Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Περισσότερα από 300 στελέχη συνολικά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα
Μαζική ανταπόκριση από τις επιχειρήσεις, οι οποίες ενημερώθηκαν για τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και τις καινοτόμες λύσεις της SOFTONE
Με δυναμική συμμετοχή εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου πραγματοποιήθηκαν το προηγούμενο διάστημα οι ειδικές ημερίδες που διοργάνωσε η SOFTONE σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με θέμα την υποχρεωτική εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας. Περισσότερα από 300 στελέχη συνολικά ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της εταιρείας, έχοντας την ευκαιρία να ενημερωθούν εκτενώς για τις προκλήσεις που εγείρει η ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας στην καθημερινότητα επιχειρήσεων και εργαζόμενων.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, έγκριτοι εισηγητές ανέλυσαν όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις και τα κρίσιμα σημεία συμμόρφωσης των επιχειρήσεων με τη νομοθεσία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, παραθέτοντας όλες τις τελευταίες εξελίξεις για τη σταδιακή επέκτασή της σε νέους κλάδους, όπως αυτοί του τουρισμού και της εστίασης. Παράλληλα, εξειδικευμένα στελέχη της SOFΤΟΝΕ παρουσίασαν τη δυνατότητα μηχανογραφικής υποστήριξης της Ψηφιακής Κάρτας με την εξειδικευμένη λύση SOFTONE myErgani LIVE, μοιραζόμενοι την εμπειρία των επιτυχημένων υλοποιήσεων της λύσης σε κορυφαίους οργανισμούς όπως ενδεικτικά τα Public, η Sunlight, η Optima bank, η Vitex, οι εταιρείες G4S και MegaGroup Security, ο Φούρνος Βενέτη κα.
Λειτουργώντας ανεξάρτητα από οποιοδήποτε σύστημα HR και Μισθοδοσίας, η πρωτοποριακή λύση SOFTONE myErgani LIVE, αυτοματοποιεί τον τρόπο λειτουργίας της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, επιτρέποντας τη συλλογή και διαβίβαση των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ. Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται σε πραγματικό χρόνο και μέσα από πολλαπλούς, εναλλακτικούς τρόπους, προσαρμοζόμενη στις ανάγκες κάθε επιχείρησης (μέσω mobile app για σάρωση του QR code του εργαζόμενου, online check in - check out ή ακόμη και διασύνδεσης με φυσικά συστήματα ωρομέτρησης). Η λύση της SOFTONE διενεργεί αυτόματους προληπτικούς ελέγχους κατά τη συλλογή των δεδομένων και πριν τη διαβίβασή τους στο ΕΡΓΑΝΗ, αποτρέποντας λάθη και παραλείψεις που επιφέρουν κυρώσεις. Ταυτόχρονα, ενημερώνεται και υποστηρίζει άμεσα τυχόν αλλαγές και νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας, όπως η εισαγωγή της «Απολογιστικής Δήλωσης Ωραρίου».
Ο Στέφανος Χανιωτάκης, Head of HR & Payroll BU της SOFTONE, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που πλήθος επιχειρήσεων από ένα ευρύ φάσμα κλάδων τίμησαν με την παρουσία τους τις εκδηλώσεις μας, δείχνοντας την εμπιστοσύνη τους στην ισχυρή τεχνογνωσία της SOFTONE και στις σύγχρονες λύσεις που προσφέρει. Με το ολοκληρωμένο εργαλείο SOFTONE myErgani LIVE, κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους ή εργασιακού μοντέλου, μπορεί να απλοποιήσει αποτελεσματικά τη διαδικασία διαχείρισης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, διασφαλίζοντας την πλήρη συμμόρφωσή της με την ισχύουσα νομοθεσία».
Περισσότερες πληροφορίες για την προηγμένη λύση SOFTONE myErgani LIVE στην ιστοσελίδα: www.softone.gr.