Τα στελέχη της Renault κάνουν λόγο για το πιο νεανικό και πιο σύγχρονο μοντέλο που έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια, αποσκοπώντας στην προσέλκυση νέων σε ηλικία αγοραστών.
Το καινούργιο Clio δημιουργήθηκε βάσει του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου που η γαλλική εταιρεία ονομάζει «Drive the Future (2017-2022») και το οποίο εκπονήθηκε με τρεις κύριους άξονες: τη δημιουργία καινούργιων ηλεκτροκίνητων μοντέλων αλλά αντίστοιχων εκδόσεων των ήδη υπαρχόντων μοντέλων, την αυξημένη δυνατότητα διασυνδεσιμότητας και την «αυτόνομη οδήγηση».