Έχετε boutique ξενοδοχείο, κατάλυμα βραχυπρόθεσμης μίσθωσης τύπου AirBnB ή διαχειρίζεστε μία all-inclusive ξενοδοχειακή ομάδα; Τότε θα γνωρίζετε την απαίτηση και ταυτόχρονα την πρόκληση του κλάδου της φιλοξενίας να εντοπίσει και να διατηρήσει τους ιδανικούς πελάτες του όλο το χρόνο. Για τη σωστή στόχευση πλέον δεν αρκούν οι παραδοσιακές μέθοδοι στο ξενοδοχειακό marketing, καθώς οι ταξιδιώτες επιζητούν συναρπαστικό περιεχόμενο που θα τραβήξει αμέσως την προσοχή τους για να επιλέξουν έναν προορισμό. Κι ενώ τα social media κατακλύζονται από στατικές εικόνες γενικού περιεχομένου, υπάρχουν μέσα που μπορούν να σας κάνουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να σας τοποθετήσουν στην κορυφή των προτιμήσεων. Μιλάμε, φυσικά για τα βίντεο, τις εικονικές περιηγήσεις 360 και τις high-end φωτογραφίσεις concept. Διαβάστε παρακάτω για τη σπουδαιότητα και τις πιθανές χρήσεις των σύγχρονων οπτικοακουστικών εργαλείων στην προώθηση του καταλύματός σας.

Ο ρόλος του οπτικού περιεχομένου στο ξενοδοχειακό marketing

Με τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το YouTube να ευνοούν το οπτικό περιεχόμενο, η επένδυση σε επαγγελματικά βίντεο, εικονικές περιηγήσεις 360 και εντυπωσιακές φωτογραφίες δεν είναι πλέον επιλογή - είναι αναγκαιότητα. Τα βίντεο παρέχουν μια μοναδική ευκαιρία να αφηγηθείτε την ιστορία του ξενοδοχείου σας, να αναδείξετε τα δυνατά του σημεία και να προβάλετε την μαγευτική και συνάμα αυθεντική εμπειρία του επισκέπτη. Είτε προβάλετε τις ανακαινισμένες πολυτελείς σουίτες σας, είτε παρουσιάζετε τα signature πιάτα και cocktail του εστιατορίου σας, είτε αποτυπώνετε τη χαλαρωτική ατμόσφαιρα στο σπα, με τις φωτογραφίες και τα βίντεο θα καταφέρετε να προκαλέσετε συναισθήματα με διαρκές αντίκτυπο. Αυτά τα στοιχεία όχι μόνο προσελκύουν πιθανούς επισκέπτες αλλά παράλληλα δημιουργούν την εταιρική σας ταυτότητα, παρέχοντας αξιοπιστία και συναισθηματική σύνδεση με τους μελλοντικούς επισκέπτες. Κάντε την καλύτερη πρώτη εντύπωση με καθηλωτικό περιεχόμενο που θα ταξιδέψει νοερά τον θεατή στον φιλόξενο χώρο σας!

Ιδέες και συμβουλές για ξενοδοχειακό marketing με οπτικοακουστικό περιεχόμενο

  • Περιηγήσεις σε δωμάτια: Προσφέρετε μια λεπτομερή και αισθητικά ελκυστική ματιά σε διάφορες κατηγορίες δωματίων με μελετημένες επαγγελματικές φωτογραφίσεις στα σημεία που θέλετε να αναδείξετε. Έτσι ωθείτε τους πιθανούς επισκέπτες στο να επιλέξουν το δικό σας κατάλυμα.
  • Εστιατόριο και άλλες παροχές: Προβάλετε το εστιατόριο, την πισίνα, το κέντρο ευεξίας ή άλλες μοναδικές ανέσεις του καταλύματός σας και κάντε τους επισκέπτες να ανυπομονούν για τις διακοπές τους.
  • Μαρτυρίες επισκεπτών (reviews): Τα πραγματικά σχόλια των πιο ευχαριστημένων πελατών σας προσθέτουν ένα ισχυρό στοιχείο αυθεντικότητας, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας.
  • Εικονικές περιηγήσεις 360: Προσφέρετε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας και των social media την πιο αυθεντική εμπειρία διαμονής στο χώρο σας. Οι πελάτες σας μπορούν να «περπατήσουν» στους χώρους σας από την οθόνη της συσκευής τους. Να είστε βέβαιοι πως οι εικονικές περιηγήσεις δίνουν επιπλέον την εντύπωση της premium περιποίησης, καθώς αναδεικνύουν το μεράκι και την προσοχή σας στη λεπτομέρεια.
  • Δεν υπάρχει αποκλειστική περίοδος για την εκτέλεση ενός οπτικοακουστικού έργου. Ακολουθήστε τη γενική αρχή που προτείνει τα εξωτερικά γυρίσματα να γίνονται με αίθριο καιρό και καθαρό ουρανό, εκτός φυσικά κι αν στοχεύετε σε ένα πιο εξεζητημένο και ατμοσφαιρικό αποτέλεσμα για κατάλυμα σε βουνό, θάλασσα ή και αστικό τοπίο!
  • Σωστή προετοιμασία: Οι μήνες εκτός της θερινής σαιζόν είναι οι καταλληλότεροι για την οργάνωση και εκτέλεση ενεργειών προώθησης. Γι’ αυτό δουλέψτε πάνω στην εικόνα του χώρου σας και πραγματοποιήστε φωτογράφιση και γύρισμα κυρίως σε εσωτερικούς χώρους.

Με τις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών, οι πιθανοί επισκέπτες απολαμβάνουν μία αυθεντική προεπισκόπηση:

  • στον χώρο διαμονής, το δωμάτιο, τη σουίτα, το διαμέρισμα: Μπορούν να δουν κάθε γωνία ενός δωματίου, από το κρεβάτι μέχρι τη θέα από το μπαλκόνι. Εστιάστε στα δυνατά σας σημεία και καθοδηγήστε τον θεατή!
  • στους χώρους εκδηλώσεων και συνεδρίων του ξενοδοχείου σας: Η χρήση του βίντεο 360 είναι ιδανική Ιδανικό για την προσέλκυση εταιρειών ή διοργανωτών γάμων που θέλουν να αξιολογήσουν έναν χώρο πριν κάνουν κράτηση.
  • στους χώρους ευεξίας: Παρουσιάστε το σπα, το γυμναστήριο ή την πισίνα σας, βοηθώντας τους επισκέπτες να φανταστούν τον εαυτό τους να αξιοποιούν όλες τις υπηρεσίες σας.

Ξενοδοχειακό marketing: Όχι άλλες φωτογραφίες με πισίνες και γαλάζιο ουρανό!

Παρά τον ανταγωνισμό και τις τεχνολογικά πιο προηγμένες εναλλακτικές που σας προσφέρονται, οι στατικές φωτογραφίες εξακολουθούν να αποτελούν ένα ισχυρό και άκρως απαραίτητο εργαλείο για την προώθηση του τουριστικού καταλύματός σας. Ο φακός της κάμερας μπορεί να συλλάβει οπτικά στοιχεία- χρώματα, υφές και φωτοσκιάσεις- αποτυπώνοντας την πιο όμορφη εκδοχή του χώρου σας. Όταν μάλιστα, την κάμερα χειρίζεται ένας έμπειρος επαγγελματίας φωτογράφος, όλα τα παραπάνω μετουσιώνονται σε μία πραγματική αίσθηση φιλοξενίας, πολυτέλειας και μοναδικού χαρακτήρα. Γι’ αυτό μην διστάζετε να προτείνετε ή να ζητήσετε ένα ολοκληρωμένο και καλά στοιχειοθετημένο concept επαγγελματικής φωτογράφισης. Το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει και η επένδυση θα σας προσφέρει υλικό αξιοποιήσιμο και επεξεργάσιμο για όλα τα διαδικτυακά κανάλια στα οποία είστε συνδεδεμένοι.

Οφέλη των Social Media και του SEO από το οπτικό περιεχόμενο

Πέρα από την άμεση απήχηση (virality) που έχει το οπτικό περιεχόμενο, υπάρχουν σημαντικά μακροπρόθεσμα οφέλη και για τη διαδικτυακή προβολή και κατάταξη του ξενοδοχείου σας στις μηχανές αναζήτησης. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Facebook, έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο που βασίζεται σε βίντεο και εικόνες, πράγμα που σημαίνει ότι τα υψηλής ποιότητας οπτικά στοιχεία είναι πιο πιθανό να προβληθούν στο κοινό-στόχο σας. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το ότι το ελκυστικό περιεχόμενο ενθαρρύνει τις κοινοποιήσεις, τα σχόλια και τα likes, επεκτείνοντας την εμβέλεια του ξενοδοχείου σας χωρίς να χρειαστεί να επενδύσετε σε διαφημισεις.

Η δύναμη της εικόνας για το τουριστικό κατάλυμά σας
Η ενσωμάτωση βίντεο υψηλής ποιότητας, εικονικών περιηγήσεων 360 και επαγγελματικών φωτογραφιών στη στρατηγική marketing του ξενοδοχείου σας είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας, να προσελκύσετε τους ιδανικούς πελάτες και να οικοδομήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους. Αν είστε έτοιμοι να δείτε το τουριστικό σας κατάλυμα να γεμίζει, τότε έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή να αναβαθμίσετε τη διαδικτυακή του παρουσία.

Περάστε στο επόμενο επίπεδο κερδών κι εμπιστευτείτε τους έμπειρους επαγγελματίες της Honeybee Productions. Με γραφεία σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα κι ένα εξαιρετικό portfolio στις οπτικοακουστικές παραγωγές σε Ελλάδα και εξωτερικό, η εδραιωμένη στο χώρο εταιρεία παραγωγής αναλαμβάνει τη συμβουλευτική, την οργάνωση και την εκτέλεση φωτογραφίσεων, βίντεο και εικονικών περιηγήσεων σε επαγγελματικούς χώρους. Ζητήστε σήμερα προσφορά, τηλεφωνώντας στο 210 9233780 ή συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα επικοινωνίας στο offers.honeybee.gr.