Το τμήμα επιδόσεων της Aston Martin, η AMR, ασχολήθηκε αυτή τη φορά με τη λιμουζίνα της μάρκας, τη Rapide. Για την οποία εξέλιξε τμήματα του αμαξώματος από ανθρακόνημα -εμπρός αεροτομή, καπό, μαρσπιέ, διαχύτης και πίσω αεροτομή- χαμήλωσε την ανάρτηση κατά 10 mm, ασχολήθηκε με τα ρυθμιζόμενα σε τρία στάδια αμορτισέρ και σχεδίασε ειδικές ζάντες 21 in. Παράλληλα μεγάλωσαν λίγο τη μάσκα, ενώ τα στρογγυλά φώτα ημέρας κατέβηκαν χαμηλά, όπως και στις σπέσιαλ Zagato.