Η Volkswagen αλλάζει το λογότυπό της
Και τα σήματα των κατασκευαστών χρειάζονται το lifting τους, προκειμένου να προσαρμοστούν στα σύγχρονα αισθητικά δεδομένα αλλά και στην ψηφιακή εποχή
Η τελευταία αλλαγή στο λογότυπο της γερμανικής εταιρείας πηγαίνει 7 χρόνια πίσω, το 2012 με την αμέσως προηγούμενη να είχε γίνει με την ευκαιρία του Millennium. Τώρα λοιπόν η VW προχωρά σε μια ακόμα αλλαγή στο σήμα της, η οποία είναι πιο σημαντική και εκτεταμένη από όλες τις προηγούμενες. Και αυτό γιατί το μπλε χρώμα στο φόντο που το χαρακτήριζε μέχρι τώρα και εδώ και 52 ολόκληρα χρόνια -από το 1967- αντικαθίσταται από το μαύρο.
Διαβάστε περισσότερα στο caranddriver.gr