Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά για έως 14.249.000 κοινές ονομαστικές μετοχές εν όψει της εισαγωγής της στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Αυτό θα γίνει μέσω Α.Μ.Κ. με καταβολή μετρητών και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μέγιστη τιμή διάθεσης της μετοχής ορίστηκε σε 4,00 ευρώ, με τα συνολικά έσοδα έκδοσης να ανέρχονται σε περίπου 57 εκατ. ευρώ.

Η έναρξη της δημόσιας προσφοράς έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου, η λήξη της για την Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου, ενώ η ανακοίνωση της έκβασής αναμένεται τη Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου.

Μετά την αφαίρεση των εξόδων έκδοσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα καθαρά αντληθέντα κεφάλαια πρόκειται να διατεθούν ως ακολούθως:

  • Εξαγορές και συμμετοχές σε τρίτες εταιρείες
  • Eπενδύσεις στη θυγατρική εταιρία ALTER EGO VENTURES ΜΟΝ. Α.Ε.
  • Επενδύσεις σε τεχνολογία, εγκαταστάσεις και πάγιο εξοπλισμό
  • Επενδύσεις σε παραγωγή περιεχομένου και απόκτηση πνευματικών δικαιωμάτων οπτικοακουστικού περιεχομένου
  • Κεφάλαιο κίνησης
  • Οι Νέες Μετοχές δικαιούνται μέρισμα από τα κέρδη χρήσης 2024, εφόσον συντρέξουν οι νόμιμες προϋποθέσεις.


Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα σήμερα, 14/01, το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς κατά την 1044η συνεδρίασή του αποφάσισε την έγκριση του περιεχομένου του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media για τη δημόσια προσφορά νέων, άυλων, κοινών, ονομαστικών, με δικαίωμα ψήφου μετοχών με καταβολή μετρητών και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων και την εισαγωγή προς διαπραγμάτευση στην Ρυθμιζόμενη Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών του συνόλου των μετοχών της εταιρίας.

Tο βράδυ της Δευτέρας και το Χρηματιστήριο Αθηνών, μετά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Εισαγωγών και Λειτουργίας Αγορών, διαπίστωσε ότι πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις εισαγωγής, σύμφωνα με το άρθ. 2 παρ. 4 Ν.3371/2005, σχετικά με την εισαγωγή της ALTER EGO MEDIA S.A. στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει επαρκής ελεύθερη διασπορά των μετοχών της εταιρείας, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Κανονισμού του ΧΑ.


Η δραστηριότητα της Alter Ego Media

Η Alter Ego Media (AEM) διαθέτει πολυσχιδή και ιδιαίτερα διαφοροποιημένη δραστηριότητα. Μέσα από το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο media που διαθέτει, η ΑΕΜ έχει την δυνατότητα να παράγει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και να το διοχετεύει και εκμεταλλεύεται ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός κανάλια, επιτυγχάνοντας κατά αυτόν τον τρόπο αφενός πρόσβαση σε μεγάλο εύρος διαφημιζόμενων και αφετέρου τη βέλτιστη αξιοποίηση του παραγόμενου περιεχομένου, με στόχο τη μεγιστοποίηση των εσόδων του Ομίλου.

Η Alter Ego Media δραστηριοποιείται σε δύο βασικούς τομείς:

Broadcasting σε τηλεόραση και ραδιόφωνο και δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου (Content Creation)
Όσον αφορά στο broadcasting σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, η ΑΕΜ:

  • Λειτουργεί και εκμεταλλεύεται τον ιστορικό τηλεοπτικό σταθμό ΜΕGA, τον πρώτο ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό, ο οποίος μέχρι σήμερα παραμένει η μια εκ των κορυφαίων επιλογών στις προτιμήσεις των τηλεθεατών με ισχυρή ανταγωνιστική θέση στην αγορά και πολύ υψηλή αναγνωρισιμότητα στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό, η οποία συνιστά σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ALTER EGO MEDIA.
  • Διαθέτει το περιεχόμενο του MEGA μέσω της υβριδικής (HbbTV) τηλεόρασης MEGA PLAY.
  • Παρέχει πρόγραμμα εκτός Ελλάδος μέσω του γραμμικού καναλιού MEGA COSMOS, το οποίο εκπέμπει, στην ελληνική γλώσσα, εικοσιτετράωρο τηλεοπτικό πρόγραμμα στον Καναδά μέσω συνδρομητικών πλατφορμών.
  • Λειτουργεί και εκμεταλλεύεται τον ραδιοφωνικό σταθμό ΜΥ RADIO 104,6, ο οποίος εκπέμπει ψυχαγωγικό (μουσικό) πρόγραμμα

Όσον αφορά στην δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου, μια δραστηριότητα που παρουσιάζει πολύ σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, η ΑΕΜ:

  • Αναπτύσσει πρωτότυπο περιεχόμενο αφενός για την κάλυψη των αναγκών του Ομίλου και αφετέρου για περαιτέρω εκμετάλλευσή του μέσω της διανομής και διάθεσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είτε απευθείας ή μέσω της θυγατρικής ALTER EGO STUDIOS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E., είτε με την ανάθεση της εκτέλεσης παραγωγής ή συμπαραγωγής με τρίτες εταιρείες.
  • Παραχωρεί σε συνδρομητικές πλατφόρμες ή άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, άδειες εκμετάλλευσης του παραγόμενου περιεχομένου όπως για παράδειγμα παραχώρησε δικαιώματα εκμετάλλευσης των επιτυχημένων τηλεοπτικών σειρών «Maestro» και «Famagusta» στη διεθνή πλατφόρμα Netflix.
  • Έχει στην ιδιοκτησία της την ταινιοθήκη του ΜΕGA, ένα πολύ σημαντικό περιουσιακό στοιχείο, με 132.200 ώρες περιεχομένου. Σημειώνεται ότι η ΑΕΜ παραχωρεί δικαιώματα χρήσης μέρους της ταινιοθήκης της σε πλατφόρμες και κανάλια σε Ελλάδα και εξωτερικό.
  • Εκδόσεις (publishing)
  • Η δραστηριότητα της ΑΕΜ στον τομέα του publishing καλύπτει τόσο τις έντυπες όσο και τις ηλεκτρονικές εκδόσεις. Το ευρύ χαρτοφυλάκιο της ΑΕΜ περιλαμβάνει μερικά από τα πλέον ιστορικά και εμβληματικά Ελληνικά media brands ενώ το περιεχόμενο των υπό διαχείριση μέσων είναι τόσο ενημερωτικό όσο και θεματικό ποικίλης ύλης.


Τα σημαντικότερα media brands που ανήκουν στην ΑΕΜ είναι τα ακόλουθα:

  • Η ημερήσια πολιτική εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ και η ηλεκτρονική της έκδοση tanea.gr. Mία από τις παλαιότερες και πιο ιστορικές ημερήσιες πολιτικές εφημερίδες της Ελλάδας, (πρώτη έκδοση το 1931), η οποία σήμερα κατέχει υψηλή θέση σε ημερήσια κυκλοφορία ανάμεσα στις απογευματινές εφημερίδες.
  • Η εβδομαδιαία κυριακάτικη πολιτική εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, με ιστορία πλέον των 100 ετών (πρώτη έκδοση 1922), και η ηλεκτρονική της έκδοση tovima.gr. Σημειώνεται ότι ο ιστότοπος tovima.com προσφέρει αγγλόφωνο περιεχόμενο και, σε συνεργασία με την Wall Street Journal, επιλεγμένα άρθρα από την αμερικανική έκδοση.
  • H διαδικτυακή ενημερωτική πύλη in.gr, η πρώτη του είδους της στην Ελλάδα με έναρξη λειτουργίας το 1999. Προσφέρει σήμερα ενημερωτικό περιεχόμενο σε ένα μεγάλο εύρος τομέων όπως η πολιτική, η οικονομία, ο πολιτισμός και ο αθλητισμός και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων Ελληνικών ιστοσελίδων.
  • Το περιοδικό ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ και η ηλεκτρονική του έκδοση www.ot.gr. Ένα ιστορικό ενημερωτικό μέσο για την οικονομική πληροφόρηση στην Ελλάδα, με έτος πρώτης κυκλοφορίας το 1926, το οποίο κυκλοφορεί πλέον ως ένθετο της έντυπης έκδοσης της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ.
  • Πληθώρα άλλων μέσων ποικίλης ύλης όπως τα περιοδικά VΙΤΑ, ΔΙΑΚΟΠΕΣ, GRACE, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ, ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου, WINEGURU και SIXTY, τα οποία κυκλοφορούν αυτόνομα και ως ένθετα στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ. Παράλληλα, η ΑΕΜ λειτουργεί και διαχειρίζεται τις ιστοσελίδες vita.gr, diakopes.gr, grace.gr, argiro.gr, ellinikikouzina.gr και imommy.gr, οι οποίες παρέχουν θεματικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου, το οποίο σχετίζονται με ταξίδια, μαγειρική, οικογένεια, υγεία κλπ.
  • Όσον αναφορά στην κατανομή των εσόδων της εταιρίας, περίπου 70% προέρχεται από τον τομέα broadcasting και παραγωγής περιεχομένου ενώ το υπόλοιπο 30% από το publishing. Περαιτέρω, περίπου 87% των συνολικών εσόδων της ΑΕΜ προέρχονται από διαφημιστικές υπηρεσίες είτε broadcasting είτε publishing ενώ το υπόλοιπο 13% μοιράζεται μεταξύ εσόδων από παραχώρηση άδειας χρήσης επί τηλεοπτικών προγραμμάτων και εσόδων από την κυκλοφορία εφημερίδων και λοιπών εντύπων.


Η στρατηγική και οι στόχοι

Η ΑΕΜ στοχεύει στην:

  • Περαιτέρω ανάπτυξή της στον κλάδο των ΜΜΕ
  • Επέκτασή της σε νέες δραστηριότητες και
  • Δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους
  • τηρώντας τις θεμελιώδεις αρχές της αξιοπιστίας, της υψηλής ποιότητας, της καινοτομίας, της επιχειρηματικής αριστείας και της βιωσιμότητας.


Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της Εταιρείας αποτελεί η μετεξέλιξη του Ομίλου από ένα παραδοσιακό όμιλο μέσων μαζικής επικοινωνίας σε ένα Τεχνολογικό Όμιλο Μέσων (Media Tech Group), μέσα από την εξειδίκευσή του στη δημιουργία, διανομή και διαχείριση περιεχομένου, χρησιμοποιώντας τεχνολογικές λύσεις αιχμής.

Αναλυτικότερα, η στρατηγική της ΑΕΜ συνίσταται στα ακόλουθα:

  • Αύξηση και διαφοροποίηση πηγών εσόδων μέσω υιοθέτησης νέων μορφών εκμετάλλευσης των λειτουργιών του, όπως η ανάπτυξη των συνδρομητικών υπηρεσιών, η ανάπτυξη υπηρεσιών ad-supported streaming (AVOD) και καναλιών FAST, καθώς και την επέκταση σε νέες δραστηριότητες όπως η παραγωγή και διοργάνωση μουσικών και εν γένει καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, θεατρικών παραγωγών και δημοσίων θεαμάτων, η παροχή ηλεκτρονικών και διαδικτυακών παιχνιδιών και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Επίτευξη οικονομιών κλίμακας μέσω της αποδοτικότερης εκμετάλλευσης των πόρων των εταιριών του ομίλου, την αύξηση του μεριδίου στις αγορές που δραστηριοποιείται, την ανάπτυξη ευκαιριών διασταυρωμένων πωλήσεων και την αύξηση της διαπραγματευτικής ικανότητας.
  • Τεχνολογικός μετασχηματισμός με τη χρήση τεχνολογικών λύσεων για την παραγωγή υψηλού επιπέδου περιεχομένου, την ανάπτυξη πλατφορμών για την ευρυεκπομπή, το streaming και τη διανομή περιεχομένου, την αλληλεπίδραση με τα κοινά με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, την ανάλυση δεδομένων για την ανάλυση των προτιμήσεων των κοινών και τη βελτιστοποίηση της διάθεσης περιεχομένου και την ανάπτυξη τεχνολογιών για την αποτελεσματική προβολή διαφήμισης.
  • Ανάπτυξη και εκμετάλλευση του περιεχομένου μέσω επενδύσεων σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο και την αξιοποίησή του σε διαφορετικά μέσα και πλατφόρμες. Επίσης, η εταιρία θα αναζητήσει επενδυτικές ευκαιρίες στον τομέα των πνευματικών δικαιωμάτων οπτικοακουστικού περιεχομένου για να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιο της.
  • Διατήρηση δείκτη χρηματοοικονομικής μόχλευσης σε χαμηλά επίπεδα και χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων και των επενδύσεών με τη χρήση κυρίως ιδίων κεφαλαίων, με σκοπό τον περιορισμό του χρηματοοικονομικού κινδύνου και την αποτελεσματική διαχείριση της υψηλής λειτουργικής μόχλευσης.