Συνεργασία-σταθμός: Η Fraport Greece φέρνει στο "Μακεδονία" το πρώτο κατάστημα της Pret a Manger στην Ελλάδα
Η Pret a Manger ανοίγει για πρώτη φορά στην Ελλάδα κατάστημα, μετά από την Ισπανία και την Ιταλία - "Προσφέρουμε νέες γαστρονομικές εμπειρίες στους επιβάτες" το σχόλιο του Γενικού Διευθυντή Ανάπτυξης της Fraport Greece
Η Pret A Manger, η Fraport Greece και η SSP, κορυφαία εταιρεία καταστημάτων τροφίμων και ποτών σε σημεία ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος παγκοσμίως, ανακοίνωσαν την «άφιξη» των ξεχωριστών καταστημάτων της Pret με τα φρέσκα παρασκευάσματα και τον βιολογικό καφέ, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Pret θα εγκαινιάσει, πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου 2024, τρία ακόμα καταστήματα, στα αεροδρόμια της Μυκόνου, της Κω και της Ζακύνθου, προσφέροντας στους επιβάτες το πλούσιο μενού της Pret, που περιλαμβάνει φρέσκα σάντουιτς, σαλάτες, επιλογές ζεστού φαγητού, σνακ, αρτοσκευάσματα, όπως και ζεστά και κρύα ροφήματα.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το εμπορικό σήμα της Pret στην Ελλάδα. Η ελληνική κουζίνα είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο για τα εξαιρετικά τοπικά πιάτα της, πολλά από τα οποία έχουν εμπνεύσει τα προϊόντα που προσφέρουμε στην Pret. Σε συνεργασία με την SSP και τη Fraport Greece, ανυπομονούμε να φέρουμε το πρώτο Pret shop στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης “Μακεδονία”, προσφέροντας στους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης την υπέροχη γεύση φρέσκου φαγητού και βιολογικού καφέ, σε κάθε επίσκεψή τους στο αεροδρόμιο», δήλωσε ο κ. Πάνος Χρήστου, Chief Executive Officer της Pret A Manger.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βλέπουμε τις προσπάθειές μας για καινοτομία να αποδίδουν για μία ακόμα φορά, προσφέροντας νέες γαστρονομικές εμπειρίες στους επιβάτες. Όπως κάναμε το 2018, φέρνοντας στην ελληνική αγορά δημοφιλή διεθνή brands, έτσι και σήμερα καλωσορίζουμε στην Ελλάδα την παγκοσμίου φήμης αλυσίδα Pret A Manger, με παρουσία σε 15 χώρες, εμπλουτίζοντας τις επιλογές εστίασης που προσφέρονται στα αεροδρόμιά μας».
Τέλος, ο κ. Mark Angela, Chief Business Development & Strategy Officer, CEO India, EEME στην SSP, σημείωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε το άνοιγμα των πρώτων τεσσάρων καταστημάτων Pret A Manger σε ελληνικά αεροδρόμια. Με τη δυναμική γκάμα των το πικών και διεθνών brands, καθώς και με την εις βάθος κατανόηση των αναγκών των ταξιδιωτών, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που αντανακλά το αληθινό πνεύμα της φιλοξενίας, το οποίο αποτελεί μέρος της ελληνικής κουλτούρας. Η προσθήκη μιας πολυαγαπημένης μάρκας, όπως η Pret A Manger, ενισχύει τη θέση μας σε αυτή τη σημαντική αγορά και απογειώνει την εμπειρία των επιβατών. Η SSP Hellas δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1999, έχοντας παρουσία σε οκτώ αεροδρόμια σε όλη τη χώρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Ρόδος, Χανιά, Μύκονος και Κω)».
Η Pret δραστηριοποιείται πλέον σε 16 αγορές, σε 3 ηπείρους, ενώ αναμένεται να έχει 700 καταστήματα σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος του 2023. Τον περασμένο μήνα, η Pret ανακοίνωσε το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στη Βαρκελώνη, ως μέρος της στρατηγικής για 70 νέα καταστήματα σε Ισπανία και Πορτογαλία την επόμενη δεκαετία.
Νωρίτερα φέτος η Pret ανακοίνωσε ότι τα έσοδα του α’ εξαμήνου του 2023 έφτασαν τα £429,9 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 20,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Η διεθνής επέκταση υπήρξε βασικός μοχλός αυτής της ανάπτυξης, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιστοιχούν πλέον στο 18,9% των εσόδων της Pret.
Δημοσιεύτηκε στα "Παραπολιτικά" στις 23 Δεκεμβρίου
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε το εμπορικό σήμα της Pret στην Ελλάδα. Η ελληνική κουζίνα είναι διάσημη σε όλο τον κόσμο για τα εξαιρετικά τοπικά πιάτα της, πολλά από τα οποία έχουν εμπνεύσει τα προϊόντα που προσφέρουμε στην Pret. Σε συνεργασία με την SSP και τη Fraport Greece, ανυπομονούμε να φέρουμε το πρώτο Pret shop στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης “Μακεδονία”, προσφέροντας στους κατοίκους και τους επισκέπτες της πόλης την υπέροχη γεύση φρέσκου φαγητού και βιολογικού καφέ, σε κάθε επίσκεψή τους στο αεροδρόμιο», δήλωσε ο κ. Πάνος Χρήστου, Chief Executive Officer της Pret A Manger.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βλέπουμε τις προσπάθειές μας για καινοτομία να αποδίδουν για μία ακόμα φορά, προσφέροντας νέες γαστρονομικές εμπειρίες στους επιβάτες. Όπως κάναμε το 2018, φέρνοντας στην ελληνική αγορά δημοφιλή διεθνή brands, έτσι και σήμερα καλωσορίζουμε στην Ελλάδα την παγκοσμίου φήμης αλυσίδα Pret A Manger, με παρουσία σε 15 χώρες, εμπλουτίζοντας τις επιλογές εστίασης που προσφέρονται στα αεροδρόμιά μας».
Τέλος, ο κ. Mark Angela, Chief Business Development & Strategy Officer, CEO India, EEME στην SSP, σημείωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε το άνοιγμα των πρώτων τεσσάρων καταστημάτων Pret A Manger σε ελληνικά αεροδρόμια. Με τη δυναμική γκάμα των το πικών και διεθνών brands, καθώς και με την εις βάθος κατανόηση των αναγκών των ταξιδιωτών, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που αντανακλά το αληθινό πνεύμα της φιλοξενίας, το οποίο αποτελεί μέρος της ελληνικής κουλτούρας. Η προσθήκη μιας πολυαγαπημένης μάρκας, όπως η Pret A Manger, ενισχύει τη θέση μας σε αυτή τη σημαντική αγορά και απογειώνει την εμπειρία των επιβατών. Η SSP Hellas δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1999, έχοντας παρουσία σε οκτώ αεροδρόμια σε όλη τη χώρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Ρόδος, Χανιά, Μύκονος και Κω)».
Σε 16 αγορές και 3 ηπείρους
Η Pret δραστηριοποιείται πλέον σε 16 αγορές, σε 3 ηπείρους, ενώ αναμένεται να έχει 700 καταστήματα σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος του 2023. Τον περασμένο μήνα, η Pret ανακοίνωσε το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στη Βαρκελώνη, ως μέρος της στρατηγικής για 70 νέα καταστήματα σε Ισπανία και Πορτογαλία την επόμενη δεκαετία.
Νωρίτερα φέτος η Pret ανακοίνωσε ότι τα έσοδα του α’ εξαμήνου του 2023 έφτασαν τα £429,9 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 20,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. Η διεθνής επέκταση υπήρξε βασικός μοχλός αυτής της ανάπτυξης, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιστοιχούν πλέον στο 18,9% των εσόδων της Pret.
Δημοσιεύτηκε στα "Παραπολιτικά" στις 23 Δεκεμβρίου