H Dacia εξελίσσεται σε success story της ευρωπαϊκής αγοράς
Όταν αγοράστηκε για μόλις 50 εκατομμύρια δολάρια το 1999 από την Renault κανείς δεν πίστευε την ανάπτυξη που θα είχε η ρουμάνικη εταιρία δύο δεκαετίες αργότερα
Αν και δεν έχει παρουσιάσει κανένα πραγματικά καινούργιο αυτοκίνητο από το 2012, ούτε ενσωματώνει στα αυτοκίνητά της την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά τα ηλεκτρονικά συστήματα, η Dacia καταφέρνει να σημειώνει διαρκώς ρεκόρ πωλήσεων τα τελευταία χρόνια. Και να αποτελεί έναν από τους πυλώνες της μεγάλης κερδοφορίας του Renault Group.