Το 2024 ήταν μία σημαντική χρονιά για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, καθώς ανακηρύχθηκε το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα*. Αυτή η διάκριση αποτελεί απόδειξη της διαρκούς δέσμευσης της εταιρείας στην ανώτερη ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Με μερίδιο αγοράς 20,4%*, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αναδεικνύεται ως η κορυφαία επιλογή για όσους αναζητούν αυθεντική ποιότητα και φυσική απόλαυση. Πιο συγκεκριμένα, και σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της NielsenIQ που επικαλείται η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέγραψε αύξηση 18,7%, με τον όγκο του να διαμορφώνεται στα 187.019.709 λίτρα το 2024 -από 157.520.558 λίτρα το 2023-, αφήνοντας τον δεύτερο ανταγωνιστή της πίσω κατά 1,7 μονάδες. Αποδεδειγμένα λοιπόν, καταναλωτές και συνεργάτες επιλέγουν το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος για πολλά περισσότερα από την αυθεντική γεύση του και την πηγαία καθαρότητα του.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, δεν είναι απλώς ένα νερό. Είναι μία εμπειρία που ρέει στην καθημερινότητα μας… τη ζωή μας… προσφέροντας με συνέπεια την απόλυτη φυσική αναζωογόνηση. 

Στρατηγικές ανάπτυξης για ένα ισχυρότερο αύριο.

Εδώ και πολλά χρόνια, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας. Ξεκινώντας απευθείας από τις πηγές της Ηπείρου, φτάνει στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων με τον πιο φυσικό τρόπο.

Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξής της με επενδύσεις όπως το ανανεωμένο Βίκος Cool Tea, το οποίο επαναλανσάρεται σε νέες συσκευασίες αλουμινίου με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων. Τα προϊόντα Βίκος αγαπήθηκαν από το κοινό και καθημερινά κερδίζουν όλο και περισσότερους ακόλουθους. Με στόχο πάντα τη φυσική απόλαυση, τα προϊόντα Βίκος συνεχίζουν να προσφέρουν δροσιά στους καταναλωτές με αγνές πρώτες ύλες, αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα. Και μια εταιρεία όπως η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, δεν θα μπορούσε να αφήσει εκτός στρατηγικής την HORECA. Με μία ισχυρή παρουσία στον κλάδο της εστίασης η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται μέσα από νέες premium συσκευασίες και στρατηγικές συνεργασίες. Στην έκθεση HORECA 2025, έκανε ένα ακόμα σημαντικό βήμα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην ενίσχυση του κλάδου, με έμφαση στην καινοτομία και την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για επαγγελματίες του χώρου.

Η συμμετοχή της δεν ανέδειξε μόνο τις καινοτομίες της, αλλά ενίσχυσε και τη σύνδεση της με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως αξιόπιστου συνεργάτη στον χώρο της εστίασης.   

vikos-1_2

Πηγή έμπνευσης για το περιβάλλον, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, τον άνθρωπο. 

Μία μάρκα με το μέγεθος της Βίκος, δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει και ένα αξιόλογο χαρτοφυλάκιο Κοινωνικής Υπευθυνότητας. Το πολυδιάστατο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της μάρκας Βίκος «Ο Β-οίκος της ζωής μας», με μήνυμα «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα» αναδεικνύει την ανάγκη για συλλογική δράση και την στήριξη στους θεσμούς όπως περιβάλλον, αθλητισμός, εθελοντισμός και πολιτισμός – πάντα κάτω από ένα ανθρωποκεντρικό πρίσμα.

Πιο αναλυτικά, στον τομέα του περιβάλλοντος η εταιρεία προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων. Σε ό,τι αφορά τον τομέα του εθελοντισμού, η εταιρεία και το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Αξιοσημείωτη είναι και στήριξη που προσφέρει στην εθελοντική αιμοδοσία, η οποία είναι μία από τις πτυχές του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους. Στο κομμάτι τώρα της κοινωνικής προσφοράς, η μάρκα Βίκος στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η μάρκα Βίκος συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Δυναμική είναι και η παρουσία της εταιρείας και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής. Τέλος, μέσω της επίσης σημαντικής κατηγορίας του πολιτισμού, ενισχύεται η ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της εταιρείας έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και τη σύγχρονη δημιουργία.

Ένα όνομα, μια γευστική ιστορία.

Μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες της, η εταιρεία αποδεικνύει καθημερινά την υπεροχή της σε πολλαπλά επίπεδα.

Με καινοτομία, στρατηγική, ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά, το brand Βίκος συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες… και δεν θα σταματήσει. Πάντα θα σκέφτεται, θα δημιουργεί, θα βάζει νέους στόχους και θα αναπτύσσεται έχοντας ένα και μοναδικό κίνητρο: όλους όσους οδήγησαν το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος στην πρώτη θέση. 

*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water