F1: Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η McLaren
Αν και η McLaren δεν μπορούσε να κάνει πολλά μέσω της στρατηγικής για να κατακτήσει τη νίκη στο GP Ιαπωνίας, η προσέγγιση που είχε στον αγώνα αποκάλυψε ένα από τα αδύναμα σημεία στην προσέγγισή της

Πολλοί πιστεύουν ότι η στρατηγική της McLaren στο Grand Prix Ιαπωνίας δεν ήταν αρκετά επιθετική, δεδομένου ότι ο Lando Norris εισήλθε στα pits στον ίδιο γύρο με τον επικεφαλής Max Verstappen. Εκφράζεται έντονα η άποψη ότι η βρετανική ομάδα θα έπρεπε τουλάχιστον να έχει επιχειρήσει το undercut επί του Ολλανδού, καθώς βρισκόταν σε απόσταση «βολής», γύρω στο 1,5 δλ.
Ωστόσο, αν η McLaren είχε φέρει στα pits ένα γύρο νωρίτερα τον Lando Norris, διέτρεχε τον κίνδυνο ο Βρετανός να βρεθεί πίσω από τη Haas του Oliver Bearman. O Oscar Piastri, που εισήλθε στον 21ο γύρο στα pits και βρισκόταν εκείνη τη στιγμή περίπου 2,5 δλ. πίσω από τον Norris, επέστρεψε στην πίστα 2,5 δλ. πίσω από τον Bearman. Αν ο Norris επιχειρούσε το undercut και επέστρεφε στην πίστα πίσω από τη Haas, το pit wall της McLaren θα δεχόταν δριμύτατη κριτική.
Άλλωστε, το undercut δεν ήταν απαραίτητα τόσο ισχυρό στη Suzuka, διότι δεν υπήρχε σημαντική καταπόνηση ελαστικών. Συνεπώς, η διαφορά απόδοσης παλαιών και καινούργιων ελαστικών δεν ήταν αρκετά μεγάλη, όπως αποδείχθηκε από το γεγονός ότι ο George Russell επιχείρησε undercut επί του Charles Leclerc, ο οποίος εισήλθε στα pits δύο γύρους αργότερα και κατάφερε να παραμείνει μπροστά. Σε αυτό συνέβαλε βέβαια και το γεγονός ότι ο Russell είχε βρεθεί ανάμεσα σε πιο αργούς συνδυασμούς στην πίστα.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr
Ωστόσο, αν η McLaren είχε φέρει στα pits ένα γύρο νωρίτερα τον Lando Norris, διέτρεχε τον κίνδυνο ο Βρετανός να βρεθεί πίσω από τη Haas του Oliver Bearman. O Oscar Piastri, που εισήλθε στον 21ο γύρο στα pits και βρισκόταν εκείνη τη στιγμή περίπου 2,5 δλ. πίσω από τον Norris, επέστρεψε στην πίστα 2,5 δλ. πίσω από τον Bearman. Αν ο Norris επιχειρούσε το undercut και επέστρεφε στην πίστα πίσω από τη Haas, το pit wall της McLaren θα δεχόταν δριμύτατη κριτική.
Άλλωστε, το undercut δεν ήταν απαραίτητα τόσο ισχυρό στη Suzuka, διότι δεν υπήρχε σημαντική καταπόνηση ελαστικών. Συνεπώς, η διαφορά απόδοσης παλαιών και καινούργιων ελαστικών δεν ήταν αρκετά μεγάλη, όπως αποδείχθηκε από το γεγονός ότι ο George Russell επιχείρησε undercut επί του Charles Leclerc, ο οποίος εισήλθε στα pits δύο γύρους αργότερα και κατάφερε να παραμείνει μπροστά. Σε αυτό συνέβαλε βέβαια και το γεγονός ότι ο Russell είχε βρεθεί ανάμεσα σε πιο αργούς συνδυασμούς στην πίστα.
Διαβάστε περισσότερα στο motorone.gr