H νέα μάρκα της Audi oνομάζεται… AUDI
Η Audi και η SAIC, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία που βρίσκεται πίσω από την αναγέννηση της MG, προχώρησαν στην δημοσιοποίηση περισσότερων στοιχείων για τη νέα τους κοινοπραξία, η οποία ανακοινώθηκε νωρίτερα μέσα στο 2024.
Το αξιοπερίεργο στην όλη ιστορία είναι πως αυτό τα νέο project θα ονομάζεται… AUDΙ – δεν είναι τυπογραφικό, γράφεται με κεφαλαία – και η μάρκα θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει μοντέλα ειδικά για την κινεζική αγορά.
Την σχεδιαστική και τεχνολογική τους κατεύθυνση μας την δείχνει το πρωτότυπο αυτοκίνητο που παρουσίασαν οι δύο εταιρείες και ονομάζεται AUDI E Concept.
Αυτό που διακρίνει τα μοντέλα της νέας μάρκας AUDI είναι το λογότυπο, το οποίο σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μοντέλα Audi, δεν θα διατηρήσει τους γνωστούς τέσσερις δακτυλίους. Το νέο λογότυπο – το οποίο θα αναγράφει με κεφαλαία το όνομα της επωνυμίας – θα εμφανίζεται σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μια ολοκαίνουργια τεχνολογία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SAIC και ονομάζεται Advanced Digitised Platform.
Αυτή η νέα αρχιτεκτονική θα ενώνει την τεχνογνωσία των δύο εταιρειών και θα έχει ως στόχο να «μειώσει τον χρόνο εξέλιξης για την αγορά κατά 30%», σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία. Η πλατφόρμα αυτή βρίσκεται στο AUDI E Concept, το οποίο είναι πιθανό να παρουσιαστεί σε έκδοση παραγωγής μέσα στο 2025.
Το AUDI E αποκαλύπτει επίσης τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση που θα εφαρμοστεί στα μοντέλα της νέας μάρκας. Παρότι απευθύνεται σε νέους πελάτες στην κινεζική αγορά, υπάρχουν πολλά στοιχεία που παραπέμπουν στην κληρονομιά της γερμανικής εταιρείας. Το τετραγωνισμένο εμπρός μέρος, σε συνδυασμό με τα διπλά φωτιστικά σώματα, οι φουσκωμένοι θόλοι και το πίσω παρμπρίζ, όλα αποτείνουν έναν διακριτικό φόρο τιμής στο Audi Quattro.
Στο εσωτερικό υπάρχει μια οθόνη που καλύπτει όλο το ταμπλό, ενώ στα πλαϊνά υπάρχουν μικρότερες οθόνες για τις πλευρικές κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες. Τα πάνελ στις πόρτες είναι σχεδιασμένα να θυμίζουν αυτά που βρίσκονταν και στο αγωνιστικό Quattro.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα αποδίδουν περί τους 770 ίππους, και θα επιταχύνουν το μοντέλο από στάση στα 100 χιλιόμετρα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 100 kWh υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800V και φορτίζει με ταχύτητες ιδιαίτερα υψηλές, προσφέροντας αυτονομία πάνω από 350 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά στον κατάλληλο ταχυφορτιστή.
Αν και η νέα μάρκα AUDI θα περιοριστεί στην κινεζική αγορά, τα χαρακτηριστικά αυτού του concept θα μπορούσαν να βρεθούν και στα μελλοντικά μοντέλα της Audi για την ευρωπαϊκή αγορά.
Το αξιοπερίεργο στην όλη ιστορία είναι πως αυτό τα νέο project θα ονομάζεται… AUDΙ – δεν είναι τυπογραφικό, γράφεται με κεφαλαία – και η μάρκα θα σχεδιάζει και θα κατασκευάζει μοντέλα ειδικά για την κινεζική αγορά.
Την σχεδιαστική και τεχνολογική τους κατεύθυνση μας την δείχνει το πρωτότυπο αυτοκίνητο που παρουσίασαν οι δύο εταιρείες και ονομάζεται AUDI E Concept.
Αυτό που διακρίνει τα μοντέλα της νέας μάρκας AUDI είναι το λογότυπο, το οποίο σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μοντέλα Audi, δεν θα διατηρήσει τους γνωστούς τέσσερις δακτυλίους. Το νέο λογότυπο – το οποίο θα αναγράφει με κεφαλαία το όνομα της επωνυμίας – θα εμφανίζεται σε αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μια ολοκαίνουργια τεχνολογία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την SAIC και ονομάζεται Advanced Digitised Platform.
Αυτή η νέα αρχιτεκτονική θα ενώνει την τεχνογνωσία των δύο εταιρειών και θα έχει ως στόχο να «μειώσει τον χρόνο εξέλιξης για την αγορά κατά 30%», σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία. Η πλατφόρμα αυτή βρίσκεται στο AUDI E Concept, το οποίο είναι πιθανό να παρουσιαστεί σε έκδοση παραγωγής μέσα στο 2025.
Το AUDI E αποκαλύπτει επίσης τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση που θα εφαρμοστεί στα μοντέλα της νέας μάρκας. Παρότι απευθύνεται σε νέους πελάτες στην κινεζική αγορά, υπάρχουν πολλά στοιχεία που παραπέμπουν στην κληρονομιά της γερμανικής εταιρείας. Το τετραγωνισμένο εμπρός μέρος, σε συνδυασμό με τα διπλά φωτιστικά σώματα, οι φουσκωμένοι θόλοι και το πίσω παρμπρίζ, όλα αποτείνουν έναν διακριτικό φόρο τιμής στο Audi Quattro.
Στο εσωτερικό υπάρχει μια οθόνη που καλύπτει όλο το ταμπλό, ενώ στα πλαϊνά υπάρχουν μικρότερες οθόνες για τις πλευρικές κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες. Τα πάνελ στις πόρτες είναι σχεδιασμένα να θυμίζουν αυτά που βρίσκονταν και στο αγωνιστικό Quattro.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, θα υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα αποδίδουν περί τους 770 ίππους, και θα επιταχύνουν το μοντέλο από στάση στα 100 χιλιόμετρα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία 100 kWh υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800V και φορτίζει με ταχύτητες ιδιαίτερα υψηλές, προσφέροντας αυτονομία πάνω από 350 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά στον κατάλληλο ταχυφορτιστή.
Αν και η νέα μάρκα AUDI θα περιοριστεί στην κινεζική αγορά, τα χαρακτηριστικά αυτού του concept θα μπορούσαν να βρεθούν και στα μελλοντικά μοντέλα της Audi για την ευρωπαϊκή αγορά.