Δοκιμάζουμε το CUPRA Leon 1.5 eTSI με τους 150 ίππους

H CUPRA ανοίγει τα φτερά της ολοένα και περισσότερο, καθώς αναδεικνύεται σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Στην πορεία αυτή όμως, δεν ξεχνά τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της.
Πρόσφατα, το μικρομεσαίο hatchback της ισπανικής εταιρείας, το Leon, δέχθηκε σημαντική ανανέωση που το αναβάθμισε τεχνολογικά. Επίσης, στον αισθητικό τομέα, το διαφοροποίησε ακόμα περισσότερο από το αυτοκίνητο-δότη της Seat, με πιο επιθετική εμφάνιση, η οποία ευθυγραμμίζεται με τη σχεδιαστική γλώσσα της CUPRA.
Όπως πάντα, τα μοντέλα της CUPRA εστιάζουν στην οδηγική απόλαυση. Tο όνομα της εταιρείας άλλωστε προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Cup Racing, που σηματοδοτεί την ενεργή παρουσία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το Leon δεν αποτελεί εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα, προβάλλοντας το μεσογειακό του ταμπεραμέντο. Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τους πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους -για τα δεδομένα της κατηγορίας- κάνοντας χρήση του μεγαλύτερου μεταξονίου της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί. Βασίζεται στα ίδια “υποστυλώματα” με το… αειθαλές Volkswagen Golf, οπότε «πατάει» σε… γερή βάση.
Οι πιο σημαντικές αναβαθμίσεις του πρόσφατου facelift που δέχθηκε το CUPRA Leon εντοπίζονται στο εσωτερικό, όπου έχει βελτιωθεί η αίσθηση όσον αφορά το επίπεδο ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιούνται. Παράλληλα, μία μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής και πιο γρήγορο στην απόκριση σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εκσυγχρονίζουν το τεχνολογικό υπόβαθρο.
Πρόσφατα, το μικρομεσαίο hatchback της ισπανικής εταιρείας, το Leon, δέχθηκε σημαντική ανανέωση που το αναβάθμισε τεχνολογικά. Επίσης, στον αισθητικό τομέα, το διαφοροποίησε ακόμα περισσότερο από το αυτοκίνητο-δότη της Seat, με πιο επιθετική εμφάνιση, η οποία ευθυγραμμίζεται με τη σχεδιαστική γλώσσα της CUPRA.
Όπως πάντα, τα μοντέλα της CUPRA εστιάζουν στην οδηγική απόλαυση. Tο όνομα της εταιρείας άλλωστε προέρχεται από το συνδυασμό των λέξεων Cup Racing, που σηματοδοτεί την ενεργή παρουσία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το Leon δεν αποτελεί εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα, προβάλλοντας το μεσογειακό του ταμπεραμέντο. Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τους πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους -για τα δεδομένα της κατηγορίας- κάνοντας χρήση του μεγαλύτερου μεταξονίου της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί. Βασίζεται στα ίδια “υποστυλώματα” με το… αειθαλές Volkswagen Golf, οπότε «πατάει» σε… γερή βάση.
Οι πιο σημαντικές αναβαθμίσεις του πρόσφατου facelift που δέχθηκε το CUPRA Leon εντοπίζονται στο εσωτερικό, όπου έχει βελτιωθεί η αίσθηση όσον αφορά το επίπεδο ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιούνται. Παράλληλα, μία μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής και πιο γρήγορο στην απόκριση σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εκσυγχρονίζουν το τεχνολογικό υπόβαθρο.