Τέλος εποχής για την υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen
Οι τίτλοι τέλους γράφτηκαν στις αρχές Ιουνίου οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή του C5, του τελευταίου μοντέλου που φιλοξενούσε στα «σπλάχνα» του την ανάρτηση που έγινε συνώνυμο της άνεσης των μοντέλων της γαλλικής φίρμας, αποτελώντας διαχρονικά σημείο αναφοράς.
Την Πέμπτη 1η Ιουνίου βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου του ομίλου PSA στο Rennes-La Janais, το τελευταίο C5 της μέχρι σήμερα γνωστής γενιάς του μοντέλου η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2007.
Μαζί του γράφτηκαν οι τίτλοι τέλους και για την διάσημη υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen τουλάχιστον όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα, μιας και η γαλλική μπερλίνα ήταν το τελευταίο μοντέλο της φίρμας που διέθετε την συγκεκριμένης τεχνολογίας ανάρτηση, η οποία όπως έχουν ήδη ανακοινώσει οι Γάλλοι, θα αντικατασταθεί στο σύντομο μέλλον με κάτι εξίσου καινοτόμο.
Για την ακρίβεια, η Citroen είχε ανακοινώσει από το 2015 την πρόθεσή της να αντικαταστήσει την συγκεκριμένη τεχνολογία καθώς αν και η συγκεκριμένη ανάρτηση έγινε στο παρελθόν συνώνυμο της άνεσης στα μοντέλα της, πλέον η ζήτηση για αυτήν την σοφιστικέ επιλογή δεν ήταν η απαιτούμενη ώστε να υποστηριχθεί το υψηλό κόστος παραγωγής της.
Σε ό,τι αφορά το C5 το οποίο αποτελεί από τα παλαιότερα μοντέλα που κυκλοφορούν στη γηραιά ήπειρο μιας και μετράει δέκα χρόνια παρουσίας κατά τα οποία κατέγραψε 435.000 πωλήσεις, σύμφωνα με πληροφορίες οι Γάλλοι εξελίσσουν ήδη από καιρό το μοντέλο που θα το αντικαταστήσει και το οποίο αναμένεται από την επόμενη χρονιά.
Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο C5 που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής της φίρμας ήταν μια station wagon έκδοση του μοντέλου.
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι η τρέχουσα γενιά του C5 εξακολουθεί να διατίθεται στην Κίνα αν και σε μια λίγο διαφορετική εκδοχή και χωρίς την υδροπνευματική ανάρτηση στις επιλογές του.