Οδηγούμε στις Άλπεις τη νέα Mercedes-Benz E-Class Cabriolet
Η Mercedes-Benz υποδέχεται στην γκάμα της μία ακόμα πρόταση χωρίς σταθερή οροφή, συνδυάζοντας τα γνώριμα χαρακτηριστικά της νέας E-Class με την εμπειρία οδήγησης που μόνο ένα soft-top cabrio μπορεί να προσφέρει.
Φτάνοντας πλέον την «καρδιά» του φετινού καλοκαιριού και με τον υδράργυρο να συντηρεί τα τελευταία εικοσιτετράωρα μια σταθερά ανοδική πορεία, η ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το νεότερο μέλος της οικογένειας της Mercedes-Benz E-Class δεν θα μπορούσε να πάει χαμένη.
Με αφετηρία, λοιπόν, τη Γενεύη «αγγίξαμε» τις ψηλότερες βουνοκορφές των Άλπεων για να καταλήξουμε στη σκιά της διασημότερης, που δεν είναι άλλη από την Mont Blanc. Με ένα κλασικό soft-top cabrio που έρχεται να συνεχίσει μια παράδοση μερικών δεκαετιών και να συνδυάσει τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα αλλά και τις πλούσιες δόσεις υψηλής τεχνολογίας που χαρακτηρίζει τη νέα γενιά της E-Class με όλα εκείνα τα στοιχεία που προκύπτουν από την απουσία σταθερής οροφής.
Σε επίπεδο σχεδίασης η E-Class Cabrio παραπέμπει στo coupe αμάξωμα της περίφημης «Έψιλον» στο οποίο άλλωστε έχει βασιστεί. Φυσικά, η υφασμάτινη οροφή και η χρωματική αντίθεση που δημιουργεί αναδεικνύει από την πρώτη στιγμή την ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου. Συγκρίνοντας, πάντως, τη σημερινή E-Class Cabrio με την αμέσως προηγούμενη εκείνο που προκαλεί τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι η εντυπωσιακή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το μήκος έχει αυξηθεί κατά 12,3 εκατοστά, εκ των οποίων τα 11,3 εκατοστά έχουν προέλθει από το μεγαλύτερο μεταξόνιο. Εξίσου κρίσιμη για τους χώρους που προσφέρει στο εσωτερικό του το νέο soft-top cabrio της Mercedes-Benz είναι και η αύξηση του πλάτους, η οποία φτάνει τα 7,4 εκατοστά.
Δεν αποτελεί έκπληξη, συνεπώς, ότι στον θάλαμο επιβατών μπορούν πλέον να φιλοξενηθούν με ευκολία τέσσερις ενήλικες, έστω και αν οι επιβάτες των πίσω θέσεων οφείλουν να συμβιβαστούν με την κάπως κάθετη πλάτη των καθισμάτων. Αν και ο χώρος αποσκευών δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης για τη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων, τα 385 λίτρα (310 λίτρα σε περίπτωση αναδίπλωσης της οροφής) αναδεικνύουν την ευχρηστία που μπορεί να προσφέρει μια κατά τ’ άλλα «ειδική» πρόταση.
Μιλώντας, για την άνεση στο εσωτερικό οφείλουμε να αναφερθούμε στην εξαιρετική ηχομόνωση που προσφέρει η υφασμάτινη οροφή πολλαπλών στρώσεων, όπως άλλωστε το AIRCAP που φροντίζει για τον περιορισμό των στροβιλισμών του αέρα στο εσωτερικό ή το AIRSCARF που παρέχει θερμό αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού.
Από την E-Class Cabrio δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι πλέον σύγχρονες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, που συνδυαστικά προσφέρουν χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του αυτοκινήτου την γκάμα του πλαισιώνουν εκδόσεις με σύστημα τετρακίνησης. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, την αρχή κάνουν τα τετρακύλινδρα σύνολα βενζίνης και diesel.
Αναλυτικότερα, ο πετρελαιοκινητήρας των 2,0 λίτρων αποδίδει 192 ίππους, ενός ο αντίστοιχος βενζινοκινητήρας προσφέρεται σε εκδόσεις των 184 και των 245 ίππων. Αντιστοίχως, η ισχύ του εξακύλινδρου κινητήρα diesel χωρητικότητας 3,0 λίτρων φτάνει τους 258 ίππους και του αντίστοιχου βενζινοκινητήρα τους 333 ίππους, διαμορφώνοντας την κορυφαία, για την ώρα, έκδοση του αυτοκινήτου.
Κοινός παρονομαστής για όλες τις εκδόσεις αποτελεί το αυτόματο κιβώτιο των εννέα σχέσεων, όπως άλλωστε και ένα εξαιρετικά ικανό πλαίσιο που δείχνει να μην έχει επηρεαστεί από την απουσία σταθερής οροφής, εξασφαλίζοντας την άνεση αλλά και τον δυναμισμό της E-Class Coupe. H νέα E-Class Cabrio αναμένεται στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο σε τιμές που ξεκινούν από τα 74.920 ευρώ.