
Δοκιμάζουμε το MG ZS MAX 1.5 Hybrid+
Η MG εισέρχεται στα C-SUV με το νέο ZS MAX των 197 ίππων που είναι μεγαλύτερο του γνωστού μας ZS και υιοθετεί την πολύ ενδιαφέρουσα υβριδική τεχνολογία του MG3 Hybrid+
Η MG συνεχίζει την ισχυροποίηση της θέσης της στην ελληνική αγορά με ένα ακόμη πολύ ενδιαφέρον μοντέλο. Το ZS MAX Hybrid+ είναι ολοκαίνουριο και τοποθετείται σε μία από τις σημαντικότερες κατηγορίες της αγοράς, την C-SUV.
Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι και το έξυπνο, full υβριδικό σύστημα της MG Motor που πρωτογνωρίσαμε στο MG3 Hybrid+, το οποίο θυμίζουμε πως αναδείχτηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα, χάρη και στις υβριδικές του αρετές.
Ένα ακόμη σημαντικό ατού του νέου ZS MAX Hybrid+ είναι η ελκυστική τιμή του, που ξεκινά από 24.050 € και ανταγωνίζεται μοντέλα της μικρότερης κατηγορίας. Αρκούν όμως αυτά για να του δώσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ελληνική αγορά;
Μοντέρνο και πλούσια εξοπλισμένο
Με μήκος 4,43 μέτρα και μεταξόνιο 2,61 μ., το ZS MAX είναι κατά 12 ολόκληρα εκατοστά μακρύτερο από το γνωστό μας ZS (το οποίο συνεχίζει να εκπροσωπεί την Κινεζική μάρκα στα B-SUV) και κατατάσσεται στα C-SUV, κάτω από το MG HS (D-SUV).