Νέο BYD Sealion 7 με 532 ίππους και 502 χλμ. αυτονομίας - Στην Ελλάδα το α’ 6μηνο του ’25
Το BYD Sealion 7 είναι ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα της κινεζικής μάρκας για την ευρωπαϊκή αγορά.
Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα coupe SUV, μήκους 4,83 μέτρων, το οποίο θα έρθει μεταξύ άλλων και στην Ελλάδα, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 με στόχο να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Hyundai Ioniq 5, το Tesla Model Y και το Skoda Enyaq Coupe.
Το Sealion 7, που δημιουργήθηκε στο στούντιο της BYD στο Shenzhen, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα Ocean Series, που συναντάμε σε μοντέλα όπως το χάτσμπακ Dolphin και το σεντάν Seal, προσαρμόζοντας την σύμφωνα με την BYD σε «ένα σπορ SUV αμάξωμα».
Η κινεζική εταιρεία μας έδωσε μια εικόνα για τα εξοπλιστικά επίπεδα στα οποία θα διατίθεται το νέο μοντέλο. Στην βάση της γκάμας θα υπάρχει η έκδοση Comfort, η οποία θα διατίθεται με μονό ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος θα αποδίδει 313 ίππους και 380 Nm ροπής. Αυτός θα εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στο Sealion 7 σε 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 215 χλμ./ώρα. Η θεωρητική αυτονομία με μία φόρτιση αγγίζει τα 480 χιλιόμετρα, από μια μπαταρία 82,5 kWh.
Ακολουθεί η έκδοση Design AWD, η οποία αξιοποιεί την ίδια μπαταρία 82,5 kWh, ωστόσο αποκτά και έναν δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα στον μπροστινό άξονα για συνδυαστική ισχύ 532 ίππων. Ως αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πέφτει πλέον στα 4,5 δευτερόλεπτα, ωστόσο η αυτονομία μειώνεται στα 453 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 215 χλμ./ώρα, ενώ και οι δύο εκδόσεις φορτίζουν με ταχύτητα έως 150 kW, φτάνοντας από το 10 στο 80% σε 32 λεπτά.
Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η έκδοση Excellence AWD, η οποία διατηρεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες 532 ίππων, ωστόσο αναβαθμίζει την μπαταρία σε 91,3 kWh. Τα νούμερα επιδόσεων είναι ίδια με την Design AWD, αλλά η αυτονομία είναι σημαντικά αυξημένη, φτάνοντας πλέον τα 500 χιλιόμετρα. Η κορυφαία έκδοση αποκτά και υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης, φτάνοντας πλέον τα 230 kW και φορτίζοντας την μεγαλύτερη μπαταρία από το 10 στο 80% σε 24 λεπτά.
Όλα τα Sealion 7 διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό αντλία θερμότητας, η οποία θα βοηθήσει την αυτονομία ακόμα και σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, και διαθέτουν τεχνολογία V2L, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών όταν σταθμεύουν, όπως ένα φορητό ψυγείο.
Η καμπίνα είναι διαμορφωμένη ώστε να μεταφέρει 5 επιβάτες. Το ταμπλό του Sealion 7 συνδυάζει την τεχνολογία της BYD με ρέοντα σχήματα, τα οποία ενσωματώνονται σε μια κεντρική κονσόλα δύο επιπέδων που εξασφαλίζει μια «αέρινη κομψότητα». Ακόμα και οι χειρολαβές των θυρών είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να δίνουν την αίσθηση ενός «αιωρούμενου φτερού».
Στο εσωτερικό υιοθετούνται υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού τα καθίσματα διαθέτουν επένδυση από δέρμα vegan ή Nappa. Διατίθενται δύο χρωματικές επιλογές, που συμπληρώνουν τις τέσσερις εξωτερικές αποχρώσεις.
Η BYD ανέπτυξε και ένα νέο σύστημα κατανομής της ροπής το οποίο ονομάζει «Intelligent Torque Adaption Control» (iTAC). Θα είναι διαθέσιμο στα μοντέλα με διπλό κινητήρα και τετρακίνηση και θα μπορεί να κατανέμει τη ροπή ώστε να ελαχιστοποιεί την ολίσθηση και να βελτιώνει την ασφάλεια. Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι η ανάρτηση είναι «προσαρμοσμένη για εξαιρετικό χειρισμό» και «ασφαλή έλεγχο του οχήματος».
Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα coupe SUV, μήκους 4,83 μέτρων, το οποίο θα έρθει μεταξύ άλλων και στην Ελλάδα, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024 με στόχο να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Hyundai Ioniq 5, το Tesla Model Y και το Skoda Enyaq Coupe.
Το Sealion 7, που δημιουργήθηκε στο στούντιο της BYD στο Shenzhen, υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα Ocean Series, που συναντάμε σε μοντέλα όπως το χάτσμπακ Dolphin και το σεντάν Seal, προσαρμόζοντας την σύμφωνα με την BYD σε «ένα σπορ SUV αμάξωμα».
Η κινεζική εταιρεία μας έδωσε μια εικόνα για τα εξοπλιστικά επίπεδα στα οποία θα διατίθεται το νέο μοντέλο. Στην βάση της γκάμας θα υπάρχει η έκδοση Comfort, η οποία θα διατίθεται με μονό ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ο οποίος θα αποδίδει 313 ίππους και 380 Nm ροπής. Αυτός θα εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στο Sealion 7 σε 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 215 χλμ./ώρα. Η θεωρητική αυτονομία με μία φόρτιση αγγίζει τα 480 χιλιόμετρα, από μια μπαταρία 82,5 kWh.
Ακολουθεί η έκδοση Design AWD, η οποία αξιοποιεί την ίδια μπαταρία 82,5 kWh, ωστόσο αποκτά και έναν δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα στον μπροστινό άξονα για συνδυαστική ισχύ 532 ίππων. Ως αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πέφτει πλέον στα 4,5 δευτερόλεπτα, ωστόσο η αυτονομία μειώνεται στα 453 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 215 χλμ./ώρα, ενώ και οι δύο εκδόσεις φορτίζουν με ταχύτητα έως 150 kW, φτάνοντας από το 10 στο 80% σε 32 λεπτά.
Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η έκδοση Excellence AWD, η οποία διατηρεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες 532 ίππων, ωστόσο αναβαθμίζει την μπαταρία σε 91,3 kWh. Τα νούμερα επιδόσεων είναι ίδια με την Design AWD, αλλά η αυτονομία είναι σημαντικά αυξημένη, φτάνοντας πλέον τα 500 χιλιόμετρα. Η κορυφαία έκδοση αποκτά και υψηλότερες ταχύτητες φόρτισης, φτάνοντας πλέον τα 230 kW και φορτίζοντας την μεγαλύτερη μπαταρία από το 10 στο 80% σε 24 λεπτά.
Όλα τα Sealion 7 διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό αντλία θερμότητας, η οποία θα βοηθήσει την αυτονομία ακόμα και σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, και διαθέτουν τεχνολογία V2L, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών όταν σταθμεύουν, όπως ένα φορητό ψυγείο.
Η καμπίνα είναι διαμορφωμένη ώστε να μεταφέρει 5 επιβάτες. Το ταμπλό του Sealion 7 συνδυάζει την τεχνολογία της BYD με ρέοντα σχήματα, τα οποία ενσωματώνονται σε μια κεντρική κονσόλα δύο επιπέδων που εξασφαλίζει μια «αέρινη κομψότητα». Ακόμα και οι χειρολαβές των θυρών είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να δίνουν την αίσθηση ενός «αιωρούμενου φτερού».
Στο εσωτερικό υιοθετούνται υψηλής ποιότητας υλικά, ενώ ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού τα καθίσματα διαθέτουν επένδυση από δέρμα vegan ή Nappa. Διατίθενται δύο χρωματικές επιλογές, που συμπληρώνουν τις τέσσερις εξωτερικές αποχρώσεις.
Η BYD ανέπτυξε και ένα νέο σύστημα κατανομής της ροπής το οποίο ονομάζει «Intelligent Torque Adaption Control» (iTAC). Θα είναι διαθέσιμο στα μοντέλα με διπλό κινητήρα και τετρακίνηση και θα μπορεί να κατανέμει τη ροπή ώστε να ελαχιστοποιεί την ολίσθηση και να βελτιώνει την ασφάλεια. Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι η ανάρτηση είναι «προσαρμοσμένη για εξαιρετικό χειρισμό» και «ασφαλή έλεγχο του οχήματος».