Το νέο Eclipse θα παρουσιαστεί σε μερικές μέρες στο σαλόνι της Γενεύης φέρνοντας μία μεγάλη είδηση μαζί του, η οποία αφορά σε έναν νέο turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα στα 1.500 κ.εκ. Είναι άμεσου ψεκασμού και θα συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT με 8 διαβαθμίσεις (σχέσεις), ενώ από πλευράς ντίζελ έχει ανακοινωθεί μόνο ο 2,2 με συμβατικό αυτόματο κιβώτιο επίσης 8 σχέσεων (είναι άγνωστο αν θα δούμε ντίζελ στα 1.600 της PSA ή τον ιαπωνικό στα 1.800 κ.εκ.). To σύστημα τετρακίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και κατανέμει την ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς. Επιπρόσθετα, το Active Yaw Control (AYC) προσομοιώνει ένα μπλοκέ στον πίσω άξονα και ρυθμίζει την κατανομή ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς.

Με την πρώτη ματιά αυτό που ξεχωρίζει στο Eclipse Cross είναι η εμφατική μάσκα με την μεγάλη εισαγωγή και τον εμφατικό προφυλακτήρα. Την εικόνα συμπληρώνουν χαμηλότερα οι μεγάλοι προβολείς, ενώ από το πλάι διακρίνεται το χαμήλωμα της οροφής δημιουργώντας μία ψιλό-κουπέ διάθεση. Σχετικά με το μήκος αυτό είναι στα 4,405 μέτρα, είναι δηλ. περίπου 8 εκατοστά κοντύτερο από ένα VW Tiguan.

Ένα αξιοσημείωτο σημείο είναι πως τα πίσω φωτιστικά σώματα θυμίζουν κάτι από το Toyota C-HR επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά πως οι Ιάπωνες κατασκευαστές συνηθίζουν να έχουν πολλές φορές μία μαζική σχεδιαστικά τάση. Πάντως, δεν υπάρχει καμία περίπτωση αντιγραφής και μία απορία που δημιουργείται είναι πόσο καλή θα είναι η ορατότητα προς τα πίσω (βλέποντας το «διώροφο» πίσω παρμπρίζ).

Περισσότερα προσεχώς με την πλήρη αποκάλυψη του Eclipse που στο εσωτερικό θα εφοδιάζεται με νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων και με πλήρη διασύνδεση. Αξιοσημείωτο είναι πως στην Ελλάδα το Eclipse Cross θα φτάσει αρχές 2018. Για το 2019 η Mitsubishi θα λανσάρει και ένα μικρότερο από το ASX νέο SUV που θα τοποθετείται πιο κοντά π.χ. στο Nissan Juke.

caroto.gr