Έλα… πες την αλήθεια. Έχεις κι εσύ δυο (max) φίλους που παίρνεις μαζί σου στα μαγαζιά για παρέα και «δεύτερη γνώμη». Αυτοί οι φίλοι είναι «εκπαιδευμένοι» να μπαινοβγαίνουν σε καταστήματα, να εντοπίζουν αμέσως το μεγαλύτερο νούμερο στην κρεμάστρα όσο εσύ είσαι στο δοκιμαστήριο, να σου λένε πάντα «τι ωραίο είναι αυτό» και να θυμούνται που είδαν το Χ προϊόν στη χαμηλότερη τιμή πριν 3 μέρες.

Θα σου πω όμως και τη δική μου αλήθεια: εγώ έχω μια εξαιρετική φίλη που λατρεύω την παρέα της και εμπιστεύομαι τη γνώμη της αλλά, δυσκολεύεται να με ακολουθήσει σε τέτοιες βόλτες. Γιατί; Γιατί είναι νευροδιαφορετική και πολλές φορές λόγω των έντονων οπτικών και ηχητικών ερεθισμάτων που υπάρχουν στα καταστήματα, δυσκολεύεται να κάνει αγορές μέσα σε αυτά .

Ας περάσουμε τώρα στο τι μου έχει πιέσει το δικό μου σύστημα!

Τι σημαίνει αυτό; Ότι μύριζε όλο το σπίτι από τις γαρίδες που «κολυμπάγανε» στην κατάψυξη, το παγωτό σοκολάτας (που ήταν ό,τι πιο πολύτιμο υπήρχε στο ψυγείο) έγινε βραστό milkshake και το χειρότερο, το μοτέρ έδινε ήχο τύπου «κάτι μπλέχτηκε στις ακτίνες του ποδηλάτου». Όλο αυτό μεταφράστηκε σε: καινούργιο ψυγείο τώρα! Θέλοντας να κάνω πιο εύκολη τη ζωή μου ξεκίνησα μια on line έρευνα αγοράς ψυγείου. Ο αλγόριθμος έκανε αμέσως τη δουλειά του και άρχισε να μου «πετάει» ό,τι ψυγείο είχε το σύστημά του. Και όμως… εκείνο που μου τράβηξε την προσοχή δεν είχε σχέση με ψυγείο αλλά με… ησυχία. «Ήσυχη Ώρα» στον Κωτσόβολο! Τι είναι αυτή η «Ήσυχη Ώρα»; Γιατί είναι «Ήσυχη»; Μήπως είναι ιδανική για μένα την ανήσυχη; Έπρεπε να μάθω άμεσα… και πάτησα εδώ: «Quiet Hour»… και ενθουσιάστηκα!



Η ιδέα του  Κωτσόβολου ήταν πραγματικά αξιοθαύμαστη: συνεργάστηκε με την TheHappyAct και δημιούργησε  το «Quiet Hour - Ήσυχη Ώρα» δηλαδή: έφτιαξε το κατάλληλο περιβάλλον για ανθρώπους που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας. Ιδανικό περιβάλλον για τη φίλη μου.  Στο κατάστημα του Κωτσόβολου Ν. Ηρακλείου – Μαρίνου Αντύπα 90- κάναμε την απόλυτη «ήσυχη» βόλτα! Και την απολαύσαμε…  εκείνη γιατί βρισκόταν σε έναν χώρο που δεν της δημιουργούσε άγχος και εγώ γιατί έκανα μια αγορά με ησυχία. Πως έγινε αυτό;                                                                                      

Η Κωτσόβολος από τις 15:00 έως τις 17:00, μειώνει τα ηχητικά, οπτικά και οσφρητικά ερεθίσματα στο κατάστημά της, κάνοντάς το αισθητηριακά προσβάσιμο για άτομα στο φάσμα του Αυτισμού και με προβλήματα Αισθητηριακής επεξεργασίας.

Μεγαφωνική, μουσική, φώτα και αρωματικά χώρου, όλα μειωμένα ή απενεργοποιημένα. Ακόμα και τα  αισθητηριακά ερεθίσματα που τα ίδια τα προϊόντα προκαλούν, είναι και αυτά μειωμένα.  Με το Quiet Hour, η Κωτσόβολος δεν προσφέρει απλώς ένα ήρεμο περιβάλλον αγορών, αλλά δημιουργεί έναν χώρο αποδοχής, ισότητας και σεβασμού, όπου όλοι οι άνθρωποι αποκτούν πρόσβαση στην τεχνολογία και ζουν μια εμπειρία αγορών, χωρίς εμπόδια και περιορισμούς, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο REACT για έναν Καλύτερο Κόσμο που μας χωράει όλους.

Επιπλέον,  η Κωτσόβολος είναι ο πρώτος retailer στην Ελλάδα που έχει ενσωματώσει την αισθητηριακή προσβασιμότητα στην επιχειρηματική του δραστηριότητα, καθώς σε συνεργασία με την TheHappyAct, έχει ήδη χαρτογραφήσει 11 καταστήματά της και διαθέτοντας αισθητηριακές πληροφορίες για αυτά μέσα από το site της, όπως αισθητηριακούς χάρτες, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για μια ασφαλή περιήγηση και μια βέλτιστη εμπειρία αγορών για όλους!  Εάν δεν είναι αυτό εμπειρία, τότε τι είναι; Σας προτείνω να τη ζήσετε.

“Quiet Hour”: Μία συμπεριληπτική εμπειρία αγορών για όλους!