F1: Προεπισκόπηση και ωράρια GP Κατάρ
Παρότι ο Max Verstappen στέφθηκε και μαθηματικά Πρωταθλητής στον προηγούμενο αγώνα, ο προτελευταίος γύρος της φετινής σεζόν της Formula 1, το Grand Prix Κατάρ, έχει ενδιαφέρον λόγω της μάχης που δίνεται στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με τη McLaren να προσπαθεί να κατακτήσει τον πρώτο της τίτλο από το 1998 και τη Ferrari να προσπαθεί να μην ξεπεράσει το μεγαλύτερο σερί στην ιστορία της χωρίς τίτλους (Κατασκευαστών), με τον τελευταίο να έχει έρθει το 2008.
Ωστόσο, τα χαρακτηριστικά της πίστας του Lusail, που διαθέτει χάραξη η οποία είναι σχεδιασμένη για αγώνες μοτοσυκλετών και περιλαμβάνει ταχύτατες αλλά και παρατεταμένες καμπές, ευνοεί θεωρητικά τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου της McLaren. H βρετανική ομάδα ήταν πολύ καλή και πέρυσι στο Κατάρ και τα πλεονεκτήματα της MCL38 αναμένεται να έρθουν και πάλι στο προσκήνιο, έπειτα από ένα κακό Σαββατοκύριακο στο GP Λας Βέγκας. Επίσης, δεν θα υπάρχουν εντολές από την ομάδα που να ευνοούν τον Lando Norris.
Η Ferrari, που βρίσκεται 24 βαθμούς πίσω από τη McLaren στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αναμένεται να δυσκολευτεί αρκετά στις παρατεταμένες στροφές του Losail, αν αντιμετώπισε δυσκολίες στο Interlagos. Παράλληλα, αναμένεται να έχει κατευναστεί το τεταμένο κλίμα που δημιουργήθηκε μεταξύ των οδηγών της, όταν ζητήθηκε από τον Carlos Sainz να μην επιτεθεί στον Charles Leclerc έπειτα από το δεύτερο pit stop του Μονεγάσκου, αλλά παράκουσε την εντολή και ανέβηκε στο βάθρο.
Στους τελευταίους αγώνες του με τη Ferrari, ο Ισπανός κοιτάζει περισσότερο το προσωπικό του συμφέρον. Aλλά στην περίπτωση του Λας Βέγκας η Scuderia δεν έχασε κάτι (θα τερμάτιζε στην 3η και την 4η θέση όπως και να είχε). Ο Leclerc από την πλευρά του προσπαθεί να παλέψει με τον Norris για τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών και δεν ήταν ευχαριστημένος με την κατάσταση, την οποία φρόντισε να τονίσει στον ασύρματο και τον ειδικό Τύπο.
Θεωρητικά, η Red Bull βρίσκεται ακόμα στη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, αλλά απέχει 53 βαθμούς από την κορυφή και θα χρειαστεί τον Sergio Perez σε κορυφαία φόρμα, να στερεί βαθμούς από τους οδηγούς της McLaren, κάτι που είναι πολύ δύσκολο να συμβεί, σύμφωνα τις πρόσφατες εμφανίσεις του Μεξικανού. Ο Verstappen, απαλλαγμένος από την πίεση του τίτλου, θα είναι και πάλι έτοιμος να πρωταγωνιστήσει, αλλά φέτος δεν μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο Κατασκευαστών μόνος του, όπως είχε κάνει πέρυσι.
Δεδομένου ότι το Grand Prix είναι βραδινό, η Mercedes θα ελπίζει σε χαμηλές θερμοκρασίες, οι οποίες της επέτρεψαν να κυριαρχήσει στο Λας Βέγκας. Ωστόσο, οι θερμοκρασίες στο Κατάρ αναμένεται να κυμαίνονται γύρω στους 25-30 βαθμούς. Παρά ταύτα, η W15 είναι καλή στις παρατεταμένες στροφές και ο ασφαλτοτάπητας του Lusail είναι αρκετά λείος και έχουν αντικατασταθεί τα επιθετικά kerb που προκάλεσαν προβλήματα στα ελαστικά της Pirelli πέρυσι. Οπότε η Mercedes ίσως θα μπορεί να στήσει το μονοθέσιο με μικρή απόσταση από το έδαφος, όπου αποδίδει καλύτερα.
O Sainz δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η Mercedes να είναι ταχύτερη από τη Ferrari στο Lusail. Παράλληλα, ενδιαφέρον θα έχει και η εξέλιξη της μάχης για την 6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όπου τρεις ομάδες μάχονται μεταξύ τους για ένα μεγαλύτερο μερίδιο από τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ. Αυτή τη στιγμή η Haas προηγείται ενός βαθμού της Alpine, και η Racing Bulls ακολουθεί 4 βαθμούς πίσω από την αμερικανική ομάδα. Οπότε, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά.
Χαρακτηριστικά πίστας
Το γεγονός ότι ο φετινός αγώνας διεξάγεται σχεδόν δύο μήνες αργότερα μέσα στη χρονιά, θα βοηθήσει στην αποφυγή των περιστατικών παρολίγο θερμοπληξίας των οδηγών πέρυσι. Επίσης, ο ρυθμός του περυσινού αγώνα ήταν φρενήρης, διότι οι οδηγοί πίεζαν στο όριο καθ’ όλη τη διάρκειά του (όπως συνέβαινε παλιά με τους ανεφοδιασμούς), καθώς η Pirelli είχε επιβάλλει ανώτατο όριο διάρκειας stint 18 γύρων, ώστε να μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των ελαστικών της.
Με τα μονοθέσια να περνούν με πολύ υψηλές ταχύτητες από τα πυραμιδοειδή kerb, δημιουργούνταν ταλαντώσεις σε συχνότητες που έπλητταν την ακεραιότητα της ένωσης του σκελετού με το πλευρικό τοίχωμα στον ώμο των ελαστικών.
Για να εξασφαλιστεί η πιο ομαλή διεξαγωγή του φετινού αγώνα, θα έχει λειανθεί η κορυφή (ύψους 50 χλστ.) και οι αιχμηρές οπίσθιες ακμές των πυραμιδοειδών kerb σε 7 από τις 16 στροφές της πίστας μήκους 5.419 μ. Αυτές οι στροφές είναι οι 1, 2, 4, 10, 12, 13 και 14. Για να αποθαρρύνει τους οδηγούς να ανοίγουν πολύ τη γραμμή τους στην έξοδο των στροφών, η FIA έχει τοποθετήσει μικρές λωρίδες με χαλίκια στην εξωτερική πλευρά των kerb.
Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του ασφαλτοτάπητα (που στρώθηκε πριν από τον περυσινό αγώνα), υπάρχει αρκετά υψηλός κίνδυνος graining, όπως ανέφερε η Pirelli. Ο περιοριστικός παράγοντας πρόσφυσης και καταπόνησης θα είναι τα ελαστικά του εμπρός άξονα, τα οποία θα είναι… παραφουσκωμένα (όπως και στο Λας Βέγκας): 26 psi στον εμπρός άξονα 22,5 psi πίσω είναι οι ελάχιστες πιέσεις ελαστικών (στους 70 βαθμούς Κελσίου), που έχει ορίσει η Pirelli για αυτό τον αγώνα.
F1 Απαιτήσεις ελαστικών GP Κατάρ 2024
Τα μονοθέσια διανύουν μόνο μία στροφή με ταχύτητα κάτω των 100 χλμ./ώρα (τη φουρκέτα 6), συνεπώς, απουσιάζουν οι ζώνες έντονης πέδησης, κάτι μοναδικό στο Πρωτάθλημα της Formula 1. Όλες οι υπόλοιπες στροφές είναι μέσης και υψηλής ταχύτητας, με την παρατεταμένη δεξιά τριπλής κορυφής μεταξύ των 12-14 να ασκεί πολύ υψηλά φορτία στο εμπρός αριστερό ελαστικό για πολλά δευτερόλεπτα.
Φέτος θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το GP Κατάρ περιλαμβάνει και σπριντ, το τελευταίο της φετινής σεζόν. Συνεπώς, ομάδες και οδηγοί θα έχουν μόνο μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για να διαμορφώσουν το στήσιμο του μονοθεσίου έως το σπριντ του Σαββάτου, έπειτα από το οποίο θα μπορούν να κάνουν περαιτέρω αλλαγές για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα.
F1 Προεπισκόπηση GP Κατάρ 2024F1 Στοιχεία πίστας GP Κατάρ 2024F1 Ζώνες πέδησης GP Κατάρ 2024F1 Αγωνοδίκες GP Κατάρ 2024
Το πιο πιθανό σημείο να δούμε προσπεράσματα είναι το τέλος της μεγάλης ευθείας εκκίνησης/τερματισμού μήκους 1 χλμ. -όπου υπάρχει η μοναδική ζώνη DRS– και οι μάχες συνεχίζονται πολλές φορές στις δύο επόμενες στροφές. Το μεγάλο μήκος του pit lane (502 μ.) οδηγεί σε πολύ χρονοβόρα pit stop που με την απώλεια χρόνου να ανέρχεται στα 26,4 δλ. κατά μέσο όρο (σύμφωνα με την Alpine), και αυτό ίσως ωθήσει ορισμένες ομάδες να προσπαθήσουν να κάνουν τη στρατηγική ενός pit stop να λειτουργήσει, αν το επιτρέψει η καταπόνηση των ελαστικών.
Επίσης, η απόσταση της pole position από την πρώτη ζώνη πέδησης είναι αρκετά μεγάλη (371 μ.), κάτι που μπορεί να κάνει τον πρωτοπόρο ευάλωτο σε επιθέσεις από τους υπόλοιπους στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Πέρυσι, είχαμε σύγκρουση στην πρώτη στροφή μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes, οπότε χρειάζεται προσοχή. Οι ομάδες τείνουν προς στήσιμο υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, για καλύτερη απόδοση στις στροφές, για αυτό και οι ταχύτητες στο τέλος της ευθείας δεν είναι πολύ υψηλές.
Πρόγραμμα τριημέρου
Παρασκευή 29 Νοεμβρίου
Ελεύθερες δοκιμές 1: 15:30
Κατατακτήριες δοκιμές σπριντ: 19:30
Σάββατο 30 Νοεμβρίου
Σπριντ: 16:00
Κατατακτήριες δοκιμές: 20:00
Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
Αγώνας: 18:00
Όλες οι διαδικασίες θα μεταδοθούν σε ζωντανά στο ελληνικό συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι ANT1+ και τη συνδρομητική υπηρεσία F1TV (με αγγλικό σχολιασμό). Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν στην ελεύθερη συχνότητα του ANT1 σε μαγνητοσκόπηση το Σάββατο στη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, και ο αγώνας ετεροχρονισμένα την Κυριακή στις 23:45.
GP Κατάρ
23ος γύρος του Πρωταθλήματος F1 2024
Πίστα: Lusail International Circuit
Μήκος πίστας: 5.419 μ.
Γύροι: 57
Συνολική απόσταση αγώνα: 308,611 χλμ.
Ρεκόρ γύρου (σε αγώνα): 1:24.319 (231,364 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – Μ. Verstappen (Red Bull), 2023
Απόλυτο ρεκόρ γύρου: 1:23.778 (232,858 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – Μ. Verstappen (Red Bull), 2023
Στροφές: 16 (6 αριστερές, 10 δεξιές)
Ζώνες DRS: 1 (μεταξύ των στροφών 16-1)
Ποσοστό χρόνου γύρου με τέρμα γκάζι: 66%
Ποσοστό μήκους γύρου με τέρμα γκάζι: 72%
Ποσοστό χρόνου γύρου στα φρένα: 11%
Αλλαγές σχέσεων στο γύρο: 39
Μέγιστο πλευρικό φορτίο: 4,8 G (στροφή 13)
Μέγιστη ταχύτητα: 316 χλμ./ώρα
Θέση pole position: Αριστερά
Απόσταση pole position – 1ης ζώνης φρεναρίσματος: 371 μ.
Μέση απώλεια χρόνου σε pit stop: 26,4 δλ.
Μήκος pit lane με περιοριστή ταχύτητας: 502 μ.
Κατανάλωση καυσίμου: Μέση
Καταπόνηση φρένων: Μέση
Ωστόσο, τα χαρακτηριστικά της πίστας του Lusail, που διαθέτει χάραξη η οποία είναι σχεδιασμένη για αγώνες μοτοσυκλετών και περιλαμβάνει ταχύτατες αλλά και παρατεταμένες καμπές, ευνοεί θεωρητικά τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου της McLaren. H βρετανική ομάδα ήταν πολύ καλή και πέρυσι στο Κατάρ και τα πλεονεκτήματα της MCL38 αναμένεται να έρθουν και πάλι στο προσκήνιο, έπειτα από ένα κακό Σαββατοκύριακο στο GP Λας Βέγκας. Επίσης, δεν θα υπάρχουν εντολές από την ομάδα που να ευνοούν τον Lando Norris.
Η Ferrari, που βρίσκεται 24 βαθμούς πίσω από τη McLaren στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αναμένεται να δυσκολευτεί αρκετά στις παρατεταμένες στροφές του Losail, αν αντιμετώπισε δυσκολίες στο Interlagos. Παράλληλα, αναμένεται να έχει κατευναστεί το τεταμένο κλίμα που δημιουργήθηκε μεταξύ των οδηγών της, όταν ζητήθηκε από τον Carlos Sainz να μην επιτεθεί στον Charles Leclerc έπειτα από το δεύτερο pit stop του Μονεγάσκου, αλλά παράκουσε την εντολή και ανέβηκε στο βάθρο.
Στους τελευταίους αγώνες του με τη Ferrari, ο Ισπανός κοιτάζει περισσότερο το προσωπικό του συμφέρον. Aλλά στην περίπτωση του Λας Βέγκας η Scuderia δεν έχασε κάτι (θα τερμάτιζε στην 3η και την 4η θέση όπως και να είχε). Ο Leclerc από την πλευρά του προσπαθεί να παλέψει με τον Norris για τη 2η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών και δεν ήταν ευχαριστημένος με την κατάσταση, την οποία φρόντισε να τονίσει στον ασύρματο και τον ειδικό Τύπο.
Θεωρητικά, η Red Bull βρίσκεται ακόμα στη μάχη του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, αλλά απέχει 53 βαθμούς από την κορυφή και θα χρειαστεί τον Sergio Perez σε κορυφαία φόρμα, να στερεί βαθμούς από τους οδηγούς της McLaren, κάτι που είναι πολύ δύσκολο να συμβεί, σύμφωνα τις πρόσφατες εμφανίσεις του Μεξικανού. Ο Verstappen, απαλλαγμένος από την πίεση του τίτλου, θα είναι και πάλι έτοιμος να πρωταγωνιστήσει, αλλά φέτος δεν μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο Κατασκευαστών μόνος του, όπως είχε κάνει πέρυσι.
Δεδομένου ότι το Grand Prix είναι βραδινό, η Mercedes θα ελπίζει σε χαμηλές θερμοκρασίες, οι οποίες της επέτρεψαν να κυριαρχήσει στο Λας Βέγκας. Ωστόσο, οι θερμοκρασίες στο Κατάρ αναμένεται να κυμαίνονται γύρω στους 25-30 βαθμούς. Παρά ταύτα, η W15 είναι καλή στις παρατεταμένες στροφές και ο ασφαλτοτάπητας του Lusail είναι αρκετά λείος και έχουν αντικατασταθεί τα επιθετικά kerb που προκάλεσαν προβλήματα στα ελαστικά της Pirelli πέρυσι. Οπότε η Mercedes ίσως θα μπορεί να στήσει το μονοθέσιο με μικρή απόσταση από το έδαφος, όπου αποδίδει καλύτερα.
O Sainz δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο η Mercedes να είναι ταχύτερη από τη Ferrari στο Lusail. Παράλληλα, ενδιαφέρον θα έχει και η εξέλιξη της μάχης για την 6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όπου τρεις ομάδες μάχονται μεταξύ τους για ένα μεγαλύτερο μερίδιο από τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ. Αυτή τη στιγμή η Haas προηγείται ενός βαθμού της Alpine, και η Racing Bulls ακολουθεί 4 βαθμούς πίσω από την αμερικανική ομάδα. Οπότε, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά.
Χαρακτηριστικά πίστας
Το γεγονός ότι ο φετινός αγώνας διεξάγεται σχεδόν δύο μήνες αργότερα μέσα στη χρονιά, θα βοηθήσει στην αποφυγή των περιστατικών παρολίγο θερμοπληξίας των οδηγών πέρυσι. Επίσης, ο ρυθμός του περυσινού αγώνα ήταν φρενήρης, διότι οι οδηγοί πίεζαν στο όριο καθ’ όλη τη διάρκειά του (όπως συνέβαινε παλιά με τους ανεφοδιασμούς), καθώς η Pirelli είχε επιβάλλει ανώτατο όριο διάρκειας stint 18 γύρων, ώστε να μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των ελαστικών της.
Με τα μονοθέσια να περνούν με πολύ υψηλές ταχύτητες από τα πυραμιδοειδή kerb, δημιουργούνταν ταλαντώσεις σε συχνότητες που έπλητταν την ακεραιότητα της ένωσης του σκελετού με το πλευρικό τοίχωμα στον ώμο των ελαστικών.
Για να εξασφαλιστεί η πιο ομαλή διεξαγωγή του φετινού αγώνα, θα έχει λειανθεί η κορυφή (ύψους 50 χλστ.) και οι αιχμηρές οπίσθιες ακμές των πυραμιδοειδών kerb σε 7 από τις 16 στροφές της πίστας μήκους 5.419 μ. Αυτές οι στροφές είναι οι 1, 2, 4, 10, 12, 13 και 14. Για να αποθαρρύνει τους οδηγούς να ανοίγουν πολύ τη γραμμή τους στην έξοδο των στροφών, η FIA έχει τοποθετήσει μικρές λωρίδες με χαλίκια στην εξωτερική πλευρά των kerb.
Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του ασφαλτοτάπητα (που στρώθηκε πριν από τον περυσινό αγώνα), υπάρχει αρκετά υψηλός κίνδυνος graining, όπως ανέφερε η Pirelli. Ο περιοριστικός παράγοντας πρόσφυσης και καταπόνησης θα είναι τα ελαστικά του εμπρός άξονα, τα οποία θα είναι… παραφουσκωμένα (όπως και στο Λας Βέγκας): 26 psi στον εμπρός άξονα 22,5 psi πίσω είναι οι ελάχιστες πιέσεις ελαστικών (στους 70 βαθμούς Κελσίου), που έχει ορίσει η Pirelli για αυτό τον αγώνα.
F1 Απαιτήσεις ελαστικών GP Κατάρ 2024
Τα μονοθέσια διανύουν μόνο μία στροφή με ταχύτητα κάτω των 100 χλμ./ώρα (τη φουρκέτα 6), συνεπώς, απουσιάζουν οι ζώνες έντονης πέδησης, κάτι μοναδικό στο Πρωτάθλημα της Formula 1. Όλες οι υπόλοιπες στροφές είναι μέσης και υψηλής ταχύτητας, με την παρατεταμένη δεξιά τριπλής κορυφής μεταξύ των 12-14 να ασκεί πολύ υψηλά φορτία στο εμπρός αριστερό ελαστικό για πολλά δευτερόλεπτα.
Φέτος θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που το GP Κατάρ περιλαμβάνει και σπριντ, το τελευταίο της φετινής σεζόν. Συνεπώς, ομάδες και οδηγοί θα έχουν μόνο μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών για να διαμορφώσουν το στήσιμο του μονοθεσίου έως το σπριντ του Σαββάτου, έπειτα από το οποίο θα μπορούν να κάνουν περαιτέρω αλλαγές για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα.
F1 Προεπισκόπηση GP Κατάρ 2024F1 Στοιχεία πίστας GP Κατάρ 2024F1 Ζώνες πέδησης GP Κατάρ 2024F1 Αγωνοδίκες GP Κατάρ 2024
Το πιο πιθανό σημείο να δούμε προσπεράσματα είναι το τέλος της μεγάλης ευθείας εκκίνησης/τερματισμού μήκους 1 χλμ. -όπου υπάρχει η μοναδική ζώνη DRS– και οι μάχες συνεχίζονται πολλές φορές στις δύο επόμενες στροφές. Το μεγάλο μήκος του pit lane (502 μ.) οδηγεί σε πολύ χρονοβόρα pit stop που με την απώλεια χρόνου να ανέρχεται στα 26,4 δλ. κατά μέσο όρο (σύμφωνα με την Alpine), και αυτό ίσως ωθήσει ορισμένες ομάδες να προσπαθήσουν να κάνουν τη στρατηγική ενός pit stop να λειτουργήσει, αν το επιτρέψει η καταπόνηση των ελαστικών.
Επίσης, η απόσταση της pole position από την πρώτη ζώνη πέδησης είναι αρκετά μεγάλη (371 μ.), κάτι που μπορεί να κάνει τον πρωτοπόρο ευάλωτο σε επιθέσεις από τους υπόλοιπους στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Πέρυσι, είχαμε σύγκρουση στην πρώτη στροφή μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes, οπότε χρειάζεται προσοχή. Οι ομάδες τείνουν προς στήσιμο υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, για καλύτερη απόδοση στις στροφές, για αυτό και οι ταχύτητες στο τέλος της ευθείας δεν είναι πολύ υψηλές.
Πρόγραμμα τριημέρου
Παρασκευή 29 Νοεμβρίου
Ελεύθερες δοκιμές 1: 15:30
Κατατακτήριες δοκιμές σπριντ: 19:30
Σάββατο 30 Νοεμβρίου
Σπριντ: 16:00
Κατατακτήριες δοκιμές: 20:00
Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
Αγώνας: 18:00
Όλες οι διαδικασίες θα μεταδοθούν σε ζωντανά στο ελληνικό συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι ANT1+ και τη συνδρομητική υπηρεσία F1TV (με αγγλικό σχολιασμό). Οι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν στην ελεύθερη συχνότητα του ANT1 σε μαγνητοσκόπηση το Σάββατο στη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, και ο αγώνας ετεροχρονισμένα την Κυριακή στις 23:45.
GP Κατάρ
23ος γύρος του Πρωταθλήματος F1 2024
Πίστα: Lusail International Circuit
Μήκος πίστας: 5.419 μ.
Γύροι: 57
Συνολική απόσταση αγώνα: 308,611 χλμ.
Ρεκόρ γύρου (σε αγώνα): 1:24.319 (231,364 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – Μ. Verstappen (Red Bull), 2023
Απόλυτο ρεκόρ γύρου: 1:23.778 (232,858 χλμ./ώρα μ.ω.τ.) – Μ. Verstappen (Red Bull), 2023
Στροφές: 16 (6 αριστερές, 10 δεξιές)
Ζώνες DRS: 1 (μεταξύ των στροφών 16-1)
Ποσοστό χρόνου γύρου με τέρμα γκάζι: 66%
Ποσοστό μήκους γύρου με τέρμα γκάζι: 72%
Ποσοστό χρόνου γύρου στα φρένα: 11%
Αλλαγές σχέσεων στο γύρο: 39
Μέγιστο πλευρικό φορτίο: 4,8 G (στροφή 13)
Μέγιστη ταχύτητα: 316 χλμ./ώρα
Θέση pole position: Αριστερά
Απόσταση pole position – 1ης ζώνης φρεναρίσματος: 371 μ.
Μέση απώλεια χρόνου σε pit stop: 26,4 δλ.
Μήκος pit lane με περιοριστή ταχύτητας: 502 μ.
Κατανάλωση καυσίμου: Μέση
Καταπόνηση φρένων: Μέση