Από καμπάνιες για θέματα Υγείας, ουκ ολίγες. Το πολιτικό ημερολόγιο έχει καταστεί τόσο πλούσιο και ευρύ όσο και το θρησκευτικό ημερολόγιο. Αυτό, όμως, το οποίο κάνει για φέτος η βιοφαρμακευτική εταιρεία GILEAD δεν θυμόμαστε να έχει προηγούμενο. Πρόκειται για κάτι πρωτότυπο, ευφυές και λίαν λειτουργικό.

Η GILEAD καταφέρνει να ενώσει, κάτω από ένα κοινό μήνυμα και μια κοινή προσπάθεια, μέλη των Δ.Σ. της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ), των συλλόγων «Άλμα Ζωής» και «ΑγκαλιάΖΩ». Όλα αυτά τα μάχιμα στελέχη του τομέα της Υγείας δεν στηρίζουν απλώς την καμπάνια της GILEAD, με αφορμή τον Μήνα Πρόληψης & Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, αλλά συμμετέχουν ενεργά σε αυτήν!

Μία διαφορετική καμπάνια

Όπως κάθε χρόνο, οι άνθρωποι της Gilead Sciences προσπαθούν να κάνουν τη διαφορά, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ανατρεπτικές και πρωτοποριακές καμπάνιες, επιδιώκοντας ουσιαστικό αντίκτυπο, με τη δημιουργία ισχυρού αποτυπώματος και τη διάχυση ηχηρού μηνύματος. Φέτος η GILEAD ενώνει κι άλλους εμπλεκόμενους στη μάχη για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού και παρουσιάζει μια εντελώς νέα καμπάνια, η οποία θα συζητηθεί και θα κάνει τη διαφορά, μία καμπάνια με τίτλο «Ενωμένοι στη Μάχη, Μαζί στην Φροντίδα». Περί τίνος πρόκειται;

Ιατροί ογκολόγοι, patient advocacy groups και σύλλογοι ασθενών φωτογραφήθηκαν μαζί με ανθρώπους της GILEAD, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα συνεργασίας, συνέργειας και ένωσης των δυνάμεών τους, κάτω από ένα κοινό σκοπό, τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού.  Πρόκειται για μια πρωτοποριακή εκστρατεία, που φέρνει για πρώτη φορά μαζί σε ρόλο πρωταγωνιστή γιατρούς, ασθενείς και εκπροσώπους φορέων, σε συνεργασία με την ΕΟΠΕ, την ΕΛΛΟΚ, το «Άλμα Ζωής» και το «ΑγκαλιάΖΩ».

Στο πλαίσιο αυτό, τα τελευταία δύο χρόνια η GILEAD θέλησε -και πέτυχε- να περάσει το μήνυμα ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι απλά ζήτημα μόνο των γυναικών που βιώνουν την ασθένεια, αλλά μας αφορά όλες και όλους, με τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες εργαζομένους της εταιρείας να αποτελούν τα πρόσωπα της καμπάνιας.

Το 2022, ανέδειξε – μέσα από τις γυναίκες εργαζόμενες της εταιρείας – τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού με γενναιότητα. Το 2023, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα, επικεντρώθηκε στους άνδρες που στέκονται δίπλα σε αυτές τις γυναίκες, προσφέροντάς την αμέριστη υποστήριξή τους, τη φροντίδα και την αγάπη τους, δηλώνοντας το παρόν σε αυτή τη μάχη που δίνουν οι γυναίκες που νοσούν. Τα δύο προηγούμενα χρόνια, οι εκστρατείες της Gilead Sciences για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού είχαν επικεντρωθεί στην ανάδειξη της δύναμης και της αλληλεγγύης εντός της κοινότητάς της.

Συλλογική προσέγγιση

Η φετινή καμπάνια της εταιρείας υιοθετεί μια πιο συλλογική και ολοκληρωμένη προσέγγιση, εστιάζοντας στις ισχυρές συνεργασίες που δημιουργούνται μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τις survivors μαζί με τους αγαπημένους τους, τους επαγγελματίες υγείας και τους εκπροσώπους συλλόγων ασθενών, που -όλοι, μαζί- υλοποιούν στην πράξη τη δέσμευσή τους να καταπολεμήσουν αυτή την ασθένεια, με φροντίδα, σκληρή δουλειά και αφοσίωση, δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς και μοιραζόμενοι εμπειρίες ζωής, κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού.  

Η φετινή καμπάνια της εταιρείας «ντύνει» τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τον σταθμό του μετρό Συντάγματος, με στόχο να μεταφέρει και να διαδώσει το μήνυμα συνεργασίας για την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, που είναι μια ξεκάθαρα ομαδική προσπάθεια. Η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όλων, γύρω από την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωσή του αποτελούν το κλειδί για την αντιμετώπισή του. Για τον ίδιο σκοπό, η Gilead Sciences στήριξε ενεργά και αυτή τη χρονιά -ως Επίσημος Χορηγός- τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®, που διοργανώθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» και πραγματοποιήθηκε την 29η Σεπτεμβρίου 2024, δίνοντας για ακόμα μία χρονιά το παρών σε έναν αγώνα – θεσμό, μέσα από τον οποίο επιδιώκει να συμβάλλει στη διάδοση των μηνυμάτων και της πολύτιμης ενημέρωσης για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.

Σάββας Χαραλαμπίδης: Στηρίζουμε κάθε γυναίκα με καρκίνο του μαστού

Με αφορμή την φετινή καμπάνια, ο Σάββας Χαραλαμπίδης, Γενικός Διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, Κύπρου & EDM επισημαίνει, με ιδιαίτερη έμφαση, τα εξής: «Η φετινή μας καμπάνια πηγαίνει πάνω και πέρα από τα όρια  μιας εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης. Αποτελεί μια ουσιαστική πράξη αλληλεγγύης και δέσμευσης, που αναδεικνύει την αξία και τη δύναμη της συνεργασίας. Γιατί στη Gilead πιστεύουμε βαθιά ότι μέσα από τις ισχυρές συνέργειες μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή. Στηρίζουμε κάθε γυναίκα που δίνει τη μάχη με τον καρκίνο του μαστού, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Όμως η συλλογική προσπάθεια είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας. Η συνένωση δυνάμεων με φορείς όπως η Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας, η Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου, το «Άλμα Ζωής» και το «ΑγκαλιάΖΩ» μας δίνει τη δύναμη και την ώθηση να προωθήσουμε το μήνυμα της πρόληψης και της ενημέρωσης, δημιουργώντας ένα καλύτερο μέλλον για κάθε ασθενή. Περνά παράλληλα το μήνυμα ότι σε αυτή τη μάχη δεν περισσεύει κανείς. Ότι όλοι μαζί, ο καθένας με το δικό του πολύτιμο ρόλο, συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού δημιουργώντας μια αλυσίδα φροντίδας».