H Lotus ακυρώνει τα σχέδια για πλήρη εξηλεκτρισμό έως το 2028
Ήταν 2021, όταν η Lotus ανακοίνωσε πως η Emira θα ήταν το τελευταίο της βενζινοκίνητο μοντέλο, με την μάρκα να ξεκινάει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και να μετατρέπει την γκάμα της σε αμιγώς ηλεκτρική έως το 2028.
Ωστόσο, φτάνοντας στο σήμερα το πλάνο αυτό ανετράπη πλήρως, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε πως το σχέδιο αυτό δεν θα υλοποιηθεί και την θέση των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων θα πάρουν υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Η αλλαγή αυτή έρχεται ως απευθείας αντίκτυπο της μειωμένης ζήτησης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων – ακόμα και σε αγορές όπως η Κίνα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus, Feng Qingfeng, είπε στα διεθνή μέσα ότι εξελίσσει μια νέα υβριδική τεχνολογία, αξιοποιώντας έναν turbo βενζινοκινητήρα.
Αρχικά η ίδια η Lotus είχε αρνηθεί να υιοθετήσει την υβριδική τεχνολογία, καθώς θεωρούσε πως περιόριζε την αίσθηση οδήγησης, ειδικά όταν η μπαταρία άδειαζε.
Ωστόσο ο Feng δήλωσε ότι θα δημιουργήσει μια νέα αρχιτεκτονική 900V η οποία θα προσφέρει ταχύτατη φόρτιση.
Δεν είναι σαφές ποια μοντέλα σκοπεύει να εξοπλίσει η Lotus με τη νέα υβριδική τεχνολογία της. Οι ανανεωμένες εκδόσεις του Eletre και του Emeya θα μπορούσαν σίγουρα να αξιοποιήσουν το νέο σύστημα.
Ωστόσο στο πλάνο της Lotus δεν βρίσκεται ένα πιο «παραδοσιακό» σπορ διθέσιο αυτοκίνητο με υβριδική τεχνολογία. Όλα δείχνουν πως το νέο σύστημα κίνησης θα βρει θέση στα μεγάλα πολυτελή μοντέλα της εταιρείας. Η Lotus Emira θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες για μερικά χρόνια ακόμα, χωρίς ωστόσο να έχουμε επίσημα νέα για τον αντικαταστάτη της.
Ωστόσο, φτάνοντας στο σήμερα το πλάνο αυτό ανετράπη πλήρως, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε πως το σχέδιο αυτό δεν θα υλοποιηθεί και την θέση των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων θα πάρουν υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Η αλλαγή αυτή έρχεται ως απευθείας αντίκτυπο της μειωμένης ζήτησης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων – ακόμα και σε αγορές όπως η Κίνα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus, Feng Qingfeng, είπε στα διεθνή μέσα ότι εξελίσσει μια νέα υβριδική τεχνολογία, αξιοποιώντας έναν turbo βενζινοκινητήρα.
Αρχικά η ίδια η Lotus είχε αρνηθεί να υιοθετήσει την υβριδική τεχνολογία, καθώς θεωρούσε πως περιόριζε την αίσθηση οδήγησης, ειδικά όταν η μπαταρία άδειαζε.
Ωστόσο ο Feng δήλωσε ότι θα δημιουργήσει μια νέα αρχιτεκτονική 900V η οποία θα προσφέρει ταχύτατη φόρτιση.
Δεν είναι σαφές ποια μοντέλα σκοπεύει να εξοπλίσει η Lotus με τη νέα υβριδική τεχνολογία της. Οι ανανεωμένες εκδόσεις του Eletre και του Emeya θα μπορούσαν σίγουρα να αξιοποιήσουν το νέο σύστημα.
Ωστόσο στο πλάνο της Lotus δεν βρίσκεται ένα πιο «παραδοσιακό» σπορ διθέσιο αυτοκίνητο με υβριδική τεχνολογία. Όλα δείχνουν πως το νέο σύστημα κίνησης θα βρει θέση στα μεγάλα πολυτελή μοντέλα της εταιρείας. Η Lotus Emira θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες για μερικά χρόνια ακόμα, χωρίς ωστόσο να έχουμε επίσημα νέα για τον αντικαταστάτη της.