Στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας, ο Charles Leclerc σημείωσε το πρώτο βάθρο της Ferrari στη φετινή σεζόν της Formula 1, ακολουθώντας επιτυχώς μία έξυπνη στρατηγική. Αυτή έδειξε τις δυνατότητες του ιταλικού μονοθεσίου στη Jeddah όσον αφορά το ρυθμό αγώνα. Όταν βρέθηκε σε καθαρή πίστα, ο Leclerc είχε τη δυνατότητα να επαναφέρει τα εμπρός ελαστικά του και να επεκτείνει το πρώτο του stint έως τον 29ο γύρο.

Στη συνέχεια, ο Leclerc είχε αρκετά καλό ρυθμό με τη μέση γόμα για να διατηρήσει σε απόσταση ασφαλείας τον Lando Norris, που είχε εκκινήσει με τη σκληρή. Η στρατηγική του Βρετανού θα λειτουργούσε καλύτερα αν είχε παραμείνει στην πίστα 4-5 γύρους παραπάνω για να έχει μεγαλύτερο πλεονέκτημα απόδοσης με πιο φρέσκα ελαστικά επί του Leclerc στους τελευταίους γύρους, τα οποία θα μπορούσε να πιέσει περισσότερο.

Ωστόσο, ο Oscar Piastri είχε αρχίσει να πλησιάζει στην πίστα τον team-mate του και να νιώθει την αρνητική επιρροή του διαταραγμένου αέρα της άλλης McLaren. Για να απομακρύνει το «εμπόδιο» από το διάβα του Αυστραλού και να μην διακινδυνεύσει τη νίκη, η McLaren κάλεσε άμεσα τον Norris στα pits στον 34ο γύρο και ο Βρετανός δεν κατάφερε να πλησιάσει πιο κοντά από τα 1,2 δλ. τον Leclerc έως την καρό σημαία.

Παρά το βάθρο, το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ferrari παραμένει η απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η SF-25 δεν παράγει αρκετό αεροδυναμικό φορτίο και υπολείπεται σε πρόσφυση σε σύγκριση με τα μονοθέσια των υπόλοιπων κορυφαίων ομάδων. Η καλή απόδοση στη Jeddah όφειλε πολλά και στη στρατηγική που επέτρεψε στον Leclerc να βρεθεί σε καθαρό αέρα.

*Διαβάστε τη συνέχεια στο motorone.gr