Citroen C3 Aircross 2018: Το γαλλικό στυλ της subcompact περιπέτειας
Η γαλλική φίρμα συστήνει την πιο περιπετειώδη, πρακτικότερη όσο και σχεδιαστικά ενδιαφέρουσα πλευρά του C3, μπαίνοντας δυναμικά στην κατηγορία των subcompact crossover.
Μετά την πρεμιέρα του ως πρωτότυπου στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης, το μοντέλο που θα πάρει την θέση του C3 Picasso στην γκάμα της Citroen συστήνεται πλέον και επισήμως, ως έκδοση παραγωγής, υποκαθιστώντας το όνομα του διάσημου ζωγράφου με τα οικεία πλέον, διακριτικά Aircross και τα τετραγωνισμένα MPV σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του προς όφελος μιας πιο περιπετειώδους αισθητικής και στοιχείων που να του εξασφαλίζουν τον τίτλο του crossover.
Πίσω από το νέο και ομολογουμένως ενδιαφέροντα και νεανικό σχεδιαστικό του προσανατολισμό, όπως εύκολα υποθέτει κανείς, «κρύβεται» η ίδια αρχιτεκτονική με το προσφάτως ανανεωμένο C3 από όπου θα προέλθει και η πλειονότητα των μηχανικών συνόλων, με το Aircross να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά συνοδεία τριών συνόλων βενζίνης τεχνολογίας PureTech με ισχύ από 82, 110 και 130 ίππους και δύο diesel μοτέρ BlueHDi απόδοσης 100 και 120 ίππων.
Με δεδομένη τη συγγένεια με το C3, αλλά και τον κατ΄ουσία αστικό του προσανατολισμό τo νέο μέλος της ολοένα και πολυπληθέστερης κατηγορίας των subcompact crossover δεν θα προσφέρει τετρακίνηση, επιχειρώντας να στοιχειοθετήσει τον πιο περιπετειώδη προσανατολισμό του με την συνδρομή του γνωστού, από άλλες προτάσεις του ομίλου PSA/Peugeot-Citroen, συστήματος ελέγχου πρόσφυσης Grip Control το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πέντε προγραμμάτων αναλόγως τις συνθήκες ολισθηρότητας και την επιφάνεια όπου κινείται.
Στην ίδια κατεύθυνση, το C3 Aircross, εξοπλίζεται επίσης και με σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, αν και είναι δεδομένο ότι οι ήπιες περιπετειώδεις περγαμηνές του, ελάχιστα θα αξιοποιηθούν από το κοινό όπου στοχεύει και το οποίο, αποδεδειγμένα, αναζητά περισσότερο την περιπέτεια σε επίπεδο σχεδιασμού παρά επί της ουσίας.
Την σίγουρα έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα του C3 Aircross συμπληρώνει και μια αξιοσημείωτη για την κατηγορία πρακτικότητα καθώς εφαλτήριο για την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αποτελούν τα 410 λίτρα ενώ με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων το μέγεθος αυτό διαμορφώνεται σε 1.289 λίτρα. Προς την ίδια χωροταξική διευκόλυνση τα πίσω καθίσματα είναι επίσης διαιρούμενα κατά 60/40 ενώ το πατωμα του πορτ μπαγκάζ προσφέρει τη δυνατότητα διαμόρφωσης του ύψους του.
Εξίσου προσεγμένος υπόσχεται να είναι και ο τεχνολογικός του εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα επιτήρησης των τυφλών σημείων σε συνδυασμό με την αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων σε ενδεχόμενο κίνδυνο καθώς και σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού.
Tο τεχνολογικό του προφίλ συμπληρώνει ένα infotainment με οθόνη επτά ιντσών και λογισμικά Android Auto και Apple CarPlay, ασύρματο σύστημα φόρτισης κινητών τηλεφώνων ενώ θα διατίθεται προαιρετικά και head-up display.