν να ελπίζει στον φετινό τίτλο, ο Αυστραλός συνεχίζει να δείχνει στόφα Πρωταθλητή. Έκανε εξαιρετική εκτέλεση αγώνα, αν και ίσως δεν έχει ξεπεράσει εντελώς το πρόβλημα καταπόνησης των ελαστικών του καθώς στο πρώτο stint κακομεταχειρίστηκε τη μέση γόμα στη μάχη με τον Leclerc.

Παρότι δεν έχει ακόμα εξασφαλίσει τη σταθερότητα που απαιτείται, οι καλές στιγμές του είναι εκθαμβωτικές και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βρίσκεται στη 2η μόλις σεζόν του στη Formula 1. Ο Piastri εντυπωσιάζει με την ωριμότητά του πίσω από το τιμόνι στις μάχες, καθώς δεν έσπασε ποτέ υπό την ασφυκτική πίεση και η ακρίβεια των προσπερασμάτων του είναι… χειρουργικού επιπέδου.

Με αυτή τη νίκη, η McLaren πέρασε επικεφαλής στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών (για πρώτη φορά από το 2014), με 20 βαθμούς διαφορά από τη Red Bull, η οποία έχασε την πρωτοπορία έπειτα από 55 αγώνες. Ωστόσο, η βρετανική ομάδα βρέθηκε υπό έρευνα, διότι οι μηχανικοί της εισήλθαν στο pit lane (κατευθυνόμενοι προς τη ζώνη του parc ferme) πριν τελειώσει ο αγώνας, και ενώ κάποιοι οδηγοί έκαναν pit stop. H McLaren δέχθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ για το περιστατικό.

O Leclerc κατάφερε να εξασφαλίσει τη 2η θέση λόγω σύγκρουσης μεταξύ των αντιπάλων πίσω του. Ο Leclerc ανέφερε ότι η Ferrari ήταν καλύτερη με τη μέση γόμα αντί με τη σκληρή. Ωστόσο, ο αγώνας χάθηκε στους χρόνους που έκανε ο Leclerc εισερχόμενος και εξερχόμενος από τα pits, καθώς και το γεγονός ότι αιφνιδιάστηκε από την επίθεση του Piastri στον 20ό γύρο.

Ο Μονεγάσκος ήταν εμφανώς δυσαρεστημένος, καθώς το προβάδισμα 6 δλ. πριν από το pit stop εξανεμίστηκε από λανθασμένο χειρισμό. Η νίκη θα μπορούσε πολύ εύκολα να ήταν δική του με διαφορετική διαχείριση σε εκείνο το κρίσιμο σημείο και πιο σθεναρή άμυνα. Ο Leclerc δήλωσε ότι έπειτα από το ατύχημα στο FP1 και τα προβλήματα στο FP2, δεν είχε κάνει γύρους με βαρύ φορτίο καυσίμου και ίσως επέλεξε στήσιμο το οποίο ταλαιπωρούσε τα ελαστικά στον αγώνα.

Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Leclerc, με ελαστικά που είχαν χάσει απόδοση, είχε πλέον να υπερασπιστεί τη 2η θέση από τους Sergio Perez και Carlos Sainz. Ο Perez παραλίγο να περάσει στην 1η στροφή στον προτελευταίο γύρο, αλλά ο Leclerc επέμεινε και πέρασε ξανά τον Μεξικανό, ο οποίος καθυστέρησε, και βρέθηκε πίσω από τον Sainz.

Ο Sainz προσπάθησε να επιτεθεί στον Leclerc, που τον ώθησε προς την εξωτερική στην 3η στροφή, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να χάσει χρόνο. Ο Perez επιτέθηκε στον Sainz, αλλά ο Ισπανός, στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει το slipstream από τον Leclerc, κινήθηκε προς τα αριστερά και προκάλεσε την επαφή μεταξύ τους, καθώς ο Μεξικανός δεν αντέδρασε στην κίνηση. Αυτό οδήγησε και τα δύο μονοθέσια στον τοίχο, ενώ μάχονταν για την τελευταία θέση του βάθρου.

Αυτή πήγε στον George Russell, o οποίος είχε καταφέρει να προσπεράσει τον Max Verstappen στα τελικά στάδια του αγώνα, καθώς η Mercedes ήταν πολύ ανταγωνιστική με τη σκληρή γόμα. O Lando Norris, σε κόντρα-στρατηγική (σκληρή-μέση γόμα ελαστικών), κατάφερε να αναρριχηθεί από την 15η θέση εκκίνησης έως την 4η στον τερματισμό. Ο Norris βοήθησε τον Piastri στην κατάκτηση της νίκης, καθυστερώντας τον Perez. Κατάφερε επίσης να διατηρήσει πίσω του τον Verstappen πριν κάνει το pit stop του και επέτρεψε στον Russell να πλησιάσει και να περάσει στον Ολλανδό.

Ο Norris είχε κολλήσει πίσω από τον Alex Albon μετά το μέσο του αγώνα, αλλά έπειτα από το pit stop του Ταϊλανδού, εκμεταλλεύτηκε την καθαρή πίστα που είχε μπροστά του για να κινηθεί αρκετά γρήγορα ώστε να εξασφαλίσει διαφορά ενός pit stop από τον Alonso. Έπειτα από το pit stop του, ο Norris κάλυψε μία διαφορά 15 δλ. από τον Verstappen σε 11 γύρους και προσπέρασε τον Ολλανδό στον προτελευταίο γύρο σε έναν έξυπνο αγώνα ανάκαμψης. Σημείωσε επίσης τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, για τον επιπλέον βαθμό.

Ήταν ένας απρόσωπος αγώνας για τον Verstappen, ο οποίος είχε επιλέξει λανθασμένο στήσιμο στη Red Bull και πέραν από την εκκίνηση, όπου πέρασε τον Russell, δεν είχε τη δυνατότητα να παλέψει με τους αντιπάλους που βρίσκονταν γύρω του. Επιπλέον, ο Verstappen, μετά τον τερματισμό, αλλά ακόμα υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, προσπέρασε μονοθέσια για να συγχαρεί οδηγούς, και αυτό διερευνήθηκε από τους αγωνοδίκες ως παράβαση. Εντέλει, ο Verstappen δέχθηκε μία απλή προειδοποίηση, όπως και τρεις άλλοι οδηγοί (Hulkenberg, Ocon, Gasly) που είχαν κάνει το ίδιο πράγμα.

O Verstappen είχε εισέλθει στα pits για τη μαλακή γόμα 2 γύρους πριν από το τέλος, για να πάρει τον ταχύτερο γύρο, αλλά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας δεν του επέτρεψε να το κάνει. Η Red Bull ανέφερε ότι ίσως παρουσίασε κάποια εξαρτήματα στο μονοθέσιο του Verstappen τα οποία δεν λειτούργησαν όπως θα ήθελε η ομάδα. Ο Perez είχε κάνει πολύ καλό αγώνα, έχοντας ανέβει στην 3η θέση στην εκκίνηση και παραμένοντας σε απόσταση μικρότερη των 2 δλ. από τους δύο επικεφαλής έως τη σύγκρουση με τον Sainz. H Red Bull ήθελε να κάνει δοκιμές στη Σιγκαπούρη με ορισμένα εξαρτήματα τα οποία καταστράφηκαν στο ατύχημα.

Ο Fernando Alonso με την Aston Martin εξασφάλισε την 6η θέση με έναν σταθερό αγώνα. Ο Alex Albon, σε κόντρα-στρατηγική (σκληρή-μέση) με τη Williams, προσπάθησε να πιέσει τον Ισπανό, αλλά δεν κατάφερε να τον απειλήσει και τερματισε στην 7η θέση. O team-mate του, Franco Colapinto (8ος), κατάφερε να σημειώσει βαθμούς στο δεύτερο αγώνα του στη Formula 1, έχοντας περάσει το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ακριβώς πίσω από τον Alonso. Η Williams σημείωσε 10 βαθμούς και πέρασε εμπρός από την Alpine στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Στα τελικά στάδια, o Colapinto έχασε και ανέκτησε τη θέση του (ξεπερνώντας το graining των ελαστικών) από τον Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός οδηγός της Haas βρέθηκε να χάνει δύο θέσεις στον προτελευταίο γύρο, στη μετάβαση από την κίτρινη σημαία του ατυχήματος των Sainz-Perez στο επόμενο πράσινο mini sector. Ο Hulkenberg πάτησε ένα θραύσμα και καθυστέρησε να επιταχύνει, με αποτέλεσμα να τον περάσει ο Lewis Hamilton (που είχε εκκινήσει από το pit lane) και την κίνηση του συμπατριώτη του μιμήθηκε και ο Oliver Bearman με την άλλη Haas.

Ο 19χρονος Βρετανός εκμεταλλεύτηκε το προσπέρασμα του Hamilton, για να «κλέψει» την τελευταία στιγμή από τον team-mate του τον τελευταίο βαθμό. Έτσι, ο Bearman έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία που έχει σημειώσει βαθμούς με δύο διαφορετικές ομάδες στους δύο πρώτους αγώνες της καριέρας του στη Formula 1.

Οι Albon και Norris εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα, σε αντίθεση με τους περισσότερους οδηγούς, που προτίμησαν τη μέση. Ο Leclerc, με καλή εκκίνηση είχε τεθεί επικεφαλής, εμπρός από τον Piastri, ενώ οι δύο Red Bull κέρδισαν μία θέση στη 2η στροφή. Ο Perez από τον Sainz, για να ανέβει 3ος με πολύ καλή εκκίνηση και μπλοκάρισμα φρένων στην 1η στροφή και ο Verstappen από τον Russell για να βρεθεί 5ος.

O Stroll είχε αστοχία ελαστικού έπειτα από επαφή με τον Tsunoda στον πρώτο γύρο σε μία παρακινδυνευμένη απόπειρα προσπεράσματος. Αυτό άφησε μία τετράδα μονοθεσίων δίπλα-δίπλα στη μεγάλη ευθεία. Μεταξύ τους ήταν και ο Norris στην 12η θέση. Ο Norris πέρασε τον Tsunoda για την 11η θέση στον 3ο γύρο. Ο Leclerc ξέφυγε εκτός εμβέλειας DRS στον 4ο γύρο, αλλά ο Piastri πλησίασε στον επόμενο.

Οι δύο πρώτοι είχαν απομακρυνθεί από τον Perez. O Hamilton ανέφερε ότι η μέση γόμα δεν ήταν καλό ελαστικό για τον αγώνα, ενώ ο Norris ανέφερε ότι η σκληρή γόμα ήταν ακόμα καλή. Ο Leclerc αύξησε ξανά τη διαφορά από τον Piastri στον 6ο γύρο, καθώς ο Αυστραλός έχασε 0,8 δλ. Ο Leclerc είχε ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό αρχικά για να προστατεύσει τα ελαστικά, αλλά στη συνέχεια άρχισε να επιδεικνύει το ρυθμό της Ferrari, καθώς ο Piastri είχε πληγώσει τα εμπρός ελαστικά του στη μάχη των πρώτων γύρων.

Στον 8ο γύρο, ο Norris προσπέρασε τον Bearman για τη 10η θέση. O Russell ανέφερε ότι μία σακούλα είχε εισέλθει στην εισαγωγή αέρα του κινητήρα της Mercedes. Τα ελαστικά μέσης γόμας δεν παρουσίαζαν graining, αλλά είχαν θερμική καταπόνηση, καθώς υπερθερμαίνονταν στο μονοθέσιο του Piastri. Στο 10ο γύρο, ο Leclerc είχε απομακρυνθεί 3 δλ., ενώ ο Hulkenberg πέρασε τον Bearman για την 11η θέση.

O Piastri είχε χάσει επαφή με τον Leclerc, ενώ ο Perez τον πίεζε πιο πολύ πλέον. Ο Verstappen ανέφερε ότι δεν είχε πρόσφυση στον εμπρός άξονα στην είσοδο των στροφών και είχε βρεθεί 4 δλ. πίσω από τον Sainz. Από την 8η θέση, ο Colapinto ξεκίνησε τη διαδικασία των pit stop στο τέλος του 10ου γύρου επιχειρώντας undercut επί του Alonso, που απάντησε στον επόμενο γύρο και διατηρήθηκε μπροστά.

Ο Leclerc είχε ξεφύγει 4,5 δλ. μπροστά έως τον 12ο γύρο, ενώ ο Piastri άφησε 2 δλ. πίσω του τον Perez, παίρνοντας μία ανάσα. Στο τέλος του γύρου, οι Verstappen, Russell και Hamilton εισήλθαν στα pits για τη σκληρή γόμα και ο Ολλανδός, που αντιμετώπιζε προβλήματα graining, έμεινε ακινητοποιημένος για 3,1 δλ. O Perez επισκέφθηκε τα pits στον επόμενο γύρο, ενώ ο Verstappen προσπερνούσε τον Ricciardo για την 9η θέση.

Η Red Bull επιχειρούσε το undercut επί του Piastri, και επέστρεψε στην πίστα πίσω από τον Norris, στην 6η θέση. Η McLaren αποφάσισε να μην απαντήσει στην απειλή άμεσα και το pit wall ζήτησε από τον Norris να καθυστερήσει τον Perez στο στενό μεσαίο sector, με τις εντολές ομάδας να έχουν… στραφεί εναντίον του. Ο Piastri εισήλθε στα pits δύο γύρους μετά τον Perez, που προσπερνούσε εκείνη τη στιγμή τον Norris. Ωστόσο, ο Piastri κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα εμπρός από τον Μεξικανό της Red Bull.

O Yuki Tsunoda εγκατέλειψε στον 16ο γύρο, καθώς είχε μία τρύπα στο δεξί κάλυμμα ψυγείου από την επαφή με τον Stroll στον 1ο γύρο. Ο Leclerc εισήλθε στα pits στον 17ο γύρο, αλλά παρέμεινε εμπρός από τους διώκτες του και τοποθέτησε ανάμεσα στον εαυτό του και τον Piastri τον Albon (που δεν είχε επισκεφθεί τα pits ακόμα), ο οποίος κρατούσε πίσω τον Αυστραλό και τον Perez, βοηθώντας τον Μονεγάσκο της Ferrari.

Στην ευθεία, ο Piastri πέρασε τον Albon, ο Perez έχασε έδαφος και ο Sainz επισκέφθηκε τα pits για να βγει στην πίστα πίσω από τον Norris, ο οποίος πλησίαζε τον Perez. H διαφορά του Leclerc (που προστάτευε πάλι τα ελαστικά του στους πρώτους γύρους) από τον Piastri, ήταν μόλις 1 δλ., ενώ ο Perez πέρασε τον Albon, έχοντας χάσει 2,2 δλ. από τη McLaren.

Ο Piastri είχε DRS και κατάφερε να περάσει με ευκολία τον Leclerc στην 1η στροφή στον 20ό γύρο , με ένα «χειρουργικό» προσπέρασμα από πολύ πίσω, με πολύ καλό έλεγχο στα φρένα. Ο Leclerc παρέμεινε στην αγωνιστική γραμμή, μην έχοντας ίσως προβλέψει την επίθεση, καθώς ο Piastri έπιασε στον ύπνο τον Μονεγάσκο.

Ο Leclerc προσπάθησε να αντεπιτεθεί άμεσα, αλλά δεν κατάφερε κάτι. Είχε DRS στον επόμενο γύρο αλλά δεν επιτέθηκε, ενώ τους είχε πλησιάσει και ο Perez, καθώς η μάχη για την πρώτη θέση είχε τρεις διεκδικητές. Ο Leclerc ανέφερε στον ασύρματο ότι οι αντίπαλοί του πίεζαν «σαν τρελοί» ή είχαν περισσότερη πρόσφυση από τον ίδιο.

O Piastri είχε εξαντλήσει την μπαταρία του, και ο Leclerc είχε 20% στο τέλος του 22ου γύρου, αλλά με το πλεονέκτημα της καθαρής πίστας, ο Piastri είχε διατηρηθεί μπροστά. Στο μεταξύ, ο Sainz πέρασε τον Norris για την 5η θέση, πίσω από τον Albon. Οι δύο τελευταίοι δεν είχαν επισκεφθεί ακόμα τα pits.

O Sainz πέρασε και τον Albon, αλλά ο Norris καθυστερούσε τον Verstappen, μπλοκάροντας την εσωτερική σε κάθε σχεδόν στροφή του 1ου sector και ο Ολλανδός «έκοψε δρόμο» στη 15η στροφή, καθώς ανέφερε ότι τα φρένα του δεν λειτουργούσαν σωστά. H Mercedes εκλιπαρούσε τον Hamilton να ελαττώσει τις θερμοκρασίες του πέλματος των ελαστικών, με τον Βρετανός να απαντά ότι προσπαθούσε, ενώ βρισκόταν στη 14η θέση. Αργότερα, ο Hamilton ανέφερε: «Βλέπετε πως είμαι αναγκασμένος να οδηγώ αυτό το πράγμα;». «Ναι, αλλά είναι αποτελεσματικό», ήταν η απάντηση από το pit wall.

Οι Norris και Verstappen είχαν κολλήσει πίσω από τον Albon (που είχε πολύ υψηλή τελική ταχύτητα), με τον Ολλανδό να χάνει χρόνο. Ο Leclerc εξακολουθούσε να πιέζει, πλησιάζοντας στα 0,4 δλ. τον Piastri στην 1η στροφή, χωρίς όμως να έχει επιτεθεί. Aλλά στο τέλος του 28ου γύρου, ο Μονεγάσκος ήταν πιο κοντά. Ο Piastri φρόντισε να καλύψει την εσωτερική για την 1η στροφή και παρέμεινε επικεφαλής.

Το ίδιο συνέβη και στον 31ο γύρο, ενώ παράλληλα η McLaren προσπάθησε να ξεγελάσει τη Williams να φέρει στα pits τον Albon, με ένα κάλεσμα για αλλαγή ελαστικών στον ασύρματο, την οποία ακύρωσε στη συνέχεια. Ο Perez παρέμενε σε απόσταση βολής στην 3η θέση, προστατεύοντας τα ελαστικά του. Ο Russell επιτέθηκε στον Verstappen, ενώ ο Albon εισήλθε στα pits και ο Norris βρήκε ελεύθερη πίστα για να ανεβάσει το ρυθμό του.

Η μάχη των επικεφαλής έγινε ακόμη πιο σκληρή στον 33ο γύρο, με τον Piastri με απαράμιλλη ψυχραιμία να καλύπτει πάντα την εσωτερική στις δύο πρώτες στροφές, ενώ ο Perez πλησίασε σε εμβέλεια DRS. Ο Verstappen ανέφερε ότι το μονοθέσιό του αναπηδούσε στον πίσω άξονα και δεν είχε πρόσφυση, καθώς τα πέλματα των ελαστικών έχαναν επαφή με το έδαφος. Στον 34ο γύρο, ο Russell προσπέρασε τον Ολλανδό με ευκολία για την 6η θέση (5η πραγματική).

Ο Piastri ενημερώθηκε ότι τα πίσω ελαστικά του Leclerc έδειχναν σε χειρότερη κατάσταση από του Αυστραλού, αλλά τα εμπρός Pirelli της Ferrari είχαν διατηρηθεί καλύτερα. Στον 36ο γύρο, ο Hulkenberg πέρασε τον Colapinto για την 9η θέση, ενώ ο Leclerc είχε μία πλαγιολίσθηση ισχύος «καίγοντας» τα ελαστικά του στην πίστα. Η Ferrari έκανε μία προσποίηση ότι καλούσε στα pits τον Leclerc για να προσπαθήσει να ανησυχήσει τη McLaren, αλλά δεν κατάφερε κάτι. Ο Albon είχε περάσει τον Colapinto και ασκούσε πίεση στον Hulkenberg. Ο Colapinto είχε πίσω του τον Bearman και τον Hamilton, καθώς υπήρχε δράση παντού στην πίστα.

Στον 38ο γύρο, ο Norris εισήλθε στα pits για τη μέση γόμα και να επιστρέψει στην πίστα στην 7η θέση, 15 δλ. πίσω από τον Verstappen και εμπρός από τον Alonso. Ο Norris θα πίεζε να πλησιάσει, ενώ ο Albon πέρασε τον Hulkenberg για την 9η θέση και επόμενος στόχος του ήταν ο Alonso. Μπροστά, ο Perez έχασε επαφή με τους Piastri και Leclerc, καθώς η Ferrari εξέταζε σενάρια διαφορετικής στρατηγικής. Ο Leclerc ανέφερε 11 γύρους πριν από την καρό σημαία ότι ο Piastri είχε αρχίσει να δυσκολεύεται με τα ελαστικά του.

Παράλληλα, ο Norris ήταν 1,5 δλ. στο γύρο ταχύτερος από τον Verstappen, και η McLaren έλεγε στο Βρετανό να οδηγήσει σαν να βρισκόταν ο Andrea Stella στον ώμο του λέγοντας ότι χρειάζεται μηδενικό σπινάρισμα στην έξοδο των στροφών. Ο Leclerc «έγλυφε» τους τοίχους πίσω από τον Piastri, ο οποίος υπερασπίστηκε και πάλι την εσωτερική στην 1η στροφή του 41ου γύρου.

Ο Hamilton πέρασε με ωραίο τρόπο τον Bearman για τη 12η θέση στον 41ο γύρο καθώς δύο γενιές Βρετανών οδηγών μάχονταν μεταξύ τους. Οι Piastri και Leclerc έβγαιναν από την τελευταία στροφή με τα… τέσσερα, και ο Perez τους πλησίασε σε εμβέλεια DRS ξανά, με 10 γύρους να απομένουν. Πλέον, οι επικεφαλής πλησίαζαν οδηγούς που βρίσκονταν ένα γύρο πίσω. Ο Norris είχε πλησιάσει στα 5,5 δλ. τον Verstappen και θα τον έφτανε με δύο γύρους να απομένουν.

Ο Stroll εγκατέλειψε 4 γύρους πριν από την καρό σημαία με πρόβλημα στα φρένα. Ο Sainz πλησίασε τον Perez με πέντε γύρους να απομένουν, καθώς ο Piastri «έσπασε» το DRS του Leclerc και ο Μεξικανός πλησίασε την Ferrari του Μονεγάσκου. Ο Piastri ξέφυγε 1,5 δλ. στον 47ο γύρο, και εξάντλησε την μπαταρία για να απομακρυνθεί. Ο Leclerc γλιστρούσε πολύ πλέον και βρισκόταν υπό πίεση από τον Perez.

Τα ελαστικά του Leclerc είχαν παραδώσει το πνεύμα πλέον, και ο Μονεγάσκος προσπαθούσε να διατηρήσει πίσω του τον Perez, καθώς η νίκη του Piastri ήταν πλέον σίγουρη. Ο Norris κατάφερε να περάσει τον Verstappen με δύο γύρους να απομένουν για την καρό σημαία.

Δράμα ακολούθησε. Ο Perez προσπάθησε να περάσει τον Leclerc, που κάλυψε την εσωτερική. O Perez είχε σχεδόν περάσει, αλλά ο Leclerc επέστρεψε με μία πολύ καλή κίνηση από την εσωτερική. Αυτό επέτρεψε στον Sainz να περάσει τον Perez. Ο Sainz προσπάθησε να επιτεθεί στον Leclerc, ο οποίος κάλυψε πάλι την εσωτερική.

Αυτό καθυστέρησε τον Sainz και ο Perez επιτέθηκε. Ο Sainz όμως προσπάθησε να ακολουθήσει το slipstream του Leclerc και ο Perez δεν μετακινήθηκε. Ο Ισπανός κινήθηκε προς τα αριστερά. Τα δύο μονοθέσια συγκρούστηκαν και κατέληξαν αμφότερα στον τοίχο, γεγονός που προώθησε τον Russell στο βάθρο, με τον αγώνα να τερματίζει υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.