Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 1.2 Turbo 100 PS
Το ολοκαίνουριο Citroen C3 ποντάρει στην εξαιρετικά χαμηλή του τιμή για να δελεάσει, αλλά αξίζουν όσα κρύβονται κάτω από το πολύ όμορφο περιτύλιγμα;

Με τα νέα δεδομένα της αγοράς, όπως αυτά διαμορφώθηκαν στην μετα-covid εποχή, τα 16.900 € που ζητάει η Citroen για τη βασική έκδοση του ολοκαίνουριου C3 είναι μια πολύ χαμηλή τιμή που δυσκολεύονται ακόμη και αυτοκίνητα πόλης να προσφέρουν. Είναι όμως το νέο γαλλικό μοντέλο πραγματική ευκαιρία, ή πίσω από το ομολογουμένως όμορφο παρουσιαστικό του κρύβονται πολλές παραχωρήσεις; Μια δοκιμή θα μας δώσει τις απαντήσεις.
Είναι εμφανές με την πρώτη ματιά πως το νέο C3 μετακόμισε από τα σουπερμίνι στη γειτονιά των crossover. Κάτι που μαρτυρούν αφενός το μεγαλύτερο κατά 10 εκ. ύψος (1.577 χιλ. έναντι 1.474 του προηγούμενου) και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (197 χιλ.), όσο και από την σχεδίαση που υιοθετεί στοιχεία SUV. Ανάμεσά τους οι πλαστικές ενθέσεις στα τόξα των φτερών, το ψηλό καπό και οι ασημί ποδιές στους προφυλακτήρες.
Η αισθητική είναι πολύ όμορφη, νεανική και με στοιχεία που χαρίζουν στυλ, όπως τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι μαύρες μπάρες με τις διαγώνιες γραμμές που τα ενώνουν και τα διακοσμητικά σιρίτια στις γωνίες του εμπρός προφυλακτήρα και στις πίσω κολώνες, τα οποία διαθέσιμα σε διάφορους χρωματισμούς.
Η βασική έκδοση YOU και η επόμενη PLUS φορούν τάσια στους τροχούς και μόνο η κορυφαία MAX που δοκιμάζουμε εδώ διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17’’.
Μοντέρνο κι ευρύχωρο εσωτερικό
Αντίστοιχα ευχάριστη είναι η εικόνα που αντικρίζεις μόλις ανοίξεις την πόρτα του νέου C3. Το ταμπλό αποτελείται ουσιαστικά από δύο οριζόντιες ζώνες στο επάνω μέρος. Πρωταγωνιστής είναι αναμφίβολα το μικρό τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος και τη μεγάλη καμπύλη στο επάνω.