Εξελίσσει τα αυτοκίνητά της η Renault με τεχνολογίες F1
Τεχνολογικές εφαρμογές που χρησιμοποιούνται στη Formula1 ξεκινά να χρησιμοποιεί η Renault στα μοντέλα παραγωγής της.
Η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο μοντέλο κινητήρων με την ονομασία HR13. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic.
Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.3 λίτρων και θα είναι διαθέσιμος σε μία σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους.
Το νέο μοντέλο θα διαθέτει ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας.
Η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού θα είναι στα 250 bar, ενώ ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.