efood: Απολογισμός αγάπης 2024
![efoodmarket__1_](https://s.parapolitika.gr/images/1130x667/jpg/files/2025-02-13/efoodmarket__1_.jpg)
Όταν ξεκινάει μια νέα χρονιά, ο απολογισμός της προηγούμενης είναι κάτι παραπάνω από ανάγκη… είναι ένα ταξίδι το οποίο γίνεται για να θυμηθούμε τα όμορφα, να κοιτάξουμε πιο προσεκτικά τα λάθη μας και να θέσουμε νέους στόχους. Το efood έκανε αυτό το «ταξίδι» και αποφάσισε να το μοιραστεί μαζί μας … γιατί όταν εδώ και 13 (plus) χρόνια διευκολύνεις την καθημερινότητα εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, ενισχύοντας παράλληλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, είναι σαν να δημιουργείς νέες οικογένειες, παρέες, φιλίες, χαμόγελα…
Το 2024 ήταν για το efood μια χρονιά αφιερωμένη στην κοινωνική υπευθυνότητα, με ενέργειες και αποτελέσματα που αποτυπώνονται στο ετήσιο ταξίδι απολογισμού.
Το efood και οι χρήστες του
Με σύνθημα το «we care – νοιαζόμαστε», το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του efood, Love Delivered, έκανε ξανά ένα μικρό «θαύμα» με τη βοήθεια των χρηστών του. Το 2024, κατάφερε να προσφέρει συνολικά 263.800 ευρώ, εκ των οποίων 120.000 ευρώ προήλθαν από εταιρική συνεισφορά, ενώ 143.800 ευρώ συγκεντρώθηκαν μέσα από δωρεές χρηστών. Παράλληλα, πρόσφερε 110.000 γεύματα σε οικογένειες που το είχαν ανάγκη και συνεργάστηκε με 10 οργανισμούς, όπως το «Μαζί για το Παιδί», ο «Δεσμός», και το «Make a Wish».
Και η κοινωνική προσφορά συνεχίστηκε…
Το efood υλοποίησε τέσσερα μεγάλα προγράμματα κοινωνικής ευθύνης. Το πρόγραμμα «Προσφέρω Γεύματα» που στήριξε οικογένειες μέσω του οργανισμού «Μαζί για το Παιδί», το πρόγραμμα Fire Relief σε συνεργασία με τον Δεσμό, μέσω του οποίου προσφέρθηκε εξοπλισμός σε εθελοντικές ομάδες δασοπυρόσβεσης. Το τρίτο πρόγραμμα, υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Dogs’ Voice και είχε ως στόχο τη βοήθεια ζώων που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές. Τέλος, το τέταρτο πρόγραμμα, η χριστουγεννιάτικη δράση που εστίασε στην προσφορά γευμάτων σε νέους γονείς και βρέφη σε συνεργασία με το «Μαζί για το Παιδί», «μοίρασε» τις ευχές του κόσμου με τον πιο πρωτότυπο και υπέροχο τρόπο.
Το efood και οι άνθρωποί του: «Εθελοντές» αγάπης
Μέσα από όλες αυτές τις δράσεις, μπορεί να καταλάβει κανείς ότι η έννοια του εθελοντισμού είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας του efood. 239 εργαζόμενοι, με μεγάλη χαρά αφιέρωσαν τη χρονιά που μας πέρασε 401 ώρες εθελοντικής εργασίας. Μέσα από 10 δράσεις, ενίσχυσαν την τοπική κοινωνία και ενεργοποιήσαν ακόμα μια «ασπίδα» προστασίας για το περιβάλλον, στήριξαν ανθρώπους που βρίσκονται σε καθεστώς αστεγίας και συμμετείχαν σε εθελοντικές αιμοδοσίες. Πολύτιμη αποδείχθηκε, για ακόμα μια φορά, η συνεργασία με 6 οργανισμούς για την υλοποίηση σημαντικών πρωτοβουλιών, όπως η φροντίδα αδέσποτων ζώων, η εθελοντική αιμοδοσία και η βοήθεια σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ευάλωτες συνθήκες.
efood και αθλητισμός: Unstoppables team!
Το πρόγραμμα The Unstoppables του efood ενίσχυσε τον ελληνικό αθλητισμό, και συγκεκριμένα στήριξε τους αθλητές που συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του 2024 και όχι μόνο. Η συνολική προσφορά προς τον αθλητισμό, ανήλθε στα 48.800 ευρώ. Υποστηρίχθηκαν αθλητές και ομάδες που αγωνίζονται για την κορυφή, όπως την Δώρα Γκουντούρα στην ξιφασκία, τον Παύλο Καγιαλή και τον Γιάννη Ορφανό στην ιστιοπλοΐα, τον Λεωνίδα Τσορτανίδη στο windsurf, τον Αλέξανδρο Γκιννή στην αλπική χιονοδρομία και τον Νίκο Κοντού στην κολύμβηση. Παράλληλα, ενισχύθηκαν ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία όπως ο ΑΟ Άνοιξης, ενώ στηρίχθηκαν και οι δράσεις των Legends 2004, προάγοντας αθλητισμό και τη διάδοση του αθλητικού ιδεώδους.
No more Food Waste!
Το efood μπήκε την περασμένη χρονιά σε μια νέα «μάχη», γεμάτη ευαισθησία και συνείδηση. Η καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων είναι μια πρωτοβουλία που σκοπό έχει τη στήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και – κατά συνέπεια- την κατάρτιση και την εκπαίδευση γύρω από την αξιοποίηση της τροφής που πλεονάζει. Έτσι, συγκέντρωσε κοντόληκτα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας από το efood market και σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων κατάφερε να προσφέρει 12.600 κιλά τροφίμων, δημιουργώντας 36.900 γεύματα που διανεμήθηκαν σε 20 ιδρύματα. Οι δράσεις αυτές είχαν ως αποτέλεσμα να ωφεληθούν 11.000 άνθρωποι, αποδεικνύοντας την αφοσίωσή μας στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και στη στήριξη της κοινωνικής αλληλεγγύης. Με τα εφόδια του απολογισμού -αγάπη, αλληλεγγύη, εμπειρία, όραμα και γνώση- το efood θα συνεχίσει και το 2025 να δημιουργεί έναν θετικό αντίκτυπο, παραμένοντας πιστό στη δέσμευσή του για έναν καλύτερο κόσμο.