Το Βιτάμ, ο ηγέτης στην αγορά των προϊόντων επάλειψης* και η Flora Food Greece, κάνουν ένα νέο, τολμηρό βήμα με το λανσάρισμα του νέου Βιτάμ Cook & Bake.

Το Βιτάμ δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1947, αποτελώντας αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών. Με σταθερή ποιότητα και αυθεντική γεύση, έχει συνδεθεί με την παράδοση και τη διατροφή της ελληνικής οικογένειας, διατηρώντας την εμπιστοσύνη του κοινού για περισσότερες από επτά δεκαετίες.

Αξιοποιώντας την εμπιστοσύνη και την παράδοση που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, το νέο προϊόν συνδυάζει τη καινοτομία με την ίδια ποιότητα που έχει καθιερώσει το Βιτάμ στην ελληνική αγορά. Πλούσια γεύση, κρεμώδες, έχοντας υψηλή απόδοση με μόνο 6 φυσικά συστατικά, το νέο Βιτάμ Cook & Bake είναι ιδανικό τόσο για μαγειρική όσο και για ζαχαροπλαστική, ενώ δεν έχει φοινικέλαιο και έχει τουλάχιστον 75% λιγότερο κλιματικό αντίκτυπο από το βούτυρο.**

Σε αυτήν τη νέα εποχή, το Βιτάμ ενώνει τις δυνάμεις του με τον παγκοσμίου φήμης σεφ Gordon Ramsay, και λανσάρει την καμπάνια “skip the cow”. Με το σύνθημα αυτό, η καμπάνια ενθαρρύνει τους καταναλωτές να δοκιμάσουν μη γαλακτοκομικά προϊόντα αντί για το βούτυρο, εξασφαλίζοντας παράλληλα σπουδαία γεύση και εξαιρετική απόδοση στην κουζίνα.

Το Βιτάμ θα συνεργαστεί με τον Gordon Ramsay για να δείξει την ποιότητα και την απόδοση του νέου προϊόντος ως συστατικού στην κουζίνα. Ο παγκοσμίου φήμης σεφ θα δοκιμάσει το νέο προϊόν για να δείξει στον κόσμο πώς μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να απογειώσει τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική του - είτε πρόκειται για ένα κέικ σοκολάτας, ένα νόστιμο ριζότο ή αφράτα pancakes. Άλλωστε, αν δεν ήταν σίγουρη η υψηλή απόδοση στην κουζίνα, δεν θα έβαζε το όνομά του.

Όπως δήλωσε ο σεφ Gordon Ramsay: «Πιστεύω στην αυθεντική μαγειρική με ποιοτικά υλικά και μπορώ ειλικρινά να πω ότι το Βιτάμ Cook & Bake με έχει ξετρελάνει. Από αυγά σκραμπλ μέχρι σοκολατένιο κέικ έχω δοκιμάσει το προϊόν σε διάφορες συνταγές. Δίνει την κρεμώδη και πλούσια γεύση που προσφέρει το βούτυρο, ενώ παράλληλα είναι πιο βιώσιμο. Θα ενθάρρυνα όλους όσους μαγειρεύουν στο σπίτι, να κάνουν την αλλαγή, να το δοκιμάσουν μόνοι τους και να δουν τι μπορούν να δημιουργήσουν!»

Η συνεργασία αυτή έρχεται σε μία περίοδο όπου όπως προκύπτει από πρόσφατη μελέτη***, το 60% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι σπάνια ή ποτέ δεν δοκιμάζει νέα υλικά ή συνταγές, κυρίως λόγω φόβου για αποτυχία ή κόστους των συστατικών. Παράλληλα, το 87% θα ήθελε να βελτιώσει τις μαγειρικές του δεξιότητες, αλλά η έλλειψη χρόνου και έμπνευσης αποτελεί εμπόδιο.

Σε συνεργασία με τον Gordon Ramsay, το Βιτάμ θέλει να προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέες γευστικές εμπειρίες, αναβαθμίζοντας τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική τους.

Ο Πάνος Λαμπρινόπουλος, Senior Brand Manager της Flora Food Group δήλωσε: «Η νέα σειρά προϊόντων «Cook & Bake» σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για το Βιτάμ, που συνεχίζει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Η καμπάνια αυτή αποτελεί ένα τολμηρό βήμα για την ανάδειξη της απίστευτης απόδοσης και γεύσης του Βιτάμ Cook & Bake, που ανεβάζει τη μαγειρική και ζαχαροπλαστική σε νέο επίπεδο. Το πάθος του Gordon για το εξαιρετικό φαγητό ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τη δέσμευσή μας για καινοτομία και την προσφορά βιώσιμων εναλλακτικών προϊόντων χωρίς γαλακτοκομικά που δεν κάνουν συμβιβασμούς στη γεύση ή την απόδοση. Και αν ο Gordon Ramsay πιστεύει ότι είναι καλό, ποιοι είμαστε εμείς για να διαφωνήσουμε;».

*Πρώτη μάρκα σε μερίδιο όγκου στην κατηγορία των μαργαρινών και βουτύρου για την χρονιά 2024, με βάση τα στοιχεία της Nielsen. 

** Βάσει του εργαλείου αξιολόγησης του κύκλου ζωής (της Quantis) συγκρίνοντας το ΒΙΤΑΜ SOFT με το βούτυρο στην Ελλάδα (2024). Περισσότερα στο https://www.vitam.gr/sustainability

*** Βάσει online έρευνας για την ελληνική αγορά, OnePoll 16-27/1/2025

Σχετικά με τη Flora Food Group

Η Flora Food Group είναι παγκόσμια εταιρεία - ηγέτης στα φυτικά τρόφιμα, προσφέροντας την επόμενη γενιά νόστιμων, φυσικών και θρεπτικών τροφίμων, με προσιτό και βιώσιμο τρόπο. Τα προϊόντα της αποτελούν μια εναλλακτική φυτική πρόταση. Η Flora Food Group προσφέρει στους καταναλωτές μια συναρπαστική επιλογή σε τρεις αναπτυσσόμενες κατηγορίες προϊόντων φυτικής προέλευσης: προϊόντα επάλειψης, κρέμες και liquids. Με περισσότερα από 150 χρόνια κληρονομιάς, βαθιά τεχνογνωσία στην Έρευνα & Ανάπτυξη και αδιάκοπη δέσμευση για την παροχή νόστιμων, θρεπτικών τροφίμων, η εταιρεία κατέχει ηγετικές θέσεις σε πολλές από τις 100 και πλέον χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, με εμβληματικά brands όπως τα Flora, Becel+ProActiv, BlueBand, Country Crock, I Can't Believe It's Not Butter, Rama και Violife, διαθέτοντας 15 εργοστάσια παραγωγής σε πέντε ηπείρους. Η Flora Food Group έχει την έδρα της στο Άμστερνταμ (Ολλανδία) και απασχολεί ~4.800 άτομα.

Σχετικά με τη Flora Food Greece

Στην Ελλάδα, η Flora Food Greece έχει ισχυρό αποτύπωμα που προέρχεται από 100 χρόνια λειτουργίας του εργοστασίου «ΕΛΑΪΣ» στο Νέο Φάληρο. Εδώ και αρκετές δεκαετίες, προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά και στο εξωτερικό, όπως Vitam, Altis, Becel, ProActiv, Fytini και Super Fresco, έχουν γίνει συνώνυμα της ποιοτικής, νόστιμης, φυτικής διατροφής και έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών. Επιπρόσθετα, η Flora Food Greece διαθέτει τα προϊόντα Violife τα οποία παράγονται στο εργοστάσιο της Δράμας από την «Arivia S.A.» (μέλος του ομίλου Flora Food Group) και εξάγονται σε περισσότερες από 65 χώρες σε όλο τον κόσμο.