Οι άνθρωποι της Ford προτίμησαν να πατήσουν στο καλούπι της τωρινής γενιάς και να την εκσυγχρονίσουν στα σημεία. Άλλωστε, το γοητευτικό αμάξωμα του Fiesta δεν άφησε και πολλά περιθώρια στο σχεδιαστικό τμήμα που διατήρησε το βασικό σχήμα της εμπρός μεγάλης μάσκας και έκανε πιο δυναμικό το πίσω. Μάλιστα, επέλεξε να λανσάρει τέσσερα διαφορετικά και αποκλειστικά πεντάθυρα αμαξώματα: το υπερυψωμένο Active, το σπορ ST-Line, το πολυτελές Vignale και το στιλάτο Titanium.

Μιλώντας με αριθμούς το νέο Fiesta φτάνει σε μήκος τα 4,040 μέτρα και είναι 2,8 εκατοστά μακρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο. Ελαφρώς μεγαλύτερο είναι και το πλάτος (+1,2 εκ., σύνολο 1,734 μέτρα), ενώ το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει ελάχιστα (+0,4 εκ., σύνολο 2,493 μέτρα). Το σασί έχει βελτιωθεί σε δυσκαμψία κατά 15%, ενώ η πρόσφυση στις στροφές είναι επίσης μεγαλύτερη κατά 10% χάρη στο torque vectoring που στις στροφές φρενάρει τον εσωτερικό τροχό, σύμφωνα πάντα με την Ford.

Και αν το αμάξωμα φαίνεται γνώριμο δεν μπορεί κανείς να πει το ίδιο και για το εσωτερικό… που είναι αγνώριστο. Η αλήθεια είναι πως η κεντρική κονσόλα με τους πολλούς διακόπτες είχε πλέον κουράσει και έχει αντικατασταθεί από μια πολυλειτουργική οθόνης αφής (ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού 4,2, 6,5 ή 8 ιντσών) που «τρέχει» στο Ford Sync 3 με πλήρη υποστήριξη και διασύνδεση smartphone. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων με backlight φωτισμό και μία οθόνη σε ρόλο trip computer, ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις υπάρχει ηχοσύνολο της B&O με 10 ηχεία, subwoofer και συνολική ισχύ 675 Watt.

πηγή: caroto.gr