Άδεια για δοκιμές αυτόνομων αυτοκινήτων αποσπά η Samsung στη Ν. Κορέα
Η κορεατική φίρμα εξελίσσει λογισμικό λειτουργίας συστημάτων αυτόνομης οδήγησης το οποίο θα λαμβάνει υπόψη μια σειρά από παραμέτρους που δεν είχαν μέχρι στιγμής συμπεριληφθεί στον "χάρτη" των επεξεργαστών.
Η νοτιοκορεατική κυβέρνηση ενέκρινε το αίτημα της Samsung για την πραγματοποίηση δοκιμών αυτοκινήτων με συστήματα αυτόνομης οδήγησης στο δημόσιο οδικό δίκτυο της χώρας, ανοίγοντας το δρόμο για την ταχύτερη εξέλιξη των συγκεκριμένων τεχνολογιών.
Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο ζήτημα, η Samsung χρησιμοποιεί ένα στόλο από μοντέλα της Hyundai ως οχήματα δοκιμών των επεξεργαστών και του λογισμικού που απαρτίζουν το σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης που εξελίσσει.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωταρχικός στόχος της Samsung δεν είναι να δοκιμάσει τον εξοπλισμό που απαιτείται για τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης (κάμερες, ραντάρ, αισθητήρες κτλ) και ο οποίος αναμένεται να προέλθει από άλλους κατασκευαστές αλλά η τελειοποίηση του αλγόριθμου και του λογισμικού αυτόνομης οδήγησης ούτως ώστε να λαμβάνει υπόψη ποικίλες παραμέτρους συμπεριλαμβανομένων των καιρικών συνθηκών.
Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος της Samsung δεν είναι να δημιουργήσει σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης το οποίο θα προορίζεται για ένα συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά μια αντίστοιχη έξυπνη τεχνολογία υπό την μορφή λογισμικού η οποία θα διατεθεί στους ενδιαφερόμενους κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Ανεξαρτήτως της άδειας που απέσπασε η Samsung για δοκιμές αυτόνομων οχημάτων σε δημόσιο οδικό δίκτυο, αξίζει να σημειωθεί ότι η Νότιος Κορέα έχει αναλάβει από πέρυσι μια σειρά νομοθετικών και μη πρωτοβουλιών που ανοίγουν το δρόμο για τις δοκιμές οχημάτων με συστήματα αυτόνομης οδήγησης και κατ΄επέκταση, συμβάλλουν στην ταχύτερη υιοθέτησή της τεχνολογίας.
Ενδεικτικό ως προς αυτήν την κατεύθυνση είναι ότι από τον Φεβρουάριο του 2016 σχεδόν 20 εταιρείες έχουν αποσπάσει άδεια για δοκιμές αυτόνομων οχημάτων στην Ν. Κορέα, ενώ ήδη δρομολογούνται νομοθετικές ρυθμίσεις που θα επιτρέπουν την κατασκευή αυτοκινήτων όπου δεν υπάρχει τιμόνι ή πεντάλ.
Σε ό,τι αφορά την Samsung, αξίζει να σημειωθεί ότι προσφάτως απέκτησε την Harman International Industries με μια συμφωνία ύψους 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε μια επιχειρηματική κίνηση που της εξασφαλίζει πρόσβαση σε τεχνολογίες infotainment και τεχνογνωσία από φίρμες όπως οι JBL, Revel, Lexicon, ΑΚG, Mark Levinson και φυσικά η Harman Kardon.
Ήδη μάλιστα τα πρώτα δείγματα της κολοσσιαίας εξαγοράς η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη της Samsung εκτός κορεατικού εδάφους, έχουν δοθεί με ένα καινοτόμο σύστημα head-up display το οποίο συνδέεται με το smartphone του οδηγού.
Επιπλέον των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης και των έξυπνων τεχνολογιών ψυχαγωγίας και ενημέρωσης η Samsung παρουσίασε προσφάτως το νέο της project για την ηλεκτροκίνηση, αποκαλύπτοντας την νέα της υπό εξέλιξη μπαταρία ιόντων λιθίου η οποία θα διατεθεί από το τέλος της δεκαετίας στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 600 χλμ.