Research Greece για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τιμή στόχος τα 25,8 ευρώ/μετοχή και σύσταση αγοράς για το καλύτερο play στις υποδομές στην χώρα
Τι αναφέρει η έκθεση
Οι 3 λόγοι για να αγοράσει κανείς μετοχές της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Σε νέο της σημείωμα η εξειδικευμένη και ανεξάρτητη εταιρεία χρηματοοικονομικών αναλύσεων Research Greece προχωράει σε update των εκτιμήσεών της μετά και την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ για 880 εκατ. τα οποία θα χρηματοδοτήσουν νέα ελκυστικά έργα παραχωρήσεων.
Γιατί ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ; Όπως εξηγεί στο σημείωμά της η Research Greece ο βασικός λόγος για να αποκτήσει κάποιος τη μετοχή έχει να κάνει με την ελκυστικότητα της στον τομέα των υποδομών, και πιο συγκεκριμένα: 1) η κίνηση στους αυτοκινητοδρόμους σε συνδυασμό με την αναπροσαρμογή των διοδίων με βάση τον πληθωρισμό σε αυτοκινητόδρομους που ήδη λειτουργούν είναι το πιο ασφαλές και ελκυστικό σημείο από άποψη risk/return, 2) Όλοι οι αυτοκινητόδρομοι στο χαρτοφυλάκιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχουν ιστορικό λειτουργίας και εσόδων/κερδοφορίας, 3) αποτελούν το 43% της εκτιμώμενης αξίας, με το αεροδρόμιο στο Καστέλι (το δεύτερο μεγαλύτερο στην χώρα) να συνεισφέρει ακόμα 6%.
Σημαντικά περιθώρια ασφαλείας στην αποτίμηση (buffers) – 50% της τιμής στόχου έρχεται από τις παραχωρήσεις, 20% από την συμβατική ενέργεια και 10% από την κατασκευή (με το υπόλοιπο 20% να υπολογίζεται με βάση την καθαρή ταμειακή θέση μετά την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ). Με τις παραχωρήσεις, και πιο συγκεκριμένα τους αυτοκινητόδρομους να αποτελούν το «μαξιλάρι ασφαλείας».
Αποτίμηση – Το χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων σε όρους παρούσας αξίας (NPV) εκτιμάται στα 1,3 δισ. ευρώ (12,7/μτχ.), η συμβατική ενέργεια στα 543 εκατ. ευρώ (5,25/μτχ.) και η κατασκευή σε όρους λογιστικής αξίας (Book Value) στα 266 εκατ. ευρώ (2,67/μτχ.). Σημειώνεται ότι η αποτίμηση δεν περιλαμβάνει κάποια αποτίμηση για τα έργα διαχείρισης απορριμμάτων, το IRC, τον BOAK, ακίνητα κ.α. στα οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη επενδύσει χρήματα αυξάνοντας περαιτέρω τα περιθώρια ασφαλείας.
Γιατί ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ; Όπως εξηγεί στο σημείωμά της η Research Greece ο βασικός λόγος για να αποκτήσει κάποιος τη μετοχή έχει να κάνει με την ελκυστικότητα της στον τομέα των υποδομών, και πιο συγκεκριμένα: 1) η κίνηση στους αυτοκινητοδρόμους σε συνδυασμό με την αναπροσαρμογή των διοδίων με βάση τον πληθωρισμό σε αυτοκινητόδρομους που ήδη λειτουργούν είναι το πιο ασφαλές και ελκυστικό σημείο από άποψη risk/return, 2) Όλοι οι αυτοκινητόδρομοι στο χαρτοφυλάκιο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχουν ιστορικό λειτουργίας και εσόδων/κερδοφορίας, 3) αποτελούν το 43% της εκτιμώμενης αξίας, με το αεροδρόμιο στο Καστέλι (το δεύτερο μεγαλύτερο στην χώρα) να συνεισφέρει ακόμα 6%.
Σημαντικά περιθώρια ασφαλείας στην αποτίμηση (buffers) – 50% της τιμής στόχου έρχεται από τις παραχωρήσεις, 20% από την συμβατική ενέργεια και 10% από την κατασκευή (με το υπόλοιπο 20% να υπολογίζεται με βάση την καθαρή ταμειακή θέση μετά την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ). Με τις παραχωρήσεις, και πιο συγκεκριμένα τους αυτοκινητόδρομους να αποτελούν το «μαξιλάρι ασφαλείας».
Αποτίμηση – Το χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων σε όρους παρούσας αξίας (NPV) εκτιμάται στα 1,3 δισ. ευρώ (12,7/μτχ.), η συμβατική ενέργεια στα 543 εκατ. ευρώ (5,25/μτχ.) και η κατασκευή σε όρους λογιστικής αξίας (Book Value) στα 266 εκατ. ευρώ (2,67/μτχ.). Σημειώνεται ότι η αποτίμηση δεν περιλαμβάνει κάποια αποτίμηση για τα έργα διαχείρισης απορριμμάτων, το IRC, τον BOAK, ακίνητα κ.α. στα οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει ήδη επενδύσει χρήματα αυξάνοντας περαιτέρω τα περιθώρια ασφαλείας.