Την Τετάρτη η εταιρεία Facebook Inc, ανακοίνωσε πως θα «ρίξει άκυρο» σε όσους προσπαθούν να ανεβάσουν στην πλατφόρμα της διαφημίσεις που αποθαρρύνουν τους ανθρώπους να εμβολιαστούν, προαναγγέλλοντας και μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης για τα εμβόλια κατά της γρίπης.


«Block» στο αντι-εμβολιαστικό κίνημα


Η εταιρεία ανέφερε στην ανάρτησή της σε ένα μπλογκ ότι θα επιτρέπονται οι διαφημίσεις που αφορούν νομοσχέδια ή κυβερνητική πολιτική για τα εμβόλια (συμπεριλαμβανομένου και του εμβολίου για τον κοροναϊό). Η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται εντός των επόμενων ημερών.

Η εταιρεία δεχόταν πιέσεις από βουλευτές και από οργανώσεις για τη δημόσια υγεία που ζητούσαν να αφαιρεθεί το αντιεμβολιαστικό περιεχόμενο και η παραπληροφόρηση. Οι κανόνες της μέχρι τώρα επέτρεπαν την προβολή διαφημίσεων που αντιτίθονταν στον εμβολιασμό, εφόσον δεν περιείχαν ψευδείς ισχυρισμούς.

Το καλοκαίρι, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της πλατφόρμας, ο Τζέισον Χιρς, είχε πει στο πρακτορείο Reuters ότι η εταιρεία πιστεύει πως οι χρήστες θα πρέπει να μπορούν να εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις τους και ότι η πιο επιθετική λογοκρισία θα μπορούσε να ωθήσει στο αντιεμβολιαστικό κίνημα εκείνους τους ανθρώπους που είναι διστακτικοί απέναντι στα εμβόλια.