Ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο coupe SUV ετοιμάζει η VW για την Σαγκάη
Η γερμανική φίρμα δίνει το στίγμα ενός αμιγώς ηλεκτρικού πρωτοτύπου το οποίο θα παρουσιαστεί στη Σαγκάη με τα ηλεκτρικά διακριτικά I.D. στην ονομασία του και την μορφή ενός coupe SUV.
Μετά το I.D. Concept το οποίο ανέλαβε από την περσινή διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας να «προλογίσει» το ηλεκτρικό μέλλον της VW με την μορφή ενός πρωτότυπου αμιγώς ηλεκτροκίνητου hatchback και το αντίστοιχης τεχνολογικής λογικής I.D Buzz που παρουσιάστηκε στο Detroit τον Ιανουάριο, σκιαγραφώντας μια μελλοντική εκδοχή του «νέου» Microbus, οι Γερμανοί επανέρχονται στο ηλεκτρικό θέμα με ένα νέο πρωτότυπο της σειράς I.D. το οποίο θα παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση της Σαγκάης.
Αυτή την φορά, σύμφωνα με στις συστάσεις, το νέο πρωτότυπο θα ανήκει στην σχετικά νεοσύστατη κατηγορία των coupe SUV συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός τυπικού οχήματος ελεύθερου χρόνου με το δυναμισμό μιας coupe λογικής οροφή και μια σειρά σχεδιαστικών στοιχείων που να την πλαισιώνουν ενισχύοντας το σκεπτικό μιας πιο σπορ υπόστασης.
Όπως και να έχει με την σχεδιαστική γραμμή και την κατηγορία του νέου concept της VW, αντιστοίχως με τα προηγούμενα της σειράς I.D. το νέο πρωτότυπο αναλαμβάνει να υπενθυμίσει την ηλεκτροκίνητη πολιτική των Γερμανών και το λανσάρισμα ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου έως το τέλος της δεκαετίας.
Όπως έχει γίνει γνωστό το νέο αυτό μοντέλο θα βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική σχεδιασμένη εξαρχής για αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα που θα εξασφαλίζει πλείστα πλεονεκτήματα σε επίπεδο ευρυχωρίας και διάταξης και η οποία, εκτός από το μηδενικών εκπομπών ρύπων μοντέλο της VW, στη συνέχεια θα φιλοξενήσει και αντίστοιχες προτάσεις των Skoda, Seat αλλά και Audi.
Σε ό,τι αφορά το πρωτότυπο coupe SUV που θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην προσεχή κινεζική έκθεση στις 19 Απριλίου, θα συνδυάζει την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς αλλά και θα διαθέτει σύστημα αυτόνομης οδήγησης, ενώ όπως επαναλαμβάνει για ακόμα μια φορά η VW και στην περίπτωση του συγκεκριμένου concept, η αυτονομία θα είναι αντίστοιχη ενός συμβατικού αυτοκινήτου, αγγίζοντας τα 500 χλμ. –μέγεθος το οποίο έχει «υποσχεθεί» και για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της παραγωγής.