BΜW: Οι βελτιώσεις της 6ης γενιάς eDrive στις επερχόμενες Neue Klasse

Έχουμε ήδη δει την επαναστατική νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW για τα επερχόμενα μοντέλα Neue Klasse, χάρη στα concept Vision Neue Klasse X και τη sedan Neue Klasse. Έχουμε δει και το εσωτερικό, χάρη σε μια προεπισκόπηση του νέου πανοραμικού συστήματος iDrive, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να εμβαθύνουμε σε αυτό που θα τροφοδοτεί τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα επόμενης γενιάς της BMW, με την 6η γενιά του eDrive της BMW.
Η τεχνολογία eDrive Gen6, που θα τροφοδοτήσει το πρώτο μοντέλο Neue Klasse αργότερα φέτος (ο αντικαταστάτης της iX3), παρουσιάστηκε στο εργοστάσιο Landshut της εταιρείας κοντά στο Μόναχο, όπου θα κατασκευάζονται οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες Neue Klasse. Η BMW ισχυρίζεται ότι θα παρέχουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% αύξηση της αυτονομίας σε σχέση με τα μοντέλα eDrive 5ης γενιάς, όπως η iX3 (η οποία φτάνει σήμερα τα 460 χλμ. αυτονομίας κατά WLTP). Η γερμανική εταιρεία αναφέρει επίσης ότι μπορούμε να περιμένουμε ακόμη μεγαλύτερα κέρδη από ορισμένα μοντέλα, όπως το κομψότερο sedan Neue Klasse.
Δεν είναι μόνο η αυτονομία, η αποδοτικότητα και η φόρτιση όπου η BMW αναμένει να σημειώσει πρόοδο. Οι ηλεκτροκινητήρες Gen6 έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα M της BMW, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ μονού, διπλού, τριπλού ή τετραπλού κινητήρα. Η μπαταρία και η ηλεκτρική διάταξη Neue Klasse είναι επίσης σχεδιασμένη για να στηρίξει την πλήρη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW, σε αντίθεση με τη Mercedes που έχει τμηματοποιήσει την προσέγγισή της σε πλατφόρμες MMA για μικρότερα μοντέλα και MB.EV για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητά της. Πέρα από την BMW, η τεχνολογία Gen6 έχει επίσης ανοίξει για την ευρύτερη οικογένεια του Ομίλου BMW, συμπεριλαμβανομένων των MINI και Rolls-Royce.
Η τεχνολογία eDrive Gen6, που θα τροφοδοτήσει το πρώτο μοντέλο Neue Klasse αργότερα φέτος (ο αντικαταστάτης της iX3), παρουσιάστηκε στο εργοστάσιο Landshut της εταιρείας κοντά στο Μόναχο, όπου θα κατασκευάζονται οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες Neue Klasse. Η BMW ισχυρίζεται ότι θα παρέχουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% αύξηση της αυτονομίας σε σχέση με τα μοντέλα eDrive 5ης γενιάς, όπως η iX3 (η οποία φτάνει σήμερα τα 460 χλμ. αυτονομίας κατά WLTP). Η γερμανική εταιρεία αναφέρει επίσης ότι μπορούμε να περιμένουμε ακόμη μεγαλύτερα κέρδη από ορισμένα μοντέλα, όπως το κομψότερο sedan Neue Klasse.
Δεν είναι μόνο η αυτονομία, η αποδοτικότητα και η φόρτιση όπου η BMW αναμένει να σημειώσει πρόοδο. Οι ηλεκτροκινητήρες Gen6 έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα M της BMW, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ μονού, διπλού, τριπλού ή τετραπλού κινητήρα. Η μπαταρία και η ηλεκτρική διάταξη Neue Klasse είναι επίσης σχεδιασμένη για να στηρίξει την πλήρη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW, σε αντίθεση με τη Mercedes που έχει τμηματοποιήσει την προσέγγισή της σε πλατφόρμες MMA για μικρότερα μοντέλα και MB.EV για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητά της. Πέρα από την BMW, η τεχνολογία Gen6 έχει επίσης ανοίξει για την ευρύτερη οικογένεια του Ομίλου BMW, συμπεριλαμβανομένων των MINI και Rolls-Royce.